Loading...
nl

OPROEP OM HULP;

admin
admin jun 12 '10
Mijn kat heeft een vergif in zich,
Het is mogelijk dodelijk.

Al diegene die nog maar enigzinds het idee, het gevoel of de overtuiging en weten in zich dragen
dat ze van op afstand kunnen healen om dat vergif er uit te krijgen....

Pleas, HELP... cry
het gaat om m'n poeopoe.....

Help..

(ik zou zo iets nooit vragen , mocht dit niet ernstig zijn!)


Tinne
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jun 12 '10


Ohhh arme poepoe!!....ik ga mijn best doen.

Heeft hij dat gif vanacht gegeten?...heb je er al een dokter bij gehaald of gebeld?
admin
admin jun 12 '10
Gisteren de dokter gebeld, die zegt niets te kunnen doen!
er is geen tegengif voor..
Het is een produkt tegen teken en luizen, dat wel voor de hond mocht maar niet voor de kat.
dat wisten we niet..anders zouden wij dat nooit of nooit in huis gehaald hebben, voor onze Sky.


We hadden het op de huid van onze Sky gedaan en het allerlaatste druppels aan onze Poepoe.. maar,
Een kat gaat daar dood van. En dat wist ik helemaal niet.

Nu zit ie te trillen en te beven en verward, alsof ie gedrogeerd is. Al sinds gisteren.
Ik heb al shambala gedaan, andere healings via de engelen, ik en Jorine hebben ook nog een healing gedaan..

en ik vraag aan jullie om me ook te helpen.
het gif moet weg, zo is er een kans dat ie er door komt.

admin
admin jun 12 '10
Ik zoek me effe suf naar kruiden mengsels die je kunt gebruiken.
Venkel schijnt te helpen met het verdrijven van gifstoffen.
Venkel thee schijnt gifafdrijvend te werken.
Ik zal de link er even bij plakken.

http://www.denachtuil.eu/kruiden-venkel.htm

Heb je poepoe al gewassen zodat eventuele restjes verdwenen zijn?
Ik heb geen idee hoe, maar het lijkt mij dat met veel drinken en zweten het gif het snelst verdwijnt.
Maar hoe doe je dat..
Jemig Tinne...voel je niet te schuldig, maar das makkelijk gezegd confused

Ik zal poepoe een portie reiki geven, wellicht werkt het mee.
admin
admin jun 12 '10
He Tinne, veel succes
hopelijk redt het beestje het ..

zat er tea tree oil bij dat spul tegen teken en luizen ?
admin
admin jun 12 '10
Hallo Tinne,

Wat zielig voor de kat, ik heb een link gevonden waarin er staat over vergiftiging van tekenmiddel voor de hond wat eventueel voor de kat is gebruikt, weet niet of deze stof erin zit:

Link: http://www.emax.nl/...l&select=PAGE%5B@ID$eq$PAGE_12%5D&generic1=ARTICLE_59&affp=&&print=oui

Sterkte met de kat, hoop dat het goed komt!

Behandelingsvoorschrift van een permethrin vergiftiging bij de kat
Bij gebruik van een permethrin bevattende spot-on of spray op de kat:
• Kat zo snel mogelijk wassen met een zeepbevattend (goed ontvettend) middel: Bij voorkeur: afwasmiddel.
• Diurese bevorderen (meer laten urineren): door extra vocht (intraveneus of subcutaan) toe te dienen
• In geval van krampen en/of epilepsie aanvallen: Valium (diazepam) op effect: 0.2 tot 2.0 mg / kg intraveneus.
• De kat donker en rustig wegleggen Heeft de kat een permethrin bevattend product via de bek ingenomen (bijv. likken van de
vacht):
• Is het nog binnen 1 uur na inname dan heeft het nog zin om de kat te laten braken
• Om oraal opgenomen permethrin in het maagdarmkanaal te binden kan geactiveerde kool (Norit) worden gegeven (evt. per sonde) in een dosering van 0.5 g/kg als 10% suspensie in water. Eventueel 4x per dag herhalen om enterohepatische recirculatie van sommige pyrethroïden te onderbreken.
• Bij het achterwege blijven van deze behandeling kan er op termijn klachten van een reactieve hepatitis optreden.
Waarschuwing:
o Atropine: alléén toedienen als de kat overmatig speekselt. Heeft verder geen invloed als antagonist.
o Vanwege de extrapiramidale stimulatie door pyrethroïden zijn fenothiazine tranquillizers, zoals Vetranquil®, gecontraïndiceerd.
De meeste gevallen van permethrin vergiftiging geven een restloos herstel te zien binnen 24 tot 48 uur, ook na heftige epileptiforme verschijnselen en krampen.
admin
admin jun 12 '10
Dank jullie wel!
Cialara
Cialara jun 12 '10
Hoe gaat het intussen met Poepoe Tinne? Als ik het nu weer lees, krijg ik weer een spanning in mijn maag te voelen....

Sterkte meis smile
admin
admin jun 12 '10
Poepoe is zich erdoor aan het worstelen
Heb veel gehuild,
heb veel naar hierboven geroepen,
heb hem constant in een lichtbel gezet,
Ik voelde zijn ziel steeds bij mij, nooit geweten dat wat ik voelde, hij dat was..
Zelf heb ik de hele dag getrilt en gebeeft, veel van zijn gif in overgenomen energetisch, Dirk mijn man ook..
Hij sprak over net hetzelfde voelen alsof hij het ook had.
Sinds een uurtje een half kreeg ik ineens de boodschap (in mijn innerlijke) van Premananda dat ie erdoor ging komen.
Sindsdien voel ik weer een enorme warmte in mijn hart en komt er een mooie glimlach op m'n gezicht.

admin
admin jun 12 '10
Dank je wel voor al diegene die vanop afstand hieraan hebben meegeholpen
een ongelooflijke merci!! smile
Het zullen nu nog wel twee a drie dagen zijn dat ie zal worstelen met het gif.
maar hij komt erdoor!! Ik voel het en ik weet het!! smile
Marenubium
Marenubium jun 12 '10
Poepoe is sterk. Hoe hij eruit komt, maakt niet uit (niet voor hem althans). Dat weet hij. Het enige wat nu telt, is datgene wat jij gevoeld hebt Tinne.
Ook daarvoor zijn onze dieren met en bij ons. Ze leven mee, met en soms door ons, want ze voelen ons bijzonder goed aan. Jouw wil en liefde Tinne, en zijn eigenwijsheid, laten jouw hele gezin (incl. diertjes) er doorheen komen.
Het komt goed, hoe dan ook.

Knuffel voor de kleine, doch dappere man.
admin
admin jun 12 '10
Aw wat zielig van Poepoe, dit heeft hij niet verdient. Ik hoop dat hij het overleeft.

Veel energie en sterkte van mij voor jou en Poepoe!
admin
admin jun 12 '10
Dank je wel lieverds voor jullie warme woorden,
ze doen me héééééél veel goed!!
Het klopt ook "ons gezin is sterk met elkaar verbonden.. Dirk, Sky, Poepoe en ik! In zielsverband! en het is dàt wat heelt.
OOk onze Bots van vroeger, hoort hier nog bij!

veel liefs
admin
admin jun 12 '10
Ik lees dit net pas, lieverd een hele dikke knuffel van hieruit voor jou. En ik zal mijn energie sturen!!! Shivaya heb ik ook gevraagd. Misschien helpt het ...

Kus Mar
Beschermengel
Beschermengel jun 13 '10


Hoe is het nu met poepoe, alweer iets beter?
admin
admin jun 13 '10
ja .. heerlijk om zien hoe ie opknapt! super kater!!!
Spud
Spud jun 13 '10
Ik lees dit net, super om ook te lezen dat je kat opknapt Tinne.
Was het toevallig zodiac dat je gebruikt hebt?

Vreemd dat de dierenarts zei dat er niks aan te doen is. Voor mijn werk haal ik de laatste tijd heel veel vergiftigde katten op, onze dierenarts legt deze katten aan een infuus en geeft ze gifremmers. Veel doorspoelen en achteraf hopen dat het gif de hersenen niet bereikt heeft. En melk laten drinken of water iig dat die nieren goed doorgespoelt worden.

Ik zeg het maar, voor het geval zoiets bij iemand nog eens aan de hand kan zijn.

Hele dikke knuffel voor je kat en jou!
admin
admin jun 13 '10
Tnks Spud,
nee het was Adventix.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki