Loading...
nl

Even kort voorstellen

Pinklunarstar
Pinklunarstar mei 17 '10
Net nieuw hier dus stel me maar even kort voor.
Ik zit al enkele weken de stenen te bekijken omdat ik graag voor mezelf een armband wil maken als ondersteuning in mijn leven.
Ik draag al enkele jaren een rozekwarts en sinds kort een lapis lazuli.
Vertrouwen heb ik wel in de stenen. Enkele jaren geleden had ik mijn beste vriendin een rozekwarts kado gegeven omdat ze verlangde naar liefde en een kind. Toeval of niet, maar ik geloof in de steen, heeft ze na 11 maanden dragen van de steen een vaste vriend en hebben ze ondertussen ook een schat van een kind.
Verder ben ik benieuwd naar de ervaringen hier op het forum.

groetjes
Delen:
Cialara
Cialara mei 17 '10
Hoi Pinklunarstar,

Ik struikel bijna over deze avatarnaam smirkmaar voel je welkom hier bij Merudi. Leuk dat je zo geïnteresseerd bent in stenen en kristallen. Je bent niet de enige hier laugher zijn hier een aantal mensen actief die wel wat met steentjes hebben.

Je Lapis Lazuli zegt wel wat over je, namelijk dat je leergierig bent op dit moment winknou kun je hier over spirituele zaken je hart ophalen.

Groetjes Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '10
Welkom roze-maan-ster smile. Genoeg ervaringen zijn hier te lezen dus leef je uit wink
Pinklunarstar
Pinklunarstar mei 17 '10
Bedankt wink

Ja de nickname gebruik ik al jaren. Is me toen ingegeven geweest wink

Ik heb al wat liggen lezen in het forum en ben blij ik dit gevonden heb. Veel warme mensen!
Beschermengel
Beschermengel mei 18 '10
Welkom Pinklunastar smile...Lapis lazuli was mijn 1e steen die ik kreeg en is nog steeds mijn favorieten steen!

gast
gast mei 18 '10
Welkom laugh
Elfje21
Elfje21 mei 20 '10
Hey Pinklunarstar,

Welkom hier! Leuk van je interesse in stenen. Ik heb zelf ook twee kettingen (aventurien en amethist) met stenen en twee armbanden met kleine steentjes (weet niet meer van buiten hoe ze noemen, maar ze helpen voor liefde en werk-succes).

Ik draag ze meestal wel, maar niet altijd. Ik hoop dat de stenen mij geluk brengen, maar weet zelf niet zo goed in welke mate ik erin moet geloven. Heb jij of anderen op dit forum misschien al ervaring met gebeurtenissen waarbij de stenen helpen?

Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske