Loading...
nl

De transformatie van mijn pyramide van licht

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '10
Afgelopen zondag sloot ik mijn eerste studiejaar af, van mijn opleiding tot hollistisch therapeut. Deze afsluiting hield in, dat ik samen met mijn medestudenten een zweethut ceremonie onderging. Dit is een hele bijzondere ceremonie, waarin je in een soort van iglo van dekens zit, waarin hele hete stenen worden gebracht. Op deze stenen worden dan verschillende kruiden geofferd en het geheel met water opgegoten. Je kan je wel voorstellen dat het heel erg warm word.

Tijdens deze sessie gebeurde er bij mij iets wat ik graag wilde delen. Ik werd me bewust van mijn pyramide van licht omdat ik merkte dat deze van vorm begon te wijzigen. Hij veranderde in ronde vorm opgebouwd uit hexagoons.
Hij lijkt een beetje op de vorm van voetbal:
maar dan met veel minder hexagons.

Ik vond dit een bijzondere ervaring en wilde graag delen. Ik had het gevoel dat deze vorm wat meer rust in zich heeft, en mij beter kan beschermen in de fase waar ik nu zit. De hexagonbal laat namelijk wat meer door dan de pyramide, en dat is wat ik volgens mij op dit moment nodig heb.

Ik was benieuwd of jullie ook soortgelijke ervaringen hebben.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '10
Oh ik besef me nu eigenlijk dat het een pentagonbal is en geen hexagon. Ik vond het namelijk al zoveel vakjes, maar zie nu pas de echte vorm die die van mij heeft aangenomen:



admin
admin jun 15 '10
Ik heb ooit eens een attunement gehad van zo'n soort vorm.
Dat wil zeggen, een activatie van zo'n soort vorm rondom mij dat ik kan oproepen op momenten dat ik in een heilige ruimte wil.
Ik kan door intentie die groter en kleiner maken, er mensen in meeplaatsen en die activatie duurt een hele dag.
Het bestaat uit Cosmisch metalen.De energie van nikkel en goud en nog iets..
dat ben ik vergeten en jammer dat m'n oude pc gecrashed is, want daar stond een uitgebreide uitleg. Misschien als ik wat google dat ik toch nog op iets stuit daarover..

Wel prachtig, NiMs. Ben blij voor je. grin
Cialara
Cialara jun 15 '10
Oh wat mooi NiMS, dat is een hele transformatie toch wel...

Dank je voor het delen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki