Loading...
nl

rijbewijs gehaald!!! :)

bloempje
bloempje jun 17 '10
hallo allemaal,
bij deze wilde ik even laten weten dat ik vandaag mijn rijbewijs gehaald heb!!!
het kostte wat emoties maar uiteindelijk toch gehaald en de pendel had dus toch gelijk:)

Liefs Bloempje (Bianca)
Delen:
New Moon
New Moon jun 17 '10
Wow bloempje, goed zeg! Knap dat je je over je emoties hebt heengezet, ik weet hoe dat voelt en dat is erg lastig en vervelend soms.
Blijkbaar hangt het in de lucht deze week, want ik heb mijn theorie-examen ook gehaald smile

Liefs themoon (josine)
Cialara
Cialara jun 17 '10


GEFELICITEERD !!!!!!!!!!! whistlewhistle
New Moon
New Moon jun 17 '10
Ha wat een leuke foto!!!!!! laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '10
Gefeliciteerd!
admin
admin jun 17 '10
Gefeliciteerd smile
admin
admin jun 17 '10
proficiat.. heerlijk toeren nu!!!!
admin
admin jun 17 '10
Van Harte Bloempje, en heb je al een auto voor jezelf of ga je met een ander karretje rijden....

Geniet er maar lekker van... vooral nu het nog zo mooi weer is lekker overal naar toe.

groetjes van Bea
bloempje
bloempje jun 17 '10
dank jullie wel, ja we hebben al een auto voor de deur staan en die heeft manlief nooit mee omdat bijna ie naast de voordeur werkt( lees 5min lopen) dus ik mag zo veel ik wil.
nou komt alleen een van de moeders van mijn oppaskids met het feit dat zij niet wil dat haar kindje ooit bij iemand anders in de auto mee mag, ook niet in noodgevallen......:(
maar ja ik kan gaan rijden wat ik wil.

Groetjes Bianca
Anke
Anke jun 17 '10
Gefeliciteerd!!! laugh
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 17 '10
Toppie, wat goed :-)
Pegasus
Pegasus jun 18 '10
Super!
Heerlijk gevoel hè. Het papiertje binnen hebben en kunnen gaan en staan waar je wilt. De vrijheid.
Gefeliciteerd en genietze.
Heidelroos
Heidelroos jun 18 '10
Jeuuuuh.... laugh
gast
gast jun 18 '10
Gefeliciteerd Bloempje!
Jorine wat een gaaf bussie is dat he laugh
bloempje
bloempje jun 18 '10
ja ik ben blij dat ik het gehaald heb, maar ik heb werkelijk een engel van een examinator gehad! ik trok het op gegeven moment echt niet meer, ook al kon je het geen examinator noemen want hij leek meer een instructeur, hij gaf gedurende het examen gewoon advies en duidelijke makkelijke opdrachten, en op het moment dat ik het niet meer trok heeft ie me een stopopdracht laten doen en moest ik de auto uitzetten met daarachteraan de vraag hoe ik me voelde..... ja belabberd, maar dat zag hij ook wel. hij zei maar waarom dan want je doet het hartstikke goed, en ik moet jou beoordelen en jij niet jezelf! ja toen schoot ik vol, dik in tranen en na een rustmoment en een aantal bemoedigende woorden mocht ik weer verderrijden. oke met 1 foutje die ik opt ijd corrigeerde en het fijt dat ik van de spanning gewoon niet in mijn spiegels kon en durfde te kijken reden we terug naar het examengebouw. prima, en toen kwam die me vertellen dat ik geslaagd was, ik vol ongeloof, mar hij zij..... jij kunt het wel maar durft het niet in een examen. maar als jij alleen bent dan zul je het hartdstikke goed doen dus ga ervoor! en ja hij durfde dus het risico te nemen ook naar aanleiding van wat hij van mijn instructeur gehoord heeft(daar rij ik namelijk gewoon in de auto zonder stress en meestal foutloos) dus ik had hem verdient zij hij. en eventuele schoonheidsfoutjes leerde ik wel zelf in de auto.
dus ik weet niet welke engel hiervoor verantwoordelijk is, maar ik ben hem eeuwig dankbaar en deze man dus ook.
en ja echte grote fouten heb ik tijdens de rit niet gemaakt en geen ingrepen(bij het vorige examen wel) maar toch een andere examinator( inclusief de vorrige van BNOR) zou me niet de weg op gestuurd hebben. en dan vraag ik me af hoe komt het dat deze man mij zo goed door had? en dat ie mij eigenlijk zo goed "kende" voor mij voelde het als een engel en ja mijn rijbewijs heeft inmiddels 10000 euro gekost en het was mijn 6e examen al dus het mocht inmiddels wel een keer. ik was nammelijk echt gestopt hierna want financieel had het niet meer gelukt. en al die keren ben ik gezakt dankzij mijn zenuwen en kostte het dus steeds een hoop voor alleen mijn zenuwen.


Groetjes Bianca die donderdag het bewijsje mag ophalen.
Lin
Lin jun 18 '10
Van harte met je Rijbewijs,
geniet ervan !!

Liefs Linda
Beschermengel
Beschermengel jun 19 '10

Goed zeg! smile....ja je voelt je dat de koning te rijk! heb je hem al opgehaald?
admin
admin jun 19 '10
Geweldig, GEFELICITEERD!!!!
admin
admin jun 19 '10
Gefeliciteerd whistle
bloempje
bloempje jun 19 '10
dank jullie wel, het voelt nog erg onwerkelijk, maar donderdag mag ik hem ophalen dus dan gaan we lekker rijden, maar vind het nu ineens toch wel doodeng!!!

Groetjes Bianca
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki