Loading...
nl

maansteen vraagje.

admin
admin jun 22 '10
hallo allemaal,

zoals de meesten van jullie wellicht weten ben ik zwanger van ons tweede kindje en ik ben 10juli uitgeteld.
nu is het zo dat ik voor dat ik zwanger raakte een maansteen bij me droeg deze heb ik een paar weken na dat ik wist dat ik zwanger was weggestopt in een glasje en in de kast gezet, nu kreeg ik gisteren ineens de ingeving dat ik de steen weer moest gaan pakken en bij me moest gaan dragen, dit heb ik dus ook gedaan (wel eerst de steen gereinigd).

maar nu is mijn vraag wat is de werking van de maansteen als je zwanger bent (of wel bijna moet bevallen???), ik heb al vanalles opgezocht op internet maar kan het goede niet echt vinden.

alvast bedankt
Delen:
Cialara
Cialara jun 22 '10
Hoi Kikkertje,

Ik heb het even opgezocht in mijn kristallengidsje. Er staat niet direct iets in over een maansteen bij zwangerschap, maar wel het volgende:

Magische eigenschappen zijn:
* Brengt ons in harmonie met de tijd
* Maakt de kracht van maan en water bruikbar
* Draagt de goddelijke energie over
* Verwant aan vruchtbaarheid en groei

Helende krachten:
* Brengt bloed- en lymfebanen weer in balans (aspecten die door het element water worden beïnvloed)
* Verlicht menstruatiepijn en helpt bij andere vrouwenkwalen
* Verlicht indigestie (vooral als gevolg van stress)
* Stabiliseert de emoties en verlicht spanningen
* Helpt bij het inleven in anderen
* Versterkt de intuïtie en de fantasie

Kernwoorden bij deze steen zijn:
Emotioneel evenwicht
Verlossen ( wink)
Empathie
Vrouwelijkheid

Lijkt me inderdaad een prima steen zo aan het eind van een zwangerschap...

Liefs Jorine
admin
admin jun 22 '10
@jorine heel erg bedankt voor het opzoeken van deze informatie laugh, vooral dat verlossen dat is wel een fijn kenmerk van de steen hahaha.

liefs kikkertje
New Moon
New Moon jun 22 '10
Wat een mooie ingeving kikkertje,
Bewaar die steen maar heel goed, ook als je kleintje al geboren is laugh*dat had je waarschijnlijk al begrepen*

Liefs, aan jullie beiden wink

the moon
admin
admin jun 23 '10
bedankt allemaal voor de reactie's.

nu heb ik dus alleen het volgende probleem, de steen is vanochtend kapot gevallen echt precies in het midden....wat moet ik er nu mee?

hihi het lijkt wel alsof het zo moest zijn.
Cialara
Cialara jun 23 '10
ja, dat is wel heel bijzonder...

heeft hij veel emoties van je opgevangen in het begin van je zwangerschap? kan best dat je die dan nu los mag laten wink

De steen in ieder geval niet meer gebruiken om te dragen of zoiets, koop een ander als je er behoefte aan hebt om er eentje bij je te hebben...

De oude steen kun je wel ergens leuk neerleggen of begraven, zoals Karin deed, bij je voordeur laugh
admin
admin jun 23 '10
voordat ik zwanger werd en ook enkele weken/maanden erna heb ik veel "stress" gehad door familie ruzies enz... dus hij zal weldegelijk veel emonties opgevangen hebben. ik voel op dit moment niet de drang/behoefte om een nieuwe te kopen. ik kan hem mss wel bewaren of idd begraven.

tis best een apart gevoel want eerst krijg ik de ingeving dat ik die steen weer moet pakken (bij me dragen) en vervolgens breekt hij doormidden.
Cialara
Cialara jun 23 '10
Heb je intussen die stress enzo wel kunnen verwerken? Misschien wil ie je laten zien dat ie je heeft geholpen daarmee en dat je ervan "verlost" bent, zodat je nu rustig naar het einde van je zwangerschap kunt toewerken...

Eigenlijk wel mooi als je het zo bekijkt smile
admin
admin jun 23 '10
de stress is voor een heel deel wel verwerkt ik ben er voor mijn gevoel klaar mee (met die personen) maar doordat mijn man er wel nog heel erg mee zit word ik af en toe toch nog flink erin mee getrokken (ik ben nu bezig om hem te helpen en hem te "verlossen" van deze gevoelens)

het is heel erg geweest want ik heb zelfs door alles stress mega haaruitval gehad en 2 grote kale plekken als gevolg, dit is allemaal volop aan het herstellen.

maar mss had ik dit gewoon nodig als bevestiging dat het de goeie kant op gaat en dat ik kan en mag loslaten.
Cialara
Cialara jun 23 '10
Ja, dat mag je allemaal los laten, en je mag nu meer naar binnen gaan in jezelf. Dit heb je nu nodig, de laatste weken van je zwangerschap zijn om je voor te bereiden innerlijk.

Laat ook alle stress en zorgen om je man van je afglijden, het zijn zijn zorgen en niet de jouwe op dit moment. Dat is iets waar hij zelf aan mag werken. En natuurlijk mag je hem er in steunen als hij dat vraagt, maar jij kunt hem niet verlossen van die gevoelens, dus laat het maar los he wink

Zoek de rust en stilte in je zelf, doe een lekker muziekje aan, wierookje erbij en geniet even van jezelf en je kleintje in je buik.

Liefs Jorine
admin
admin jun 23 '10
dank je wel jorine voor jou reactie. tis idd waar wat je zegt....nu nog doen hihihi....

maar met dat laatste zinnetje ben ik redelijk op weg laugh

liefs
Cialara
Cialara jun 23 '10
Het gaat je vast wel lukken wink
admin
admin jun 23 '10
komt allemaal goed, ben stiekem ook al trots hoor als ik zie waar ik nu sta en waar ik een klein jaartje geleden stond

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki