Loading...
nl

stefanietjeeee, foto lezen

stefanietjeeee
stefanietjeeee mei 19 '10
ik ben stefanie,

wie wil mijn foto lezen ?

Delen:
Maryssa
Maryssa mei 19 '10
Hallo Stefanie,

Ik zal eens kijken voor je..

* Volgens mij ben jij een heel geduldig persoon. Ik krijg je te zien terwijl je iemand schminkt / opmaakt, wat een rust heb jij over je op zo'n moment.

* Heb jij wat last van je linkerpols/onderarm?

* Volgens mij voel je je niet zo op je gemak, bij een paar mensen uit jouw vriendenkring. Het heeft met hun gedrag te maken tijdens het uitgaan. Jij drinkt minder dan de anderen, al halen ze je zo nu en dan wel over.

* Ik krijg wat Brabants dialect te horen ik hoor de zin: "Ach schôn mèske toch." Praat jij een beetje Brabants of is er een opa of oma die zo tegen je praat?

* Je bent eigenlijk er nog niet helemaal uit wat bij je past. Je hebt best veel talenten: ik heb het idee dat je graag met mensen werkt; mensen mooier maakt. Visagie, kappersvak. Maar de zorg trekt je ook volgens mij. Twijfel.. bij jou wat je nu het leukste vindt.

* Ehm ok ik zie en ruik frietjes?! Geen idee wat ik er mee moet maar zegt het jou wat?

* Heb jij vroeger op turnen gezeten? Dansen zie ik ook, meer de jazzballet kant op.

* Ik krijg als ik me afstem op lichamelijke klachten, wat last van mn oren. Alsof ze gevoelig zijn voor geluid. Pas je wel op met harde muziek?

* Je bent een dame die graag lacht en lekker gek doet, maar dan wel met de mensen waar je je lekker bij voelt. Dat zijn 3 personen (vrienden/vriendinnen) volgens mij in jouw omgeving. Je kunt soms wat verlegen overkomen bij anderen. Ik heb het idee dat je niet zo van groepen houdt. Je voelt je niet op je gemak.

* Heb jij een moeilijke tijd gehad met jouw ouders? Ik krijg wat onbegrip en ook geruzie te zien en te horen.Het lijkt nu weer wat rustiger.

* Heb jij een broertje? Oei en is het er 1 die jou heel graag kliert? Volgens mij kun je hem wel achter het behang plakken soms.

* Ik krijg een bakkerij door. (tis wat hè frietjes en nu weer een bakkerij) Kun je daar wat mee?

* Ehm heb je last van je rechterwijsvinger? Het voelt wat stram aan soms.

Nou lieve Stefanie, ik ga het hier even bij laten. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
Maryssa
Maryssa mei 23 '10
Hallo Stefanie,

Zou je me nog willen laten weten wat je van mijn fotolezing vindt? (want je hebt hem al wel gelezen weet ik) Ik vind het altijd wel zo prettig om een stukje feedback te ontvangen en daar leer ik altijd weer van.
admin
admin mei 26 '10
Hallo Stefanie,

Allereerst krijg ik een gevoel dat je jezelf tegen houd om jezelf te zijn.
Ik voel dat je geremd word om te zijn wie je werkelijk bent, dit kan ook een oud gevoel zijn waar je al uit bent gekomen of waar je uitkomt.

Ik krijg ook een gevoel van opgetild worden en groeien ik denk dat je nu in een periode zit van je leven van groei en bewustwording, ik voel heel veel liefde en vrede bij je, en ik voel een enorme zekerheid over je komen.
Dit staat te gebeuren of is al aan het gebeuren.

Heel mooi om te zien is de sterke kracht die in je zit en waardoor je in balans bent.
Doe je aan kracht sport fitnes of een andere vorm van training.
Ik zie dat je een sterk bovenlichaam hebt.
Mischien een rare vraag maar wat heb je met troitoir tegels
Ik zie ook een waterval en hoor het water naar beneden stromen, nu komt er een klein hondje voorbij lopen en het diertje kwispeld en is langharig ik zie zijn haar dansen, hij heeft mooie lange haren en is goed verzorgd.

Je bent iemand die graag buiten is en ik denk niet dat je in een grote stad woont ik vermoed meer landelijker.
Ik krijg niet meer informatie en denk dat dit voor dit moment genoeg is.

Wil je me nog een reactie geven hierop zodat ik weet of ik een beetje goed zit.

liefs van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420