Inderdaad prachtige ogen.....sereen gevoel krijg ik erbij
Ik heb gewoon opgeschreven wat in me op kwam toen ik je foto zag....zou het fijn vinden als je me corrigeert.
Heb je vorige foto ook even bekeken, maar geen commentaren gelezen anders ben ik al beinvloed.
Positieve energie, je weet wat je wil en je staat positief in het leven.
Ik voel geen kinderen bij je. Misschien heb je een vriend maar krijg toch het gevoel dat je alleen woont. Samen met je hond?
Je houdt van wandelen in de natuur, dan loop je volledig leeg eigenlijk zie ik je lopen op het strand aan zee met een hond.
Artistiek, over het algemeen zelfverzekerd.
Je houdt niet van egotrippers, volgen smij heb je daar een gruwelijke hekel aan.
Krijg een onrustig gevoel als ik denk aan je woonsituatie.
Reis je veel, ben je veel van huis af? Lijkt wel of je niet honkvast bent.
Zit weinig regelmatig in je dag, hoogstwaarschijnlijk door je baan/ Daardoor schiet het "verstandig"eten er vaak ook bij in.
Effe snel wat eten, terwijl je toch probeert om gezond te eten en erop te letten.
Heb jij bindingsangst? Heb toch sterk het idee dat daar jouw struikelblok ligt in jouw gevoelsleven/liefdesleven. Je hebt vrijheid nodig en wil nog vanalles ontdekken.
Toen ik je foto net zag kreeg ik het gevoel dat je erg open staat. Ben je gevoelig voor de emoties van andere mensen? Dat gevoel krijg ik heel sterk namelijk.
Dit is wat er bij mij boven kwam.
groetekes Sieske