Loading...
nl

steffiej,, wie wil mijn foto lezen??

steff1990
steff1990 jun 11 '10
hey allemaal

graag zou ik mijn foto nog een keer willen laten lezen. Ik ben ingewijd in reiki 1, en het is alweer een tijdje geleden.

liefs steffiej
Delen:
susie14
susie14 jun 12 '10
Okee Steffie.

Krijg de opmerking in mijn hoofd"van ver gekomen". Ik weet niet wat ik daarmee moet..
Ben jij dislectisch?en heb je allergieën voor bepaalde voedingsmiddelen waardoor je last krijgt van je darmen?
Ik voel hoofdpijn aan de voorkant ( voorhoofd ).
Heb gevoel da tje het niet erg makkelijk hebt gehad, neig zelfs naar een hele vervelende gebeurtenis.
Wat het ook is, het begint een plekje te krijgen..zit in verwerkingsproces.
Lijkt wel of je aan het "helen"bent ( geheald wordt )

Voorkeur voor natuurlijk en eerlijk voedsel>>biologisch voedsel.
Zie je daar wel uit principe wat extra geld voor neertellen als het moet.. laugh
Greenpeace??? Heb je daar iets mee?

Lief karakter, op zich weet je wel wat je wil, maar dat wil nog niet zeggen dat de mensen om je heen dit ook weten. Introvert dus met daarbij toch onzekerheid.
Je zou je wat meer mogen uitspreken en laten zien wat je voet. Maar dit zal niet al te makkelijk zijn voor je.

ik hoop dat je wat herkenningspunten vindt...ik hoor het wel.

groetekes Sieske
steff1990
steff1990 jun 12 '10
Origineel bericht van: sies
Okee Steffie.

Krijg de opmerking in mijn hoofd"van ver gekomen". Ik weet niet wat ik daarmee moet..
Ben jij dislectisch?dislectisch ben ik niet.. en heb je allergieën voor bepaalde voedingsmiddelen waardoor je last krijgt van je darmen? of ik allergieen heb weet ik niet, maar ik heb wel veel na het avond eten last van buikpijn/ diarree. niet altijd,, daarom zou het wel kunnen dat het misschien een allergie is.
Ik voel hoofdpijn aan de voorkant ( voorhoofd ).heb altijd veel last van hoofdpijn. en inderdaad aan de voorkant, boven mijn ogen.
Heb gevoel dat je het niet erg makkelijk hebt gehad, neig zelfs naar een hele vervelende gebeurtenis.ook dit is waar, heb geen makkelijke periode achter de rug, woon sinds kort op mezelf en er komt nu weer wat rust in mijn leven.
Wat het ook is, het begint een plekje te krijgen..zit in verwerkingsproces.
Lijkt wel of je aan het "helen"bent ( geheald wordt )
met behulp van mijn pleegouders kom ik nu een heel eind, zij helpen me ontzettend goed, Larapinta op dit forum.
Voorkeur voor natuurlijk en eerlijk voedsel>>biologisch voedsel.geen biologisch voedsel, maar ik let de laatste tijd wel op wat ik eet, niet elke dag fastfood, maar meer groente en fruit.
Zie je daar wel uit principe wat extra geld voor neertellen als het moet.. laugh
Greenpeace??? Heb je daar iets mee? hier kan ik me niet in vinden.

Lief karakter, op zich weet je wel wat je wil, maar dat wil nog niet zeggen dat de mensen om je heen dit ook weten. Introvert dus met daarbij toch onzekerheid.
Je zou je wat meer mogen uitspreken en laten zien wat je voelt. Maar dit zal niet al te makkelijk zijn voor je.
dit is inderdaad niet gemakkelijk voor me, en hier heb ik veel moeite mee. maar ook hier krijg ik veel hulp mee en dat gaat steeds een stukje beter!:)

ik hoop dat je wat herkenningspunten vindt...ik hoor het wel.
bedankt voor het lezen van mijn foto! er zijn heel wat herkennings punten voor mij!
groetekes Sieske
susie14
susie14 jun 13 '10
Bedankt voor je feedback Steffie laugh
admin
admin jun 18 '10
Hallo Steffie,

Ik heb een lezing voor je gedaan, maar nog niet geplaatst omdat ik best wel diep ben gegaan, en ik niet weet of je het wel wilt geplaatst hebben op het forum.
Er staan gevoelige dingen in die naar mijn idee hier niet kunnen.

Ik laat het aan jou zelf over of je het wel of niet wilt hebben hier.

liefs van Bea
steff1990
steff1990 jun 18 '10
hey Bea

je mag het wel prive naar me sturen, dan kan het daarna misschien alsnog geplaatst worden. maar dan wil ik het liever eerst zelf even lezen, omdat het wel een open forum is.

Liefs en alvast bedankt !!
Steffiej
admin
admin jun 21 '10
Hoi, Steffie, had je foto nog niet gelezen, en neem daar graag nu tijd voor..

