Hoi Danauw,
Ik ben beginnend fotolezer.. ik wil het wel proberen.
Je bent een lief mens, hebt veel warmte in huis voor je omgeving , maar er zijn ook zorgen.
klopt maar zorgen zijn er altijd bij ieder denk ik altijd
Ik las, maar ik zie ook dat je niet heel lang geleden moeder bent geworden opnieuw want je hebt al een dochter.
Ik zie de kleur roze bij je, die zal je erg mooi staan. Maar je draagt vooral veel donkere kleuren.. zeker toen je nog jonger was. (kan het mis hebben) zo in de puberteit..
Dit is helemaal waar zwart droeg ik altijd nu iets minder meer de paarse kant op probeer kleur maar t staat me gewoon weg niet
Ik zie op de grote foto dat je niet op je gemak bent. Op de tweede foto ben je meer op je gemak en daar zie ik je ook pas goed.. jammer dat die foto zo klein is.
Je bent een prachtmens.. heel zachtaardig. Misschien mag jij wel wat vaker boos worden?
boos kan ik wel worden maar nooit zo goed en lang want iedereen is vergeefbaar Je cijfert je misschien wat vaak weg en je verdwijnt soms een beetje.
Dit klopt ook hoor dit vaak terug van mensen Dan kan gronden je ook helpen want ik zie een hele mooie kracht die je in kan zetten. Gronden gaat ook over je realiseren.. je lichamelijk meer manifesteren..dus het denken ook kunnen loslaten, zonder te verdwijnen maar door contact te maken , dat wil je ook graag vermoed ik.
Houd je van dansen?
Ja dansen is me lust en leven geweest heb op verschrillende dans schools gezeten en ging altijd uit en had veel vrienden en dansede met ze of zonder heerlijk op de muziek in gaan en alles idd los laten
Ik zie een dans zaal.. of uitgaansgelegenheid en ik zie je veel plezier hebben op de dansvloer en veel contact hebben met mensen.
Lichamelijk ben je moe
klopt door de 2de laatste bevalling was zwaar en met een totaal onverwachtse wending en zou je zachte grondingsoefeningen kunnen doen en die opbouwen naar actievere vormen van dans, vooral africaanse dans zou jouw energie erg ten goed komen. Het is belangrijk voor je dat je je enthousiasme kan delen met mensen , die energie is iets dat van levensbelang is. Je bent een dromer met een neiging tot ieders goedkeuring. Ik zie een sterke wilskracht. En ook dat is een mooie combinatie, maar wel een die ook pijnlijk is.. er is een bepaald lijden in jou, maar je draagt het goed.
Pfff ik vind het erg lastig het lezen is intensiever dan ik dacht en ik stop er nu maar mee, kost me veel energie en wellicht zit ik er ook nog eens hartstikke naast. Ook ik heb faalangst en ook ik ben mens;) excuseerde zij zichzelf..haha
Ik wil nog even schrijven dat ik kinderleed door krijg. Ik weet niet of je daar iets mee kan. Het is iets uit je jeugd en niet van nu denk ik. Misschien is er iemand gepest vroeger.
Dit klopt deels niet in me kind verleden maar meer later in de puberteid door een naar iemand
Nja als het allemaal nergens op slaat is dat ook okay..
Ik wilde de poging toch even wagen en je een kleine lezing bieden. Hoop dat het je tot dienst is.