Loading...
nl

drukke dromen

steff1990
steff1990 jun 12 '10
hey allemaal

de laatste tijd heb ik ontzettend drukke dromen. Vannacht had ik een droom dat ik op vakantie was en mijn spullen in moest pakken. Dit was ik keurig aan het doen, maar iedereen zette druk achter me, en overal kwamen meer spullen weg, ik had wel 5 of 6 koffers en nog had ik niet alle spullen. Iedereen was op mij aan het wachten, want we moesten met de bus weg, en iedereen zat al in de bus, behalve ik en mijn kamer genootje, wij hadden nog een puinhoop. Kan iemand dit verklaren?

liefs steffiej
Delen:
Duifje
Duifje jun 12 '10
Hai steff,

Kan het zijn dat je zelf opruiming aan het houden ben, dus dat je aan het opschonen ben?. En wellicht is dit een teken dat je bepaalde dingen los kan / mag laten. Misschien ben je wel heel erg druk in jezelf, en heb je sterk het gevoel dat je nog van alles moet maar dat er te weinig tijd is? Dat je jezelf onder druk zet. Te snel te veel willen. Dat je keuzes moet (mag) maken. Wat wil ik wel behouden/ meenemen naar mijn volgende fase in het leven en wat mag (moet) in achterlaten.

Denk er eens goed overna. Als je nu al een paar nachten slecht slaapt kan je voor je gaat slapen even mediteren, en dan vragen om een paar rustige nachten. Grote kans dat je die dan ook gaat krijgen.

Veel succes!.

Liefs Duifje
steff1990
steff1990 jun 12 '10
Origineel bericht van: Duifje
Hai steff,

Kan het zijn dat je zelf opruiming aan het houden ben, dus dat je aan het opschonen ben?. En wellicht is dit een teken dat je bepaalde dingen los kan / mag laten. Misschien ben je wel heel erg druk in jezelf, en heb je sterk het gevoel dat je nog van alles moet maar dat er te weinig tijd is? Dat je jezelf onder druk zet. Te snel te veel willen. Dat je keuzes moet (mag) maken. Wat wil ik wel behouden/ meenemen naar mijn volgende fase in het leven en wat mag (moet) in achterlaten.
het klinkt wel bekend, op dit moment ben ik wel een heel andere richting ingeslagen met mijn leven. afstand van ouders, en op mezelf wonen. vaak heb ik wel het idee, ook overdag en niet alleen in mijn dromen, dat ik teveel ''moet'' doen in te weinig tijd. het is dan heeel druk in mijn hoofd, met alle dingen die ik wil doen, die eigenlijk helemaal niet perse hoeven. ik kan me hier wel in vinden


Denk er eens goed overna. Als je nu al een paar nachten slecht slaapt kan je voor je gaat slapen even mediteren, en dan vragen om een paar rustige nachten. Grote kans dat je die dan ook gaat krijgen.
bedankt voor het lezen en beantwoorden van mijn droom! liefs steffiej
Veel succes!.

Liefs Duifje
Pegasus
Pegasus jun 14 '10
Hallo Stef,

De vorige reacties heb ik nog niet gelezen, maar het roept bij mij gelijk op, dat je heel veel bagage (emotioneel of fysiek o.i.d.) bij je hebt. Dat je bezig bent met opruimen hiervan, samen met je kamergenootje. Maar het is op dit moment heel veel. Je hebt gevoel het dat anderen vinden dat je persoonlijke ontwikkeling niet snel genoeg gaat en daarmee het achterlaten van je bagage.

Groetjes,

Pegasus
steff1990
steff1990 jun 14 '10
Origineel bericht van: Pegasus
Hallo Stef,

De vorige reacties heb ik nog niet gelezen, maar het roept bij mij gelijk op, dat je heel veel bagage (emotioneel of fysiek o.i.d.) bij je hebt. Dat je bezig bent met opruimen hiervan, samen met je kamergenootje. Maar het is op dit moment heel veel. Je hebt gevoel het dat anderen vinden dat je persoonlijke ontwikkeling niet snel genoeg gaat en daarmee het achterlaten van je bagage.
dit klopt allemaal wel, veel bagage, wat ik langzamer hand aan het loslaten ben, tenminste dat denk/hoop ik...

bedankt voor het reageren!!!

Groetjes,

Pegasus
Pegasus
Pegasus jun 15 '10
Graag gedaan.

Groetjes Pegasus
Lady
Lady jun 18 '10
Ikzelf heb ook drukke dromen maar in de zin van dat het allemaal dromen door elkaar zijn.Ik droom wel 3 of 4 keer in een nacht aan 1 stuk door allemaal andere dingen.ALs ik wakker wordt ben ik uitgeput alsof ik de hele nacht aan het werk ben geweest.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki