Loading...
nl

Kado....

admin
admin mei 20 '10
Mijn mooiste kado ooit heb ik gisteren mogen ontvangen,

Bij de winkel was er een foutje gemaakt, door mij en mijn voorgangster we hadden vergeten het stokje tussen de boodschappen te leggen.
Daarom had de vrouw voor me iets afgerekend voor 1 euro en betaald.
Toen we daar bij de bali stonden en ik in de portomonee keek om haar de euro te geven zag ik dat ik geen euro had...
Als uit het niets kwam er een hand van een jongeman tevoorschijn en gaf mij met een glimlach de euro, ik kende hem niet maar in die glimlach lag een hele nieuwe wereld verscholen.

Ik dat korte moment en in de handeling van deze jongeman lag alles waarom we hier zijn...
Dienstbaar aan elkaar en volkomen in het nu, voor mij ging op dat moment de hemel open, en ik mocht even ervaren....van hart tot hart, herkenning en verbondenheid was er in die ene tel....omdat we allebeide aanwezig waren...in het moment...puur en echt

liefs van Bea
Delen:
Cialara
Cialara mei 20 '10
Ja, dat is een prachtig kado Bea smileheerlijk om dat te mogen ontvangen!

Liefs Jorine
admin
admin mei 20 '10
Weet je wat ook zo leuk was Jorine, de vrouw aan wie ik de euro gaf snapte er niets van, ze vroeg ken je die jongen.
Ik zei nee, maar hoe kan je nu die euro terug geven, (want hij was inmiddels doorgelopen hij hoefde helemaal die euro natuurlijk helemaal niet)
Ik vertelde haar dat dat wel goed kwam de kosmos regeld dat wel of heeft het al geregeld...ik glimlachte naar haar en wenste haar nog een goede dag verder...

Ik weet zeker dat als we zo voor elkaar zorgen dat niemand ooit tekort heeft...wat denk jij?
gast
gast mei 20 '10
Nog even en we kunnen het ook zonder geld wink
Ik teken daarvoor....
Cialara
Cialara mei 20 '10
Ja, ik ook. Het is mij ook al een aantal keren overkomen de laatste tijd en ik zou het bij een ander ook doen als het nodig is smileGoed teken zou ik zo zeggen laugh
admin
admin mei 20 '10
Ja ik ook, de eerste aanzet is gegeven en meteen daarna, werd hij gevolgd door een reactie.
Het werkt echt wanneer je er zelf mee begint...wet van de kosmos...en ik geloof er heilig in.

Mijn bezit is niet van mij, mijn talenten zijn niet van mij, mijn is niet van mij, alles is voor jou en mij....

liefs van Bea
danauw
danauw mei 22 '10
Ja prachtig he zo iets puur menselijk soms zijn we t even kwijt en dan plotseling komt t op zo als t plotsing kan verdiijnen hihi geniet er van
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 16 '10
Ja idd, het karmagebeuren is mooi smile(wel wat niet zulke mooie situaties door ontstaan... khad namelijk weggegeven en zelf ook niks meer over frown...nja wel een ultiem gebaar uiteraard, maar af en toe maak ik het wat te gortig...let ik ff niet goed of zo(dan had ik bv beter ff niet of minder kunnen geven zodat ik dat geld voor iets 'groters/mooiers' had kunnen gebruiken-waarmee ik tegelijkertijd ook meer kan geven... nuja... winksmile)


'Mijn bezit is niet van mij, mijn talenten zijn niet van mij, mijn is niet van mij, alles is voor jou en mij....'

Ja mooie zin... die als je het toepast idd wel mooi kan uitpakken (hmmm... daar zit misschien nog een pijnpunt van mij... veel teleurstelling daarin gehad...vele trapjes tegen de schenen zeg maar wink... aan de andere kant; misschien is er wel teruggeven maar had ik het in een andere vorm verwacht, had ik het niet geheel door smile)

Grtz,

1stMoonofMars
Anke
Anke jul 16 '10
Wanneer je geeft met de verwachting ook iets te krijgen, dan werkt het al niet he? wink

Maar ik spring zo zelf ook wel eens bij, als iemand iets tekort komt en ik het paraat heb.
De glimlach die je terugkrijgt is zoveel meer dan die paar centen. Wat maakt het mij uit dat ik dan even later zelf wellicht dat geld tekort kom. Dat komt dan later toch wel weer goed.

Wat mooi dat je dit meegemaakt hebt Bea smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 16 '10
Hehe, dat weet ik wel, tuurlijk smiledan is het niet echt gemeend/niet echt gegeven... (ok, we hebben het nu over geld...maar ik bedoel met geld niet altijd "letterlijk" geld)... maar weet je wat het was...

ik heb toen een paar dagen amper tot sommige dagen totaal niks kunnen eten(letterlijk eten bedoel ik hier... ik heb mezelf wel kunnen voeden/verrijken/verdiepen in deze tijd... maar letterlijk eten was er niet en soms amper bij...nuja... dat is idd nu weer wat beter... en btw; het verschil tussen iemand die niks heeft(materieel) en iemand die alles heeft(materieel) is soms kwa gevoel niet zo verschillend... je voelt je bij beide geweldig/Queen-of-King of the world voelen/menen(wanen?)... ) en daaarbij als ik niet te uitgeput ben spring ik zo goed mogelijk bij(alles geven wat ik op dat moment kan...... eigenlijk heb ik dat ook al heel vaak gedaan waarneer ik al op mun laatste tandvlees liep/loop).

Grtz,

1stMoonofMars

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki