Loading...
nl

Wil iemand mij inzichten geven?

claire1980
claire1980 jun 27 '10
Hai Allemaal,

Al enige tijd post ik hier voornamelijk dromen.
Ook al heb ik al die tijd, een heel sterk gevoel alsof er iets mij word verteld en ik maar niet kan ontcijferen.

Ik studeer, en voor mijn studie had ik een tijd lang een droom over mijn klas, een meisje wat erg lijkt op een ander klasgenoot.
Gekke was in mijn droom zal het wel ongeveer trouwens, gaan zoals op mijn vorige studie, dus een studie hiervoor die ik netjes heb afgerond en gehaald zou gaan.
Dit is uitgekomen en ik kwam er pas achter dat dit die droom steeds aan gaf, vandaag kreeg ik opeens een inzicht, dat die dromen van nu weer iets aankondingen.

Ben er van overtuigd mijn hele leven heb ik voorspellende dromen.

Hopelijk kan iemand met mij, dit raadsel beetje oplossen.

oke hier komen de dromen in kort even:

'Liefde' dromen:

ik zie een man en mij, ik voel letterlijk intense liefde tussen mij en hem.
We hebben de kracht samen, we kunnen de wereld aan dat gevoel maar alsof het ook nog eens word gezet.
En ik zie cijfer 3.

Weeer droom over deze man en dat we een trap oplopen, ik eerst dan hij, ik word gebeld en mensen vragen ga jij met die man( zijn naam) weer iets met cijfer drie, die ik zag ik weer.

Volgende droom gaat weer over deze man en weer lopen we een trap op eerst ik en dan hij, ik val bijna, eerst verstopte ik ook even voor die man en ik loop verder en hij komt me achter aan.
Vriendinnen van me, 3! 1, vind hem niks, 1 vind hem muah en ander vind hem leuk.
Laatste droom, waren drie dromen over hem!

DROMEN richting werk:

Geert Wilders in een auto, Geert rijd, ik zat er naast.
Geert geeft mij een goed gevoel.

Ik citeer letterlijk' Hij vroeg me je bent nu financieel 25 maar wil je wel je echte leeftijd weten?', en toen kwam iets met 100???

Hij vroeg mij ook ik weet niet letterlijk de vraag maar kan ij herinneren iets over relaties als je ergens niet mee eens bent, want ik zie iets ove communiceren, dat ik graag communiceer en hoop dat ik alles met iemand kan uitpraten.

We reden langs een soort dijk, en toen we langs reden zag ik van die militaire achtige helikopters en ik zei hem waarom is dat er, hij zei ja we moeten wel goed alles weten of het klopt of niet.
Ik hoorde heel duidelijk soort helikopter geluid, het was ook echt donker groen de kleur.

En opeens zag ik iets met 17 juni/juli( weet ik niet meer zo goed) om 16:07 en iets met dood van geert wilders.

Paar dagen geleden:Nummers in mijn droom:

Sinds een tijdje heb ik al veel nummers in mijn dromen.
Even maandje niet veel en nu weer opeens enorm veel.

Ik zie opeens 1.10. Toen weer 11, 10. Iets met 100.
Ook iets met 78

Ik zie veel 3 en laatst werd ik wakker gemaakt en keek ik op klok had gevoel dat ik moest kijken van engelen, en zag ik 3.13 staan.

Volgende droom:

En laatst, een droom over Vicotoria Koblenko( actrice,presentatrice in NL)
Zij is een vriendin van mij in de droom, we kunnen goed met elkaar opschieten, laat me iets zien en dan opeens is het over.
Het voelt heel erg hecht en echt in de droom.

Lieve allemaal,

Ik heb het zo kort mogelijk gemaakt, sommigen heb ik wel beetje gehouden zoals het was.
Denk dat sommigen dingen juist belangrijk is om te weten..

Hopelijk wil iemand mij inzicht geven en ik wil je sowieso bedanken voor het lezen en sorry voor the lange post.

Liefs claire
Delen:
New Moon
New Moon jun 27 '10
Hihi lieve claire,
Dit soort "breinbrekers" komen me erg bekend voor.
Al heb ik het gevoel dat jij in een aparte positie staat in je dromen, misschien maak je zielreizen naar de aarde zelf en sta je daarin met beide benen op de grond? wauw.
Maak je alsjeblieft geen zorgen, geniet van je dromen, daar zijn ze ook voor bedoeld. smile

Op een gegeven moment zal het kwartje wel vallen hoe je droom bedoeld is.. wat ik wel eens doe (want ik ben ook een fanatieke dromer) is vragen aan je engelen/gids of die de droom wat wil versimpelen smilewedden dat het helpt?
in ieder geval ben je goed bezig dat je de dromen in ieder geval hier neerpent, zo vergeet je ze niet he smile

liefs, themoon

ps: natuurlijk geen lange post, niet vermoeiend om te lezen hoor, integendeel !
claire1980
claire1980 jun 27 '10
hee lieve, the moon!

Heel erg bedankt voor je reactie!

Dat zou best kunnen wat je zegt, ik heb vaak gevoel dat ik beetje door alles heen zweef in mijn dromen.
Maar gek genoeg ook echt vaak even door de toekomst.

Je hebt gelijk,ik moet dat ook even gaan doen, ook echt vaker hhahaha aan de engelen om de droom wat te versimpelen.

Erg he, dat je als mens toch altijd even sneller antwoord wil hahaha... ik dan he.

Precies zo vergeet ik ze zeker niet.

Echt erg bedankt!
claire1980
claire1980 jun 27 '10
Uiteraard zijn meerdere inzichten zeer en zeer welkom!
Elfje21
Elfje21 jul 8 '10
Hey Claire1980,

Als je dromen interpreteert, kunnen de symbolen die je in je droom ziet, zoals bv. trap, cijfer drie, personen,… een betekenis op zich hebben. Je kan vaak de symbolen opzoeken in droomsymbolenboeken voor een algemene betekenis, maar ze kunnen ook een individuele betekenis hebben per persoon.

Ik zal even zeggen wat ik denk dat je dromen betekenen.

“Liefde dromen”:

De eerste droom geeft voor mij aan dat je iemand zal leren kennen waarmee het heel goed klikt. Jullie zullen veel van elkaar houden en een goede band hebben. Het cijfer drie staat voor vitaliteit, energie, leven,… Dit geeft voor mij aan dat hij je levenskracht zal geven (misschien voel je nu dat je niet echt iets hebt om voor te leven, bv. een doel?) en dat jullie samen een nieuw leven beginnen.

Dat jullie allebei de trap oplopen, kan betekenen dat jullie een nieuwe levensfase binnen gaan. Maar omdat jij eerst loopt en dan hij, geeft mij dat het gevoel dat hij veel voor jou gaat doen. Je de nodige bescherming geven, maar ook ervoor zorgen dat je sociaal leven verbetert.

De derde droom geeft aan dat jij op een bepaald moment (een) geheim(en) voor hem zult hebben en dat je de waarheid niet (meteen) zal willen zeggen tegen hem (verstoppen). Het feit dat je bijna valt, betekent dat je daardoor met hem meningsverschillen of een ruzie kan hebben. Omdat je verder loopt, geeft dit me aan dat je dat/die geheim(en) lange tijd voor jezelf wilt houden en dat ook zal doen. Maar dat hij je achterna loopt, geeft aan dat hij niet zal opgeven erachter te willen komen. Ik kan het niet zeker weten, maar mijn intuïtie zegt dat het om een belangrijk onderwerp gaat en dat het toch belangrijk is dat je op een bepaald moment jezelf open stelt om over dat geheim te praten met hem. En dat dat je uiteindelijk goed zal doen dat je erover hebt kunnen praten. Vrienden in je droom zien die in het echt ook je vrienden zijn, betekent dat je bepaalde aspecten van je persoonlijkheid moet ontwikkelen. Dit geeft voor mij aan dat je dus zult moeten leren anders te denken en om te gaan met je geheimen. En ze moet leren prijsgeven. Toch ten opzichte van je partner, niet per se tegenover anderen. Omdat ze met drie zijn, geeft dit me aan dat je je opgelucht zult voelen en dat het je een goed gevoel zal geven, eenmaal het je lukt dat te doen. Ik denk dat de drie ideeën die je vriendinnen in je droom hebben over hem, de drie gedachten zijn die jij over je partner zult denken voor, tijdens en na die ontwikkeling in je persoonlijkheid. Eerst vind je het maar niets dat hij het wil weten, stilaan begin je bepaalde dingen te begrijpen en later begrijp je dat het goed is dat hij ervan weet en dat je het vertelt hebt.


“Werk dromen”:

Deze droom gaat voor mij niet over werk, maar nog steeds over je liefdesleven. Deze is eigenlijk een aanvulling op de laatste droom (derde) die ik beschreven heb bij de liefdes dromen. Een politicus zien in je droom betekent dat je eindelijk een keuze moet gaan maken. Omdat hij je een goed gevoel geeft, geeft dit aan dat je een goede keuze zal maken. Zoals ik al eerder zei dat je over je geheimen met je partner zal praten. Maak je dus geen zorgen, alles komt goed! Dat hij je rondrijdt betekent dat je een meevaller zal krijgen. Misschien helpt je partner je om je een beter inzicht te geven of iemand anders kan ook, omdat je het op dat moment moeilijk hebt met je partner.

Waarom het woord financieel wordt gebruikt, weet ik zelf ook niet, maar het getal 25 staat voor: het zoeken van een balans in de verschillende delen van je persoonlijkheid, dus in jouw geval in de manier waarop je met je geheimen moet omgaan en ook om niet te twijfelen aan jezelf of bang te zijn iets verkeerd te doen. Dat zal niet gebeuren, maak je geen zorgen. Zie je hoe al de dromen elkaar aanvullen als in verhaalvorm? Jouw manier van dromen doet me denken aan mijn eigen manier van dromen. Ik droom ook veel over symbolen en er vormen zich ook verhalen en alles past in elkaar. Dat is bij jou ook zo.

Ik kan het getal 100 het beste interpreteren als ik het juiste getal heb. 100 op zich heb ik niet kunnen vinden, maar een staat voor individualiteit, maar ook voor een start. Nul staat voor perfectie. Dus deze 100 zou kunnen betekenen dat je een nieuwe start maakt door over je geheimen te praten en dit je heel goed zal doen. Zie je ook hoe hetzelfde onderwerp steeds terugkomt in verschillende symbolen? Dat bevestigt nog eens de gebeurtenissen.

Waar je het niet mee eens bent is het vertellen van je geheimen. Dat zal in het begin toch zo zijn. Later zal dit veranderen. Dat communiceren geeft dus aan dat je hoopt dat je over je geheimen kan praten met je partner en de ruzies kan uitpraten met hem. Wat de dijk precies betekent weet ik niet, maar het staat natuurlijk in de buurt van water en water staat voor emoties in je droom. Militairen staan voor emoties die je te lang onderdrukt hebt. Je zal dus lang niet over je geheimen en emoties willen praten met je partner. De helikopter kan betekenen dat je meer zelfbewustzijn gaat ontwikkelen. De kleur groen staat voor gezondheid en geluk. In dit geval dat je het positief zult oplossen. Ik denk dat het antwoord van hem op je vraag betekent dat je voor jezelf eerst zeker moet zijn dat je je klaar voelt om het te zeggen en moet beseffen dat het je goed zal doen, voordat je het zegt. Maar je zal het zeggen.

17 staat voor de ziel en juni is de zesde maand. Zes staat voor harmonie en huiselijk geluk. Dus je zal terug rust en geluk in je ziel vinden. Juli is de 7de maand. Zeven is een belangrijk getal in je droom. Dat betekent dat je droom je spirituele boodschappen doorgeeft. Ik weet natuurlijk niet welke van de twee maanden je hebt gezien in je droom, maar beide betekenissen zijn wel mogelijk in het verhaal. Zestien staat voor de vernietiging van het oude en de geboorte van het nieuwe. Zeven heb ik al verklaard. De dood van een politicus kan betekenen dat je gaat kiezen voor een nieuwe start door over je geheimen te praten.

“Getallen dromen”:

1: individualiteit, nieuw begin,…
10: Afsluiting, grote kracht, gewin
11: intuïtie, spiritualiteit, talenten die je nodig hebt om je doelen te bereiken, creativiteit en visie
100: 1 +0 +0 = zie 1 en 0 staat voor perfectie
78: 7 + 8 = zie boven + succes en beloning voor hard werken

Deze geven mij ook weer aan dat je een bepaald hoofdstuk gaat afsluiten en een nieuw begin gaat maken. Je zal je doel bereiken en succes hebben. Ook beloond worden voor hetgeen je gedaan hebt. Deze kan met de liefdes dromen te maken hebben, maar ook met je studies of beroepsleven.

3: leven, vitaliteit, innerlijke kracht, verbeelding, creativiteit, energie en zelfontdekking
13: dood en geboorte, eind en begin, verandering en overgang

Ik heb sterk het gevoel dat ook de getallen in je dromen wijzen op wat er in je leven gaat gebeuren in verband met de liefde. Ik denk dat dit een belangrijk punt in je leven gaat zijn en dat je er daarom over droomt. Dat je er ook veel van gaat leren, maar het je ook veel liefde en geluk gaat geven en energie.

Het is wel duidelijk dat 3 en 13 zeggen dat je een nieuw leven, een nieuwe start zult aangaan. En dat je zal ontdekken wat belangrijk is voor je in je leven en jezelf beter zal leren kennen.

De laatste droom: Victoria Koblenko is een vriendin van je in je droom, maar niet in het echte leven. Daarom staat ze symbool voor je andere kant. De kant die je hebt onderdrukt en meestal verborgen blijft. Het feit dat jullie goed opschieten met elkaar, zegt me dat je deze onderdrukte emoties wel gaat uiten als de tijd er rijp voor is.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met het interpreteren van de dromen. Ik geloof sterk dat het ongeveer zal lopen zoals ik het heb beschreven. Er kunnen hier en daar dingen anders zijn natuurlijk. Maar het lijkt me een belangrijk punt in je leven. Ik kan je niet vertellen wanneer het allemaal zal plaatsvinden. En wanneer je deze persoon zult ontmoeten. Dat kan lang duren, maar ook sneller plaatsvinden. Ik heb bijvoorbeeld ooit een belangrijke droom gehad en deze moet nog uitkomen, maar ik weet dat hij binnenkort zal uitkomen. Deze droom was 7 à 8 jaar geleden. Maar ik heb ook al dromen gehad die veel sneller uitkomen. Bv. Binnen 1 of 2 jaar.

Veel succes ermee en hopelijk vind je die lieve partner voor je.

Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki