Loading...
nl

danauw, Wie vind t leuk om mijn foto te lezen

danauw
danauw mei 14 '10

Als mensen me even voorstellen heeft gelezen zal ik hier bij aan toe voegen dat t deze foto in dat huisje is gemaakt

en een kleuren foto van een paar dagen eerder @ home mischien hebben jullie er wat aan of mee zo niet ook ff melden hoor laugh
Delen:
danauw
danauw mei 15 '10
Dank dat t niet goed is gegaan of mensen willen niet reageren als dat zo is laat t weten dan gaat ik ook gewoon stilletjes weer weg wink
admin
admin mei 15 '10
Lieve Danauw,

Ik ben de hele dag weggeweest.. eens heerlijk weze shoppen (en geloof me dat is iets wat ik in jaren bijna niet meer had gedaan, maar heb er van genoten gringrin) en zo heeft ieder zijn leven.
Geduld is het beste wat je kunt hebben. winkwant je foto zal heus wel gelezen worden.
Olijf
Olijf mei 15 '10
Hoi Danauw,
Ik ben beginnend fotolezer.. ik wil het wel proberen.

Je bent een lief mens, hebt veel warmte in huis voor je omgeving , maar er zijn ook zorgen.
Ik las, maar ik zie ook dat je niet heel lang geleden moeder bent geworden opnieuw want je hebt al een dochter.
Ik zie de kleur roze bij je, die zal je erg mooi staan. Maar je draagt vooral veel donkere kleuren.. zeker toen je nog jonger was. (kan het mis hebben) zo in de puberteit..

Ik zie op de grote foto dat je niet op je gemak bent. Op de tweede foto ben je meer op je gemak en daar zie ik je ook pas goed.. jammer dat die foto zo klein is. winkJe bent een prachtmens.. heel zachtaardig. Misschien mag jij wel wat vaker boos worden? Je cijfert je misschien wat vaak weg en je verdwijnt soms een beetje. Dan kan gronden je ook helpen want ik zie een hele mooie kracht die je in kan zetten. Gronden gaat ook over je realiseren.. je lichamelijk meer manifesteren..dus het denken ook kunnen loslaten, zonder te verdwijnen maar door contact te maken , dat wil je ook graag vermoed ik.
Houd je van dansen?
Ik zie een dans zaal.. of uitgaansgelegenheid en ik zie je veel plezier hebben op de dansvloer en veel contact hebben met mensen.

Lichamelijk ben je moe en zou je zachte grondingsoefeningen kunnen doen en die opbouwen naar actievere vormen van dans, vooral africaanse dans zou jouw energie erg ten goed komen. Het is belangrijk voor je dat je je enthousiasme kan delen met mensen , die energie is iets dat van levensbelang is. Je bent een dromer met een neiging tot ieders goedkeuring. Ik zie een sterke wilskracht. En ook dat is een mooie combinatie, maar wel een die ook pijnlijk is.. er is een bepaald lijden in jou, maar je draagt het goed.

Pfff ik vind het erg lastig het lezen is intensiever dan ik dacht en ik stop er nu maar mee, kost me veel energie en wellicht zit ik er ook nog eens hartstikke naast. Ook ik heb faalangst en ook ik ben mens;) excuseerde zij zichzelf..haha

Ik wil nog even schrijven dat ik kinderleed door krijg. Ik weet niet of je daar iets mee kan. Het is iets uit je jeugd en niet van nu denk ik. Misschien is er iemand gepest vroeger.
Nja als het allemaal nergens op slaat is dat ook okay..

Ik wilde de poging toch even wagen en je een kleine lezing bieden. Hoop dat het je tot dienst is.
danauw
danauw mei 15 '10
Ik dank jou en olijf wees niet zo onzeker want wat jij nu heb neer gezegt is bijzonder zo veel wat jij schrijft is waar . Op t moment gaat t niet zo lekker en leef op gesloten( door lichamelijke problemen niet vaak uit huis) en dat dansen das t verlangen naar vroeger t vrolijk zijn de energie prachtig hoe jij dat omschrijft rust lekker uit je hebt het prachtig gedaan wees trots op je zelf mooi dat je dat kan zou t zelf ook graag willen leren
Olijf
Olijf mei 15 '10
Hoi Danauw,
Wat is er waar in dat wat ik schrijf?? wil je me wat meer feedback geven , want daar zou ik heel veel aan hebben, als beginneling.

en niet zoveel dank hoor:$ ik doe momenteel ook maar wat, ik heb wel aanleg ervoor maar behoor het nog meer te ontwikkelen.
danauw
danauw mei 15 '10
Origineel bericht van: Olijf
Hoi Danauw,
Ik ben beginnend fotolezer.. ik wil het wel proberen.

Je bent een lief mens, hebt veel warmte in huis voor je omgeving , maar er zijn ook zorgen. klopt maar zorgen zijn er altijd bij ieder denk ik altijd
Ik las, maar ik zie ook dat je niet heel lang geleden moeder bent geworden opnieuw want je hebt al een dochter.
Ik zie de kleur roze bij je, die zal je erg mooi staan. Maar je draagt vooral veel donkere kleuren.. zeker toen je nog jonger was. (kan het mis hebben) zo in de puberteit.. Dit is helemaal waar zwart droeg ik altijd nu iets minder meer de paarse kant op probeer kleur maar t staat me gewoon weg niet wink

Ik zie op de grote foto dat je niet op je gemak bent. Op de tweede foto ben je meer op je gemak en daar zie ik je ook pas goed.. jammer dat die foto zo klein is. winkJe bent een prachtmens.. heel zachtaardig. Misschien mag jij wel wat vaker boos worden? boos kan ik wel worden maar nooit zo goed en lang want iedereen is vergeefbaar Je cijfert je misschien wat vaak weg en je verdwijnt soms een beetje. Dit klopt ook hoor dit vaak terug van mensen Dan kan gronden je ook helpen want ik zie een hele mooie kracht die je in kan zetten. Gronden gaat ook over je realiseren.. je lichamelijk meer manifesteren..dus het denken ook kunnen loslaten, zonder te verdwijnen maar door contact te maken , dat wil je ook graag vermoed ik.
Houd je van dansen? Ja dansen is me lust en leven geweest heb op verschrillende dans schools gezeten en ging altijd uit en had veel vrienden en dansede met ze of zonder heerlijk op de muziek in gaan en alles idd los laten
Ik zie een dans zaal.. of uitgaansgelegenheid en ik zie je veel plezier hebben op de dansvloer en veel contact hebben met mensen.

Lichamelijk ben je moe klopt door de 2de laatste bevalling was zwaar en met een totaal onverwachtse wending en zou je zachte grondingsoefeningen kunnen doen en die opbouwen naar actievere vormen van dans, vooral africaanse dans zou jouw energie erg ten goed komen. Het is belangrijk voor je dat je je enthousiasme kan delen met mensen , die energie is iets dat van levensbelang is. Je bent een dromer met een neiging tot ieders goedkeuring. Ik zie een sterke wilskracht. En ook dat is een mooie combinatie, maar wel een die ook pijnlijk is.. er is een bepaald lijden in jou, maar je draagt het goed.

Pfff ik vind het erg lastig het lezen is intensiever dan ik dacht en ik stop er nu maar mee, kost me veel energie en wellicht zit ik er ook nog eens hartstikke naast. Ook ik heb faalangst en ook ik ben mens;) excuseerde zij zichzelf..haha

Ik wil nog even schrijven dat ik kinderleed door krijg. Ik weet niet of je daar iets mee kan. Het is iets uit je jeugd en niet van nu denk ik. Misschien is er iemand gepest vroeger. Dit klopt deels niet in me kind verleden maar meer later in de puberteid door een naar iemand
Nja als het allemaal nergens op slaat is dat ook okay..

Ik wilde de poging toch even wagen en je een kleine lezing bieden. Hoop dat het je tot dienst is.

admin
admin mei 17 '10
Hallo Danauw,

Wat een leuke foto van je.
Maar ik gebruik hem niet voor het lezen ik doe het alleen met je naam.
Je naam heeft iets tegengestelds in zich "Dan" is een tijdsaanduiding.
En "Nauw" ook in het westfries.
Tesamen word het Danauw.
Nauw betekent nu meteen in het westfriese dialect.

Maar dit even terzijde.

Nu de lezing, ik zie de kleur wit houd je daar van?
Witte kleding en lichtte meubelen, blote voeten en heerlijk lopen op het strand met je voeten in het zand en een paar teenslippers in je hand.
Je bent iemand die niet ik gericht is maar gericht op anderen.
Je wilt het iedereen naar de zin maken en bent sociaal ingesteld, je bent erg gezellig en weet alle momenten en mensen te verbinden aan elkaar met je lieve opgeruimde karakter.
Je hebt veel voor anderen over en bent heel creatief in de omgang met mensen.
Je hebt een zekere stijl en klasse en houd er niet van als mensen een puinhoop van hun leven maken, daar heb je niets mee en schermt je van deze mensen af.
Soms ben je heel standvastig en laat je niet overhalen om dingen tegen je zin te doen.
Je weet wat je wilt en bent jezelf.
Ik zie dat je er van houd dat alles op rolletjes loopt en gaat zoals je het graag wilt.
Is dit niet het geval dan zorg je er wel voor dat het gaat zoals je wilt dat het gaat.
Je hebt een uitgesproken mening over dingen en houd je daarbij
Ik krijg sterk de indruk dat je veel met het sterrenbeeld stier hebt en er misschien onder bent geboren.
Dit is even voor nu wat er zo door komt herken je dit?
Laat het me even weten want ik ben het nog aan het leren allemaal.

liefs en een fijne dag nog van Bea
danauw
danauw mei 17 '10
Origineel bericht van: Bea
Hallo Danauw,

Wat een leuke foto van je. Dank je wel
Maar ik gebruik hem niet voor het lezen ik doe het alleen met je naam.
Je naam heeft iets tegengestelds in zich "Dan" is een tijdsaanduiding.
En "Nauw" ook in het westfries.
Tesamen word het Danauw.
Nauw betekent nu meteen in het westfriese dialect. Wat leuk dat je me naam onderhanden neemt me echte naam is Danielle als je t leuk vind om te weten en Danauw komt uit door dat ik van t begin van af me eigen naam niet leuk vond en van Danauw heb benoemt was toen 2,5 jaar en is rond me pubertijd veranderd in Daantje winkFF ter info als je t leuk vind laugh

Maar dit even terzijde.

Nu de lezing, ik zie de kleur wit houd je daar van? wit vind ik wel iets hebben maar naar zwart en paars neig ik meer
Witte kleding Niet echt en lichtte meubelen steeds meer , blote voeten en heerlijk lopen op het strand met je voeten in het zand en een paar teenslippers in je hand. strand vind ik idd heerlijk geef me energie net als bosrijke omgevingen
Je bent iemand die niet ik gericht is maar gericht op anderen. Was zo en wil ik weer terug krijgen
Je wilt het iedereen naar de zin maken en bent sociaal ingesteld, je bent erg gezellig en weet alle momenten en mensen te verbinden aan elkaar met je lieve opgeruimde karakter. Klopt helemaal
Je hebt veel voor anderen over en bent heel creatief in de omgang met mensen. creatief in de omgang met mens is ook een hobby van me en tevens me werk
Je hebt een zekere stijl en klasse en houd er niet van als mensen een puinhoop van hun leven maken, daar heb je niets mee en schermt je van deze mensen af. hou er niet van maar geef wel me helpende hand maar mogen niet te dicht in de buurt komen idd
Soms ben je heel standvastig en laat je niet overhalen om dingen tegen je zin te doen.
Je weet wat je wilt en bent jezelf. Was eveneens zo en ben weer op zoek naar de touwtjes in handen hebben helemaal
Ik zie dat je er van houd dat alles op rolletjes loopt en gaat zoals je het graag wilt.
Is dit niet het geval dan zorg je er wel voor dat het gaat zoals je wilt dat het gaat.
Je hebt een uitgesproken mening over dingen en houd je daarbij
Ik krijg sterk de indruk dat je veel met het sterrenbeeld stier hebt en er misschien onder bent geboren. klopt geloof ook bijde maar weet t niet zeker zou ik ff op moeten zoeken
Dit is even voor nu wat er zo door komt herken je dit?
Laat het me even weten want ik ben het nog aan het leren allemaal.

liefs en een fijne dag nog van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420