Loading...
nl

ik kan de slaap niet vatten.

bloempje
bloempje jun 1 '10
hallo allemaal,
hier even een vraagje, ik kan steeds de slaap niet vatten, ik hoor van alles, de katten vliegen op hol ( zitten letterlijk ergens achteraan....) de lampen gaan weer aan nadat ik ze uit had gedaan en de radio gaat aan en uit en naar andere zenders ik hoor echt alles, ook het stopcontact en alle apparaten in huis.Het vervelendste vind ik nog dat ik tot diep in de nacht klaar wakker ben... maar moe ben ik de volgende dag ook niet ook al verwacht ik dat wel als ik pas om 4.30 in slaap val.het is druk in ons huis lijkt het, en ik voel ook dat ik niet alleen ben in mijn huis net alsof ik op een of ander kamp ben met nog 100en mensen. nu vind ik het echt niet eng ofzo, maar ik wil graag slapen als het daar de tijd voor is. ik word namelijk niet moe er van maar wel gestresst. oh en de kinderen die merken dat ook.
ik heb zelf het idee dat er entiteiten iets aan me proberen te vertellen, maar ik weet niet wat, mijn hoofd krijgt signalen maar de vertaling is nogal gebrekkig zeg maar.

wat kan ik hier mee want het wordt een beetje vervelend zeker nu manlief zelfs zegt dat ik maar naar de huisarts moet gaan omdat ik niet slaap.
en ik gelof dat ik wel aan rust toe ben eigenlijk.

ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven.

Liefs Bloempje
Delen:
bloempje
bloempje jun 1 '10
ja maar het gekke is juist wel dat ik na de 2 uur slaap weer wakker ben. gewoon klaarwakker en ook niet moe ofzo. het is net of je eigenlijk gewoon wakker slaapt. overigens ligt manlief er ook aardig wakker van want ik draai steeds en loop uit bed en doe vanalles en is dus ook niet bevoordelijk voor zijn nachtrust. maar waarom voel ik me wel gewoon uitgerust ook al "spookt" het en ik de hele nacht, net klaarwakker slaapwandelen eigenlijk. overigens heb ik gisteren voor het eerst weer 8 uur achter elkaar geslapen, manlief was me dankbaar dat ik niet had gespookt, en ik heb gisteravond de stekker van de draadloze telefoons eruit getrokken, zou dat van invloed zijn?
of wordt ik nu gek?

Liefs Bloempje
bloempje
bloempje jun 1 '10
ja dromen kan, maar ja manlief ziet ook dat ik echt wakker ben.... dus daar is geen twijfel over, ik voer gewoon een gesprek en doe gewoon van alles en ben me er ook volledig bewust van. het voelt alleen zo vreemd om gewoon niet moe te zijn, ik ben namelijk normaal iemand die heeeeel veel slaap nodig heeft, pas sinds ik weer opnieuw bezig ben met mijn gaven en mijn gevoelens en weer ben gaan mediteren, dat dit zo naar voren komt. maar ja ik ga gewoon de stekker er iig uithouden en hopen dat dat van invloed was, dan houd ik de hele boel tenminste niet wakker smile

Groetjes Bloempje
admin
admin jun 12 '10
Hoi Bloempje,

Even benieuwd of de nachten weer wat rustiger zijn voor je?

Liefs Mar
bloempje
bloempje jun 13 '10
ja de nachten zijn gelukkig weer wat rustiger. ik ben ook wat rustiger. ik denk dat het vooral gekomen is doordat ik zwanger ben/was is een van de eigenschappen ervan dat wakkerliggen, alleen de dingen die ik hoorde en zag denk ik dat die het kleintje in mij begeleiden.
maar ik slaap wel weer iets beter in en ik heb nu ook een aantal edelstenen bij me met slapen(manlief vraagt iedere keer wat ik nou met die dingen moet, ze liggen helemaal niet lekker:)
maar goed voorlopig slaap ik gelukkig een stuk beter smile
dus we zullen zien hoe het verder gaat.

Liefs Bloempje
Maryssa
Maryssa jun 26 '10
Wat fijn dat je beter slaapt! Ja edelstenen werken echt goed. Ik heb een grote brok zwarte toermalijn die elke avond mee gaat als ik ga slapen en dat scheelt een heleboel. Ik merk wel dat ie vaak gereinigd wil worden. Ik vermoed dat ik op een aardstraal slaap crazy

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki