Loading...
nl

Grappige ervaring met een (echte) vlinder

New Moon
New Moon jun 30 '10
Hoi lieve mensen,

Ik was net wat aan het muziek luisteren (van de crimson circle website, had een lekkere chocomelk voor mezelf gepakt, en genoot van alle geluiden die de nacht kan brengen, en de geur van ozon.

Op mijn tvtje heb ik een lamp staan, hij stond als enige lamp aan in mijn hele kamer. Daar staat een plant naast, en een fles met water erin staat ook op mijn tv samen met een paar andere spullen. Opeens viel mijn oog op een prachtige nachtvlinder, die op die lamp ging zitten (het is een witte bol met bloemen, mijn lievelingslamp) Even later ging die vlinder op de plant zitten, en daarna op de fles water. Zo vloog die heen en weer. Zo kwam het dat ik me herinnerde dat ik die arme plant (het is een palmplantje, mijn favoriete plant in deze kamer) water moest geven met dit hete weer!!!! *die fles was inderdaad ooit bedoeld als gieter, alsof die vlinder het wist!* Ik stond op en heb die plant met liefde watergegeven, en jawel hoor, die vlinder verdween weer naar buiten smile

Zo zie je maar wat voor mooie dingen de natuur te bieden en te leren heeft, zolang je je "ogen" maar openhoudt!
laugh

Liefs themoon
Delen:
Cialara
Cialara jun 30 '10
Prachtig grin
Beschermengel
Beschermengel jun 30 '10


Mooi Themoon! ... smile
admin
admin jun 30 '10
heel mooi..

wat leerde je eruit?
Natalie1986
Natalie1986 jun 30 '10
Wauw wat super mooi!!

ben blij dat je je ogen "open" had
New Moon
New Moon jun 30 '10
smileIk heb eruit geleerd dat het voor mij heel belangrijk is goed voor mezelf te zorgen en daar bewust van zijn! (wat te drinken/eten, genieten van aardse dingen wink) Daarna volgt de rest zo gemakkelijk... Mijn oog is zeker open, maar als ik niet geaard ben of mezelf vergeet te verzorgen (wat makkelijk gebeurt als ik ergens in opgezogen word dmv enthousiasme) kan dat heel verwarrend of zelfs "gevaarlijk" zijn (soms vergeet ik helemaal dat ik hier ben en dat is niet echt de bedoeling van het leven op aarde) wink
Eigenlijk is het dus vooral een prachtige metafoor voor mijn eigen ziel (vlinder is het symbool voor ziel, dat die pas weg kan vliegen als ik mijn eigen plantje heb watergegeven )

New Moon
New Moon jun 30 '10
Hihi eenzelfde soort mooie nachtvlinder fladdert op dit moment vrolijk rond mijn computer en hoofd (vreemd met dit hete weer ;)), terwijl ik een stukje aan het lezen ben over aarden laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki