hallo allemaal,
hier even een vraagje, ik kan steeds de slaap niet vatten, ik hoor van alles, de katten vliegen op hol ( zitten letterlijk ergens achteraan....) de lampen gaan weer aan nadat ik ze uit had gedaan en de radio gaat aan en uit en naar andere zenders ik hoor echt alles, ook het stopcontact en alle apparaten in huis.Het vervelendste vind ik nog dat ik tot diep in de nacht klaar wakker ben... maar moe ben ik de volgende dag ook niet ook al verwacht ik dat wel als ik pas om 4.30 in slaap val.het is druk in ons huis lijkt het, en ik voel ook dat ik niet alleen ben in mijn huis net alsof ik op een of ander kamp ben met nog 100en mensen. nu vind ik het echt niet eng ofzo, maar ik wil graag slapen als het daar de tijd voor is. ik word namelijk niet moe er van maar wel gestresst. oh en de kinderen die merken dat ook.
ik heb zelf het idee dat er entiteiten iets aan me proberen te vertellen, maar ik weet niet wat, mijn hoofd krijgt signalen maar de vertaling is nogal gebrekkig zeg maar.
wat kan ik hier mee want het wordt een beetje vervelend zeker nu manlief zelfs zegt dat ik maar naar de huisarts moet gaan omdat ik niet slaap.
en ik gelof dat ik wel aan rust toe ben eigenlijk.
ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven.
Liefs Bloempje