Loading...
nl

bianc, recente foto misschien beter te lezen

bianc1967
bianc1967 mei 23 '10
http://images.merudi.net/displayimage.php?pid=1666&fullsize=1

dank je allemaal...hier heb ik een recente foto is misschien makkelijker te lezen....
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 23 '10
Wat een prachtige ogen en gezicht... smileFilmster hoor ... smile

Ik heb het even hier neergezet

bianc1967
bianc1967 mei 24 '10
hihi dank je wel blush
ik hoop ook dat er misschien met deze nieuwe foto
meer dingen over nu af te lezen zijn
dus ik hoop dat jullie zin hebben mijn foto te lezen
iedereen een zonnige dag vandaag en dank alvast
susie14
susie14 mei 25 '10
Inderdaad prachtige ogen.....sereen gevoel krijg ik erbij
Ik heb gewoon opgeschreven wat in me op kwam toen ik je foto zag....zou het fijn vinden als je me corrigeert.
Heb je vorige foto ook even bekeken, maar geen commentaren gelezen anders ben ik al beinvloed.

Positieve energie, je weet wat je wil en je staat positief in het leven.
Ik voel geen kinderen bij je. Misschien heb je een vriend maar krijg toch het gevoel dat je alleen woont. Samen met je hond?
Je houdt van wandelen in de natuur, dan loop je volledig leeg eigenlijk zie ik je lopen op het strand aan zee met een hond.

Artistiek, over het algemeen zelfverzekerd.
Je houdt niet van egotrippers, volgen smij heb je daar een gruwelijke hekel aan.
Krijg een onrustig gevoel als ik denk aan je woonsituatie.
Reis je veel, ben je veel van huis af? Lijkt wel of je niet honkvast bent.
Zit weinig regelmatig in je dag, hoogstwaarschijnlijk door je baan/ Daardoor schiet het "verstandig"eten er vaak ook bij in.
Effe snel wat eten, terwijl je toch probeert om gezond te eten en erop te letten.
Heb jij bindingsangst? Heb toch sterk het idee dat daar jouw struikelblok ligt in jouw gevoelsleven/liefdesleven. Je hebt vrijheid nodig en wil nog vanalles ontdekken.

Toen ik je foto net zag kreeg ik het gevoel dat je erg open staat. Ben je gevoelig voor de emoties van andere mensen? Dat gevoel krijg ik heel sterk namelijk.

Dit is wat er bij mij boven kwam.

groetekes Sieske
bianc1967
bianc1967 mei 26 '10
..ja bijna alles

Inderdaad prachtige ogen.....sereen gevoel krijg ik erbij Dank je welvoor dit compliment!!

Positieve energie, je weet wat je wil en je staat positief in het leven.

Ben over het algemeen heel positief...al zit ik nu een beetje in een dip...al zijn dat er maar weinig die dat weten...sluit me af...maar met de dagen dat de zon schijnt ging het me echt weer lekkerder...vandaag regen en brrr
dip weer binnen maar ga er tegenin...

Ik voel geen kinderen bij je. Misschien heb je een vriend maar krijg toch het gevoel dat je alleen woont. Samen met je hond?
ik heb 3 zonen.en ben getrouwd 2 honden

Je houdt van wandelen in de natuur, dan loop je volledig leeg eigenlijk zie ik je lopen op het strand aan zee met een hond.
al ben ik een stads mens hou wel van de natuur...en op advies moet ik gaan lopen in de bossen of strand om leeg te worden in mijn hoofd...ik ben helemaal gek van de zee...zomer en winter...daar word ik echt rustig!!

Artistiek, over het algemeen zelfverzekerd.

Artistiek en creatief klopt helemaal en zou ik nog breder willen maken nog steeds zoekend daar in....alleen daar zelfverzekerd op mijn gemak....daardoor ook in mijn dagelijk leven steeds meer zelfvertrouwen gekregen...

Je houdt niet van egotrippers, volgen smij heb je daar een gruwelijke hekel aan. Spijker op de kop...wil er nog wel eens in trappen maar snel komt dat gevoel boven...ho ho pas op...wolf in schaapskleren detectie gaat werken dan

Krijg een onrustig gevoel als ik denk aan je woonsituatie.
Reis je veel, ben je veel van huis af? Lijkt wel of je niet honkvast bent.

echt honkvast ben ik niet in de zin van ..tja hoe noem ik het ....hecht geen waarde aan stek kan makkelijk verkassen
zit gemiddeld overal zo een 10 jaar..

Zit weinig regelmatig in je dag, hoogstwaarschijnlijk door je baan/ Daardoor schiet het "verstandig"eten er vaak ook bij in. ik ben super chaoties...ja daar gaat mijn regelmaat...en ja als ik werk van hot naar her...en vaak waar ik naar toe moet weet ik pas op laatste moment...
probeer verstandig te eten en bedoel dan de regelmaat...zorg wel altijd voor vers en gezond...weinig tot niet afhaal

dank je wel sietske bijna alles klopt dank je wel !!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki