Loading...
nl

Bo vermist!!

Sanpan
Sanpan jan 18 '07
Op verschillende forums zijn ze op zoek nar de sbt genaamd Bo, ze is nu al meer als een week weg en de mensen zijn op en kapot. Ik dacht misschien kunnen jullie iets betekenen voor hun, of misschien zien dat ze nog in leven is.

Het is gewoon verschrikkelijk, en Bo moet gewoon thuiskomen.
Bedankt alvast.....
Delen:
Wendy's
Wendy's jan 18 '07
Meestal kijk ik naar de foto, en lees ik die een paar dagen later. Maar bij deze foto begon ik eigenlijk gelijk al te lezen, dat ging vanzelf.
Ik heb er al wel wat informatie vanaf kunnen halen.

Alleen wil ik wel eerst weten of de eigenaar van bo dit ook goed vind.
Sanpan
Sanpan jan 18 '07
 Quote:
Origineel van Wendy's:
Meestal kijk ik naar de foto, en lees ik die een paar dagen later. Maar bij deze foto begon ik eigenlijk gelijk al te lezen, dat ging vanzelf.
Ik heb er al wel wat informatie vanaf kunnen halen.

Alleen wil ik wel eerst weten of de eigenaar van bo dit ook goed vind.
Ik heb het eerst aan iemand anders gevraagt, de eigenaar van Bo is niet op het forum nu aanwezig (hij is daar beheerder) dus ik heb het aan een andere beheerdster voor gelegd.

Heel erg bedankt alvast....
Sanpan
Sanpan jan 18 '07
Hoi Sandra

Thanks, vragen om toestemming is eigenlijk niet nodig, met alles heb ik momenteel baat het niet schaat het niet.

Thanks

Dit is het andwoord wat ik van de Eigenaar kreeg, dus je hebt zijn toestemming om het wat je hebt gelezen hier neer te zetten....
Monique-Nino
Monique-Nino jan 21 '07
Ik weet zeker dat de eigenaar dit goed vind ;)
Sanny
Sanny jan 21 '07
Ik weet ook 1000% zeker dat de eigenaar dit goed vind!!
Wendy's
Wendy's jan 21 '07
Dat weet ik ook wel zeker ;)
Mimi*
Mimi* jan 21 '07
Nou Wendy succes! Hopelijk lukt het je om ze te helpen
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Is bo alweer terug?
Sanny
Sanny jan 24 '07
nee die is nog niet terug helaas
Sanpan
Sanpan jan 24 '07
Nee idd Zoals Sanny al zegt is ze nog niet terug, dus mochten jullie nog bruikbare tips uit de foto kunnen halen van Bo, levend of dood(*zucht*) horen we het graag.
mause
mause jan 24 '07
wat naar dat ze er nog niet weer is. ik hoop dat jullie snel iets horen over haar.

sterkte.
indigo
indigo jan 24 '07
zevenbergen :rolleyes: . Daar was ik een paar dagen geleden nog. Ik wil wel proberen de foto te lezen.
Sanpan
Sanpan jan 25 '07
 Quote:
Origineel van indigo:
zevenbergen :rolleyes: . Daar was ik een paar dagen geleden nog. Ik wil wel proberen de foto te lezen.
Ja in zevenbergen woond de eigenaar, en ik heb nog steeds hoop dat ze word gevonden....
Dus als je zou willen graag alle informatie is welkom.
Bedankt alvast :)
indigo
indigo jan 25 '07
Ik ga hem morgen lezen ;)vandaag gaat niet meer lukken. Maar morgen in de loop van de avond zal hij op het forum staan ;)
Wendy's
Wendy's jan 25 '07
Ik heb al een reading gegeven voor de eigenaar van Bo. :), en ik zit eraan te denken om die reading hier te plaatsen.
Noujah, ik doe het gewoon!

Ik ben erg benieuwd wat indigo eruit weet te halen, en hoop dat ze de eigenaar kan helpen :D

Komttie::

'Beste sanpan, Kun je dit berichtje doorsturen naar de eigenaar van bo??

Ik zal even kijken wat ik uit de foto kan halen. Ik doe dit via pm-berichtje, omdat het eigenlijk niet toegestaan is om fotos te lezen die onder andere worden geplaatst. Maar ik kan me voorstellen hoe het voelt voor het baasje van bo. En aangezien ik voel dat er toestemming is, zal ik hem toch even lezen.

Ik wil je erg graag helpen met bo, Ik zal even kort inlichten wat ik precies doe.. en daarna zal ik de lezing geven.

Zelf ben ik pas begonnen met het lezen van foto's, en ik ben er een paar maandjes geleden pas achter gekomen dat ik paranormale gaves heb.

Ik zal even uitleggen hoe ik een fotolezing ervaar: Ik kijk naar de foto, en schrijf de gevoelens op die ik erbij krijg. Ik krijg die dingen door. Daar luister ik dan naar. Ook kijk ik goed naar de ogen.

Ik moet zeggen dat ik niet vaak dieren lees, dus er kunnen ook wat foutjes in zitten. Dit hoor ik dan wel!

Ook moet ik bekennen dat dit een emotionele lezing zal worden, vooral voor het baasje!! Het zal een afwisselende lezing worden.

Van te voren moet ik even inlichten dat WIJ Zielen hier zijn om levenslessen te leren. Ik geloof er sterk in dat wij hier op aarde zijn om te leren. Voor meer info kun je kijken op: www.merudi.net .

Het spijt me dat ik dit moet zeggen. Maar mijn eerste gevoel over deze foto is, dat bo is overleden. Dit is mijn gevoel, als ik foto's lees ben ik nooit zeker van mijn zaak. Dat weet ik dan pas later als ik reactie terug krijg. Ik zeg niet dat het zo is, dit is mijn gevoel als ik naar de foto kijk.

Ik zie dat bo een fit hondje is met veel zekerheid in zich.

Ook zie ik dat bo wel eens gemeen kon zijn tegen dingen die ze niet mocht, ik denk dat het dan over vreemde mensen, dingen of honden gaat. Ze zal het niet zo bedoelen, want er schuilt een lieve hond in bo!!!

Nu begin ik iets te voelen. Ik krijg ineens een heel sterk gevoel in mijn hart, wat uitloopt naar mijn keel (van binnen). En ik word kortademig. Ik weet niet precies wat dit betekend, misschien is het bo's gevoel met de overlijding, het kan ook zijn dat bo gewoon kortademig is. Ook voel ik een soort tinteling in mijn armen. Net alsof ik in elkaar zak. Ik vindt dit best rot om op te schrijven, want het kan best emotioneel zijn.

Ik voel verdriet, het is géén oud verdriet maar iets van nu. Misschien is het U verdriet wel.

Bo is ook een hond die wilt doen wattie wilt. Thuis heefttie het erg naar zijn zin, en bo voelt zich ook helemaal op zijn gemak thuis!! Ik voel een relaxte omgeving, rondom haar.

Bo is een goede speler. Kan het goed vinden met voorwerpjes om mee te spelen, ik denk dat bo ook wel goed met kinderen om kan gaan, alleen als die kinderen haar liggen.

Ik zie vrolijkheid in bo. Niet altijd even vrolijk, ze zal af en toe wel van die dipjes hebben. Maar toch straalt ze vrolijkheid uit!!

Ik kan me zo voorstellen dat ze elke dag aan het genieten is.. mooi om te zien!

Ik zie een speciale band met haar tussen mensen. Mag ze een bepaalde groep wel of juist niet? ik denk dat ze bepaalde mensen goed kan inschatten en onderscheiden. Ze heeft goed in de gaten wie ze wel en niet mag. Dit zegt mijn gevoel tenminste.

Ik voel een soort teleurstelling in bo. Was ze teleurgesteld als ze geen beloninkje kreeg, of als haar iets niet lukte??

Ik voel liefde tussen haar en de mensen waar ze veel mee omging! Waarschijnlijk gaat dit over bo en haar baasje..

Bo was naar mijn gevoel soms erg vlug en heel actief, misschien wel hyperactief. Vooral wanneer ze erg blij was, kan ik me voorstellen dat ze erg snel en actief werd. Ze kan dat actieve best lang aanhouden, maar daarna begint ze dan wel een beetje moe te raken.

Sorry.. dat ik dit moet zeggen, maar ik heb het gevoel alsof bo nog even moet wennen aan haar nieuwe omgeving (denk aan demensie of hemel). Naar mijn gevoel word ze snel weer geincarneerd.

Op dit moment is ze blij, en heeft ze het naar haar zin. Het is niet nodig om jezelf zorgen te maken. Dieren kunnen goed andere aanvoelen. Ooit heb ik een lezing gedaan, waarmee ik contact had met een overleden katje. De kat voelde duidelijk dat haar baasje er nog steeds verdriet om had.

Ik probeer je nu duidelijk te maken dat je, je geen zorgen hoeft te maken om Bo. Het is nu goed met haar, of ze nu leeft of niet.

Sorry, voor deze misschien verwarrende of emotionele lezing. Ik heb mijn best gedaan, en probeer je ook te helpen. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Sterkte!!

Groetjes, Wendy'

:)
jo
jo jan 26 '07
jeetje wat een verhaal zeg...
ik voel eigenlijk niks bij deze foto heb het een paar keer geprobeert maar er komt helemaal niks..
ik hoop voor de baasjes dat je ongelijk hebt...
Baasjes van Bo heel veel sterkte
Gr Jo
Wendy's
Wendy's jan 26 '07
Wat apart dat je niks voelt bij deze foto..

want dieren kun jij goed lezen volgensmij! :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '07
Misschien als je niets voelt is het beestje er niet meer.
jo
jo jan 26 '07
ja dat zou idd heel goed kunnen bij die andere foto van princes voel ik ook niks eigenlijk...
ik denk dat je gelijk hebt nims
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske