Loading...
nl

Mijn vogels en de Ganzen

Beschermengel
Beschermengel jun 23 '10

Ik droomde dat we op vakantie gingen en de vogels (2 Rozella's ) gingen mee, we waren met de camper en ik had een raampje openstaan ...we waren op een heel hoge helling toen mijn 1e vogel voor het open raampje zat en weggezogen werd door de wind.

Ohhh wat schrok ik ...ik zag hem met wijd gesperde vleugels zweven, wat moest ik huilen...ik dacht die zie ik nooit meer...vlak erna vliegt mijn 2e vogel ( ze heten allebij piet ) weg ...wat een verdiet had ik en mijn man kon niet stoppen. Later ongeveer 3 km verder stopte we ....ik ging de lucht afzoeken of ik ze zag, toen na een poosje zag ik 2 gekleurde vogels in de lucht en kreeg ze te pakken maar het waren niet mijn pietjes frown

Later ging ik fluiten wat ik altijd doe en waar ze op reageren......maar iedere keer als ik floot dan kwam er een zwerm ganzen naar me toe (hihi) ik voelde me net een ganzehoedster ..wat leuk, ik bleef fluiten en echt de hele lucht was vol met ganzen en ze volgde me allemaal...wat was ik blij!!

Toen werd ik wakker, het was een gekleurde droom met verdriet en ook blijheid....ik vond hem wel apart. smile

Ik ben gauw naar beneden gegaan en even gekeken of ze er nog waren ...en ja hoor ze zaten lief te zijn in hun kooitjes smilegelukkig pff... smile
Delen:
Cialara
Cialara jun 23 '10
Je hebt nog steeds angst om geliefden kwijt te raken denk ik. Je gunt ze wel hun vrijheid, maar oh als ze alsjeblieft maar weer terugkomen! Gezien wat je hebt meegemaakt heel begrijpelijk.

Maar je krijgt nu heel veel anderen om je heen, die je mag begeleiden, mag "hoeden", zoals je kleinkinderen winkgeniet daar van.

Ik hoop dat ik je een stukje op weg heb geholpen met deze droom Beschermengel.

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel jun 23 '10


Ja klopt helemaal Jorine, die vreselijke angst om weer iemand te verliezen...het lijkt wel of het steeds erger word, vroeger had ik daar nooit last van....maar die bezorgdheid..die gaat maar niet weg, altijd bang dat er wat gebeurt. Ik weet dat ik het los moet laten, en soms lukt het me ook wel.


Mooi hoor het begeleiden... smileen mooi zoals je het uitlegd! dankje Jorine.. smile
Takhihiii
Takhihiii jun 23 '10
er zijn twee manieren waarop je geliefden kwijt raakt; door een ongeluk (de eerste piet) of ze gaan zelf weg (de tweede piet). Maar op geen enkele manier zal je het tegen kunnen houden.

De pietjes zijn volgens mij vermeerderd, gegroeid en sterker geworden nadat ze jou verlieten. Het geeft aan dat je mensen mag loslaten zodat ze ruimte krijgen om zich te ontwikkelen. Ze kunnen zo veranderen dat je ze niet meer herkent, maar ze zullen altijd terugkomen op jouw klank.
Beschermengel
Beschermengel jun 23 '10

Ja zo kun je het ook zien Takhihiii, het is in iedergeval iets om over na te denken smile...bedankt!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki