Loading...
nl

Mijn hond Diesel

Mirreke
Mirreke jan 18 '07
Dit is mijn labrador Diesel.

Ben benieuwd!

Delen:
Mirreke
Mirreke jan 18 '07
beetje groot uitgevallen maar wel duidelijk dacht ik zo ;-) ;-)
Tamara26
Tamara26 jan 18 '07
Wil je dat ie gelezen wordt?
Liefs,
Tamara26
Tamara26 jan 18 '07
Ow, sorry, hij staat bij foto lezen...
Ben er nu te moe voor helaas....
Misschien later...
little-wolf
little-wolf jan 18 '07
het enige wat ik kan "lezen" is dat het geen raszuivere lab is.
als je het mij vraagt is het een golden en anders een mix van die 2.

maar dat maakt zeker je hond er niet minder om!
Wendy's
Wendy's jan 18 '07
Ik ga een poging wagen..
Dieren lees ik niet vaak, dus kunnen foutjes in staan

Als aller eerst zie ik dat diesel een trouwe hond is.

Diesel is echt zoon knuffelhond, en wilt het liefste zo veel mogelijk bij zijn baasje zijn. Diesel houdt er niet zo van om alleen te zijn.

Ook is diesel erg vriendelijk, voor vreemde en andere honden.

Soms kan diesel zich wel buitengesloten voelen (als diesel niet genoeg aandacht krijgt), maar hier komtie snel weer bovenop. Net alsof het hem eventjes uitmaakt, en daarna gewoon weer verder gaat.

Ook zie ik dat diesel zich veel kan afvragen, het lijkt een beetje op nieuwsgierigheid. Bijvoorbeeld als je iets aan het doen bent, dan zal diesel je in de gaten houden, om er achter te komen wat je precies doet (dit is een voorbeeld, dus hoeft niet perse te zijn.. kan ook zijn als het om nieuwe spulletjes gaat).

lieve foto om naar te kijken!!! :p

groetjes, wendy's!!
Wendy's
Wendy's jan 18 '07
wouw.. haha die was wel heel kort! maarjah
Mirreke
Mirreke jan 19 '07
Ik heb het gelezen en reageer er nog op Wendy, ff wachten of iemand anders nog wil lezen. Alvast bedankt in ieder geval!
jo
jo jan 19 '07
lief speels nog erg jong lijkt wel een puppy met al die streken erg trouw, heeft wel eens de neiging om ineens te gaan blaffen om niks zeg maar?? ff een rare vraag heb je een rechthoekig schilderij thuis aan de muur hangen?? geen idee waarom ik dit vraag maar oke
wel een hele mooie hond trouwens! en voelt het allemaal goed aan en weet precies wanneer jij hem nodig hebt..

ik ben benieuwt...
Gr Jo
Mirreke
Mirreke jan 20 '07
 Quote:
Origineel van Wendy's:
Als aller eerst zie ik dat diesel een trouwe hond is.
DIT KLOPT !!

Diesel is echt zoon knuffelhond, en wilt het liefste zo veel mogelijk bij zijn baasje zijn. Diesel houdt er niet zo van om alleen te zijn.
DIT KLOPT OOK!!

Ook is diesel erg vriendelijk, voor vreemde en andere honden.
DIESEL IS WEL EEN BEETJE EEN KAT UIT DE BOOM KIJKER WAT BETREFT VREEMDE HONDEN, HIJ KAN WAT ANGSTIG DOEN ALS EEN HOND DOMINANT IS, MAAR VOOR DE REST KLOPT HET!

Soms kan diesel zich wel buitengesloten voelen (als diesel niet genoeg aandacht krijgt), maar hier komtie snel weer bovenop.
HIJ IS IDD JALOERS AANGELEGD, ALS IK DE ANDERE 2 HONDEN AANHAAL STAAT IE METEEN BIJ ME!

Ook zie ik dat diesel zich veel kan afvragen, het lijkt een beetje op nieuwsgierigheid. Bijvoorbeeld als je iets aan het doen bent, dan zal diesel je in de gaten houden,
DIT KLOPT OOK, HIJ IS ERG TROUW EN NIEUWSGIERIG EN HOUDT ME IDD IN DE GATEN

groetjes, wendy's!!
Mirreke
Mirreke jan 20 '07
@Jo: Diesel is idd erg speels, hij is pas 3 jaar. Hij blaft alleen wel als er iets is, dat ie zomaar gaat blaffen doet ie eigenlijk niet. Dan moet ie uit of hoort ie iets.
Hij weet wel idd als er iets is, als ik me niet goed voel legt ie zijn kop op mijn schoot. Hij is zeer gevoelig en echt mijn maatje. Hij is een grote steun voor me aangezien ik agorafobie heb en met hem wel naar buiten durf.

Waar ik heel erg over verbaasd ben is dat jij "weet" dat er een rechthoekig schilderij hier hangt. Dat klopt!! Het is een schilderij van mijn overleden moeder!!! geschilderd door een kunstenares. Ik ben erg onder de indruk Jo!

Bedankt voor het lezen!!!!!
Mirreke
Mirreke jan 20 '07
Het is trouwens ook geen raslabrador, hij is waarschijnlijk gekruist met een herder.
Hij is veel groter dan een labrador, hoger op de poten. Maar het karakter van een lab.
jo
jo jan 20 '07
dan zal dat schildrij veel voor jou betekenen!! en dat weet diesel dan ook! staat jouw moeder ook op dat schilderij? of iets anders?
Mirreke
Mirreke jan 20 '07
Dat schilderij betekent idd heel veel voor me. Het is een schilderij van mijn moeder, ze staat er alleen op.
Ik vind het heel apart dat je dat "weet".
Acheliah
Acheliah jan 20 '07
leuk toch zo zie je maar weer Kus Dieneke
Wendy's
Wendy's jan 20 '07
Bedankt voor je reactie mirreke :)
Mimi*
Mimi* jan 21 '07
Bijzonder dat je dat wist Jo!
jo
jo jan 25 '07
diesel weet het! hij liet het zien!