Ik vind je een prachtmeid. Zuiver... eerlijk... open.. eenvoud.
Er zijn zaken die in een herstel zitten, in je leven.
Dwz, dat er dingetjes waren die niet zo vlot liepen, maar dat dit nu allemaal wel weer goed komt. En, als het ene goed loopt, lopen er automatisch meerdere zaken goed.
Omdat je aan je vreugde komt en aan je blijheid. Want dat ben je van nature uit.. en dat werkt aanstekelijk bij mensen. Maar heel zeker ook aanstekelijk op jezelf. Want dan ga je je beter in je vel voelen, en dat straal je dan uit...
en je loopt niet weg van moeilijke situatie's, die ga je aan, doch.. en das knap van je, je stelt je grenzen. En misschien ken je die grenzen nog niet helemaal, maar je leert ze kennen..en dat schept dan weer nieuwe mogelijkheden.
Ik spreek bewust algemeen, omdat jij de invuller bent van jouw eigen leven.. en dat wil ik zo behouden.
Je bent een kanjer!
Liefs van mij,
Tinne
New Moon
New Moon jun 21 '10
Hee Steffie smile

Ben niet zo diep gegaan maar wilde het toch even zeggen: ik scrollde over je foto en voelde me meteen superwarm en vrolijk van binnen. Ik denk dat dat al genoeg zegt *en het is handig bij reiki ;)*: je hebt het goed gedaan smile..

Veel liefs,
The moon
steff1990
steff1990 jun 21 '10
dank jullie wel voor het lezen. ik zal later uitgebreid reageren, kan nu niet zo goed typen, ben net geopereerd en mijn rechter hand hangt in een mitella.

liefs steffiej
admin
admin jun 21 '10
doe maar rustig an, Steffiej
wat een mooie avatar heb je zeg!
steff1990
steff1990 jun 23 '10
Origineel bericht van: Tinne
Hoi, Steffie, had je foto nog niet gelezen, en neem daar graag nu tijd voor..

Ik vind je een prachtmeid. Zuiver... eerlijk... open.. eenvoud.
Er zijn zaken die in een herstel zitten, in je leven.
Dwz, dat er dingetjes waren die niet zo vlot liepen, maar dat dit nu allemaal wel weer goed komt. En, als het ene goed loopt, lopen er automatisch meerdere zaken goed.klopt,, alles komt nu weer een beetje op de rails, een kamer, rijbewijs, nu school nog.
Omdat je aan je vreugde komt en aan je blijheid. Want dat ben je van nature uit.. en dat werkt aanstekelijk bij mensen. Maar heel zeker ook aanstekelijk op jezelf. Want dan ga je je beter in je vel voelen, en dat straal je dan uit...
en je loopt niet weg van moeilijke situatie's, die ga je aan, doch.. en das knap van je, je stelt je grenzen. En misschien ken je die grenzen nog niet helemaal, maar je leert ze kennen..en dat schept dan weer nieuwe mogelijkheden.
Ik spreek bewust algemeen, omdat jij de invuller bent van jouw eigen leven.. en dat wil ik zo behouden.het klinkt allemaal erg bekend. Het klopt wat je schrijft!
Je bent een kanjer!
bedankt voor het lezen van mijn foto. ik kan inmiddels weer een klein beetje typen, en wat meer doen met mijn hand, maar nog wel pijn hoor.
Liefs van mij,
Tinne
steff1990
steff1990 jun 23 '10
Origineel bericht van: themoon
Hee Steffie smile

Ben niet zo diep gegaan maar wilde het toch even zeggen: ik scrollde over je foto en voelde me meteen superwarm en vrolijk van binnen. Ik denk dat dat al genoeg zegt *en het is handig bij reiki ;)*: je hebt het goed gedaan smile..
sta ook altijd vrij vrolijk in het leven. de reiki is idd erg handig, in het begin kon ik er nog niet zoveel mee, maar het komt nu steeds meer.

bedankt voor het lezen van mijn foto!

Veel liefs,
The moon
admin
admin jun 23 '10
Hoi Steffie,

Heb je de lezing ontvangen? ik heb hem gestuurd maar weet niet zeker of hij is aangekomen bij je.

groetjes van Bea
steff1990
steff1990 jun 23 '10
Origineel bericht van: Bea
Hoi Steffie,

Heb je de lezing ontvangen? ik heb hem gestuurd maar weet niet zeker of hij is aangekomen bij je.
nee ik heb hem niet ontvangen... liefs steffiej
groetjes van Bea
admin
admin jun 23 '10
Ik heb hem nogmaals gestuurd denk dat hij er nu wel is want hij stond bij mijn berichten.

liefs van Bea
steff1990
steff1990 jun 25 '10
Origineel bericht van: Bea
Ik heb hem nogmaals gestuurd denk dat hij er nu wel is want hij stond bij mijn berichten.klopt, ik heb hem gehad. zal vanavond even uitgebreid antwoorden,

liefss steffiej

liefs van Bea
admin
admin jun 25 '10
Bedankt steffie voor je reactie en ik wacht je reactie af, ik kan je dit weekend niet iets terug schrijven maar kan je reactie wel lezen.

Alvast een heel fijn weekend.

liefs van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske