Loading...
nl

contact zoeken

janusbananus
janusbananus mei 22 '10
Wat moet je doen als je in een twee-strijd zit? Als je niet weet wat de toekomst brengt en welke richting je moet nemen? Hoe kom je in contact met overleden dierbaren? Hoe kun je je beter herinneren hoe ze waren en wat ze te vertellen hadden. Hoe kunnen zij je helpen met j problemen nu?
Delen:
Spud
Spud mei 22 '10
Hoi Janusbananus,

Mag ik vragen welke richtingen je dan aan denkt?
Je komt namelijk op mij over dat je je overleden dierbaren heel erg mist en denkt dat zij je wel kunnen helpen om een juiste keuze te maken. Maar keuzes maken, moet je zelf doen. Daar kunnen mensen of overleden dierbaren je alleen in begeleiden.

Hetzij met info, hetzij met dierbare herinneringen waar je iets van geleerd hebt.

Ik kan niet echt zeggen dat ik veel ervaring heb met het contact maken met overleden dierbaren. Wel heb ik eens contact kunnen maken met een dierbare via mijn moeder en ik praat veel met mijn dierbaren waardoor ik contact met ze voel.
Mijn gevoel zegt me, pas ermee op en hang er niet teveel aan op.

En dan nog een vraag? Zou je echt willen weten wat de toekomst je brengt? Zou het je helpen om uit deze 2-strijdt te komen? Of komt deze 2 strijdt voort uit gemis naar je dierbaren?

Sterkte!
Groetjes,
Dees
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 22 '10
Hoi Janusbananus,

Wat moet je doen als je in een twee-strijd zit?
> Wat voor tweestijd bedoel je?

Als je niet weet wat de toekomst brengt:
>helaas weten heel weinig mensen dit. Ik zie het leven als een lange leerschool, wat er op je pad komt zijn lessen die je als mens leert. Durf je eraan over te geven;)
Hoi

En welke richting je moet nemen?
>> Vertrouw op je gevoel, wat zegt je innerlijke stem. Bij keuzes waar je voorstaat, vertrouw op je eigen gevoel!

Hoe kom je in contact met overleden dierbaren?
>Misschien is er geen reden om daarmee in contact te komen, anders zou het wel gebeurd zijn, en anders is het moment dat dat zou moeten gebeuren nu niet de juiste tijd. Wat komt, of wat moet komen, komt of komt niet.

Hoe kunnen zij je helpen met j problemen nu?
>Overledenen, zijn niet de oplossing van JOUW problemen. Ze kunnen inzicht geven of bijsturen als dat nodig is. Maar ga uit van jezelf. Wat speelt bij jou? Waar heb je last van? Wees je bewust welke problemen bij je spelen, ga terug naar de oorzaak of het eerste moment waar je die tegenkwam, wordt je bewust van de oorzaken en verwerk het;-)

Sterkte!
admin
admin mei 22 '10
Origineel bericht van: janusbananus
Wat moet je doen als je in een twee-strijd zit?
- Een tweestrijd is iets tussen je hoofd en je hart, je ziel en je ego, je mannelijke kant en je vrouwelijke kant .. enz, enz. het conflikt op zich is niet zo erg.. die strijd mag er zijn. Wat naar mijn gevoel goed is, is dat je tijdens die strijd er vanop een afstand kunt naar kijken en er een zicht op kunt krijgen, wat er nu percies aan de hand is..

Als je niet weet wat de toekomst brengt en welke richting je moet nemen?
je denken kan de toekomst niet weten.. Het hart kent antwoord op al je vragen.

Hoe kom je in contact met overleden dierbaren? Hoe kun je je beter herinneren hoe ze waren en wat ze te vertellen hadden. Hoe kunnen zij je helpen met j problemen nu?
We leven.. en het gaat in eerste instantie naar mijn gevoel, in dit leven om de levenden. En het is al een goeie stap als je durft hulp vragen aan iemand. Aan iemand die jou begrijpt, en waar jij je goed bij voelt om te vertellen war je mee zit.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki