Loading...
nl

Wil iemand mij inzichten geven?

claire1980
claire1980 jun 27 '10
Hai Allemaal,

Al enige tijd post ik hier voornamelijk dromen.
Ook al heb ik al die tijd, een heel sterk gevoel alsof er iets mij word verteld en ik maar niet kan ontcijferen.

Ik studeer, en voor mijn studie had ik een tijd lang een droom over mijn klas, een meisje wat erg lijkt op een ander klasgenoot.
Gekke was in mijn droom zal het wel ongeveer trouwens, gaan zoals op mijn vorige studie, dus een studie hiervoor die ik netjes heb afgerond en gehaald zou gaan.
Dit is uitgekomen en ik kwam er pas achter dat dit die droom steeds aan gaf, vandaag kreeg ik opeens een inzicht, dat die dromen van nu weer iets aankondingen.

Ben er van overtuigd mijn hele leven heb ik voorspellende dromen.

Hopelijk kan iemand met mij, dit raadsel beetje oplossen.

oke hier komen de dromen in kort even:

'Liefde' dromen:

ik zie een man en mij, ik voel letterlijk intense liefde tussen mij en hem.
We hebben de kracht samen, we kunnen de wereld aan dat gevoel maar alsof het ook nog eens word gezet.
En ik zie cijfer 3.

Weeer droom over deze man en dat we een trap oplopen, ik eerst dan hij, ik word gebeld en mensen vragen ga jij met die man( zijn naam) weer iets met cijfer drie, die ik zag ik weer.

Volgende droom gaat weer over deze man en weer lopen we een trap op eerst ik en dan hij, ik val bijna, eerst verstopte ik ook even voor die man en ik loop verder en hij komt me achter aan.
Vriendinnen van me, 3! 1, vind hem niks, 1 vind hem muah en ander vind hem leuk.
Laatste droom, waren drie dromen over hem!

DROMEN richting werk:

Geert Wilders in een auto, Geert rijd, ik zat er naast.
Geert geeft mij een goed gevoel.

Ik citeer letterlijk' Hij vroeg me je bent nu financieel 25 maar wil je wel je echte leeftijd weten?', en toen kwam iets met 100???