Loading...
nl

In Memoriam - Onze Kinderen

Beschermengel
Beschermengel jun 15 '10

Speciaal voor alle kinderen die ons voor zijn gegaan een heel mooi filmpje ...een ode, en ik weet dat ik niet de enige ben die het heeft meegemaakt.

Het is gewoon erg mooi ..vandaar ik het hier ook plaatst.

Delen:
Cialara
Cialara jun 15 '10
Mooi Beschermengel smile
admin
admin jun 15 '10
overweldigend mooi! grin
Pegasus
Pegasus jun 15 '10
Beschermengel prachtig!
Anke
Anke jun 15 '10
Mooie teksten zitten er bij!
Beschermengel
Beschermengel jun 16 '10


Dank jullie .. smile

Er gaan zoveel kinderen ons voor, normaal gesproken let je daar niet op ..je staat er niet bij stil, maar omdat 15 jaar geleden het ergste in mijn leven gebeurde ben ik alles gaan volgen. De overlijdens berichten ..de site's met overleden kinderen, er zijn gewoon vreselijk veel moeders en vaders die het ook hebben meegemaakt.
Je kunt je leed dan een beetje delen, want ze hebben hetzelfde verdriet.

Het filmpje vondt ik dus erg mooi, en een mooie ode aan onze kinderen.
Helma
Helma jun 16 '10
Met een enorme brok in mijn keel, en tranen over de wangen. Wat heftig, en het is net, of het verdriet van toen weer bijna tastbaar werd. Mijn broertje wordt nooit ouder dan acht, tenminste, niet tijdens dit leven. En hij wenste dat hij bij zijn moeder zou zijn, en drie weken later ging hij. Ik ben nu blij voor hem, maar het verdriet toen, bij mijn vader, was hartverscheurend.

Harry, lief broertje, ik draag je voor altijd in mijn hart, en ik heb je zojuist weer even bijna aangeraakt.

Sorry dat ik weer zo uit de school klap... dat is wat emoties met me doen.
Beschermengel
Beschermengel jun 16 '10


Och nee lieve Helma ...het is juist heel mooi wat je schrijft, emotie's kun je delen en mensen raken je dan diep in je hart.

Het is vaak een taboe om er over te praten, mensen klappen dicht of verdringen het ...proberen die vreselijke pijn te verdringen....maar dat gaat niet!
Vroeg of laat komt het toch terug....het blijft een stempel op je ziel.

Ik weet dat mijn kind in die andere mooie wereld is, dat heeft hij me talloze malen laten zien en laten horen, dat is natuurlijk een grote troost...maar het lichaamlijke je kunt hem niet meer vastpakken en knuffelen....je blijft hem altijd missen en al duurt het nog 20 jaar ( dan ben ik haast 80 ) het gemis blijft.

Bedankt lieve Helma dat je het deelt met ons.
admin
admin jun 16 '10
Dankjewel Beschermengel voor deze mooie memorandum.

Onze zoon zou 23 juni 22 jaar zijn geworden maar mocht niet ouder worden dan 18,5 jaar helaas.(niet mijn biologische zoon,wel 6 jaar opgevoed)
Nog best vers eigenlijk.

Liefs,
Anuschka
New Moon
New Moon jun 16 '10
Ik kreeg al tintelingen over mijn hele lijf toen ik dit topic opende en stukjes (veel was niet nodig..) las, er zit zoveel liefde en verdriet (in die combo) in dit topic dat ik al kan vermoeden wat voor muziek het is.

*kijkt*

Wow...

Mooi gedaan beschermengel, en bedenk dat je nooit alleen staat smile

Veel liefs en sterkte aan iedereen hier.
The moon.
Islandlady
Islandlady jun 16 '10
Ik zit hier, zonder het geopend te hebben, al met kippenvel. Ga het ook maar niet openen nu. Zit op het werk. Maar later zal ik dat zeker doen.
Sterkte voor iedereen
Beschermengel
Beschermengel jun 17 '10


Dat is ook vreslijk jong Anuschka, en nog maar zo kort geleden ...1 jaar of 4 of 15 jaar het maakt niet uit de pijn blijft.
En je vraagt je altijd af hoe hij er nu uit zou zien ..elk jaar weer. Dat gaat gewoon nooit weg.

Dankje The Moon, ja ik weet dat ik niet alleen sta er zijn er vele met mij die hetzelfde hebben meegemaakt...lotgenoten en het zijn er meer dan je denkt.

Het is heel mooi Islandlady, heb je al gekeken? ....hoeft niet hoor.. smilehet is mooie muziek met mooie ware teksten.
Lady
Lady jun 18 '10
Heel erg mooi, ik krijg er tranen van in mijn ogen.
Ik kan iedereen begrijpen hierboven die hun kind heeft verloren.Ook ik heb dit meegemaakt en het is nu 6 jaar geleden dat mijn zoontje overleed op 3 jarige leeftijd en tot de dag van vandaag is het moeilijk en ondraagbare pijn.
Prachtig filmpje Beschermengel.
admin
admin jun 18 '10
Beschermengel
Beschermengel jun 19 '10

Prachtige stemmetjes Tinne, wat een engeltjes... smile


Lieve Lady, de vreselijk pijn word wel iets minder maar het gemis blijft ...ik praat natuurlijk vanuit mijn eigen verdriet iedereen beleeft het weer anders, maar ik bedoel als het nog zo pas geleden is dan is die pijn zo erg ...elke keer als je opstaan en weet dat je kind er niet meer is, is haast ondragelijk. Die pijn verdwijnt na jaren pas en dan blijft het gemis over.
Ik wens je heel veel sterkte lieve Lady.
admin
admin jun 19 '10


Bron± Aminoke.spaces.live

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki