Loading...
nl

nougnag, wie wil mijn foto's lezen

admin
admin mei 14 '10
Ik heb er 3 geplaatst om uit te kiezen.
Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt,
Anuschka
Delen:
gast
gast mei 14 '10
Hahaha, ik zie er maar twee smile
Je kijkt wel streng hoor op die tweede foto wink
Ik lees verder geen foto's maar vind het wel leuk je nu eens te zien.
gast
gast mei 14 '10
Ja nu zijn er wel drie.
Cialara
Cialara mei 14 '10
Je weet het ik ben niet echt een foto lezer, maar soms wil ik me er wel eens aan wagen wink

Wat ik bij jou zie:

Ik zie zelfspot en cynisme, een bepaald soort humor ook waarmee je jezelf soms teveel naar beneden haalt. Dat heb je niet nodig lieve nougnag, je bent prachtig zoals je bent smile

Ik zie ook een gezicht dat graag lacht, maar het hier liever even verbergt, alsof je serieus wil overkomen.

Je ziet er ouder uit dan ik had verwacht (sorry :$) als je schrijft kom je jonger op me over smileik denk dat dit komt door wat je hebt meegemaakt de laatste jaren, op relationeel gebied. Maar wat ik wel vind, je ogen zijn echt prachtig, diep en intens kijk je ons aan, er is diepte in te vinden en wijsheid, je bent sterk gegroeid door de opgedane levenservaring.

Toen ik je foto zag kreeg direct een steek in mijn rechter dijbeen, weet niet of het iets betekent. Het was heel even, kort, alsof het een injectienaald was...

Je bent een harde werker, met discipline en je bent opgeruimd, bepaald geen rommelkont. En iedereen in je omgeving kan maar beter mee opruimen anders hebben ze een probleem.

Dit was mijn korte lezing, ben benieuwd of je er iets in kunt vinden dat overeenkomt met hoe je werkelijk bent wink

Liefs Jorine.
admin
admin mei 14 '10
hoi, nougnag,
ik dank je voor het plaatsen van jouw foto's! en wil graag vertellen wat ik doorkrijg..

je lijkt de wereld enerzijds met veel humor en spot te bekijken,
ook heel kritisch, allert,
je mag van jezelf fouten maken, maar alleen jij en diegene die jij als jouw vriendinnen beschouwd mogen daar om lachen. De anderen hebben zich koest te houden! laugh
Je neemt verschillende poses aan naargelang je daar zin in hebt, of in de stemming voor bent.
En nu zal ik wel een flinke "WaBlieF????" van je krijgen, doch ik zeg het je toch.. ik zie de engelmens in jouw ogen!
Mooie ogen trouwens, heb zin om er steeds in te kijken, hoe dan ook.. er straalt een gevoel van " vertrouw me maar, ti's ok " uit..
en ik ga ervan uit dat gelijkgezinden of gelijkgestemden heel graag bij jou zijn, en virsa versa.
Je hebt wel wat meegemaakt, en doorstaan.. en het donkere past eigenlijk wel bij je. Ik beelde me in dat je blond zou zijn..en dat was geen gezicht. laugh
Dat korte kopje past persies bij je. Het geeft je swoeng..
Ben je een schooljufrouw? Of heb je iets met een school te maken?
Je doet je best om streng te kijken, en streng te doen.. en ernstig.
Schorpioen? T'is een gokje..

zo meer komt er niet uit.. ik ben in verlof en m'n lijnen zijn eigenlijk dicht!! haha

veel liefs
Tinne
admin
admin mei 14 '10
Origineel bericht van: Jorine
Je weet het ik ben niet echt een foto lezer, maar soms wil ik me er wel eens aan wagen wink

Wat ik bij jou zie:

Ik zie zelfspot en cynisme, een bepaald soort humor ook waarmee je jezelf soms teveel naar beneden haalt. Dat heb je niet nodig lieve nougnag, je bent prachtig zoals je bent smile

Klopt hoor Jorine,een veelgehoorde kreet in mijn jonge jaren,is en wordt aan gewerkt.

Ik zie ook een gezicht dat graag lacht, maar het hier liever even verbergt, alsof je serieus wil overkomen.

Nou zo'n foto maken is best een opgave hoor,hihi.

Je ziet er ouder uit dan ik had verwacht (sorry :$) als je schrijft kom je jonger op me over smileik denk dat dit komt door wat je hebt meegemaakt de laatste jaren, op relationeel gebied.

Na je 45ste behoor je tot de "oude dozen parade" niets aan te doen,maar geen dag ouder dan 35 in mijn hoofd,wel wijzer (hoop ik)

Maar wat ik wel vind, je ogen zijn echt prachtig, diep en intens kijk je ons aan, er is diepte in te vinden en wijsheid, je bent sterk gegroeid door de opgedane levenservaring.
blush

Toen ik je foto zag kreeg direct een steek in mijn rechter dijbeen, weet niet of het iets betekent. Het was heel even, kort, alsof het een injectienaald was...

kom ik later op terug.....

Je bent een harde werker, met discipline en je bent opgeruimd, bepaald geen rommelkont. En iedereen in je omgeving kan maar beter mee opruimen anders hebben ze een probleem.

Dit was mijn korte lezing, ben benieuwd of je er iets in kunt vinden dat overeenkomt met hoe je werkelijk bent wink

Liefs Jorine.

Dankjewel Jorine smile

admin
admin mei 14 '10
Nog ff zoeken voor de andere kleur optie, sorry,is ietwat verwarrend lezen zo
admin
admin mei 14 '10
Origineel bericht van: Tinne
hoi, nougnag,
ik dank je voor het plaatsen van jouw foto's! en wil graag vertellen wat ik doorkrijg..

je lijkt de wereld enerzijds met veel humor en spot te bekijken,
ook heel kritisch, allert,

.......... Inderdaad Tinne

je mag van jezelf fouten maken, maar alleen jij en diegene die jij als jouw vriendinnen beschouwd mogen daar om lachen. De anderen hebben zich koest te houden! laugh
Je neemt verschillende poses aan naargelang je daar zin in hebt, of in de stemming voor bent.

..........HAHAHA ja correct

En nu zal ik wel een flinke "WaBlieF????" van je krijgen, doch ik zeg het je toch.. ik zie de engelmens in jouw ogen!

.........Ach ik ben inderdaad niet helemaal van deze wereld nee wink

Mooie ogen trouwens, heb zin om er steeds in te kijken, hoe dan ook.. er straalt een gevoel van " vertrouw me maar, ti's ok " uit..
en ik ga ervan uit dat gelijkgezinden of gelijkgestemden heel graag bij jou zijn, en virsa versa.

..........Dankjewel,ik hoor het wel vaker. Mensen zeggen vaak dat hun "verdedigingsmechanisme" niet werkt bij mij en dat ze normaal gesproken dat wel hebben. Ze vinden dat vreemd en tegelijkertijd prettig.

Je hebt wel wat meegemaakt, en doorstaan.. en het donkere past eigenlijk wel bij je. Ik beelde me in dat je blond zou zijn..en dat was geen gezicht. laugh

........van oorsprong ben ik donkerblond.

Dat korte kopje past persies bij je. Het geeft je swoeng..
.......Dankjewel
Ben je een schooljufrouw? Of heb je iets met een school te maken?

......ik krijg veel jonge zoekenden op mijn pad,om het zo maar te zeggen,Tinne
en ik houd van pubers (de rotzakken ;))

Je doet je best om streng te kijken, en streng te doen.. en ernstig.
Schorpioen? T'is een gokje..

......23-11-1963 om 16.00uur,nee net op de booschutter

zo meer komt er niet uit.. ik ben in verlof en m'n lijnen zijn eigenlijk dicht!! haha

veel liefs
Tinne

Dankjewel Tinne
admin
admin mei 14 '10
Hoi Nougnag,

leuk je te zien,

ik zie in je ogen een stuk verdriet,
een probleem waar je mee worstelt, waar je maar niet overuitkomt..

je bent heel sterk, een echte doorzetter.

sorry verder kom ik effe niet..
HarryS
HarryS mei 14 '10
Allereerst leuk om nu een gezicht erbij te zien smile

Tja, wat zie ik bij een collega boogschutter van dezelfde dag tongue

Net als ik heb je ook 2 verschillende oren. Maar dat terzijde.
Je ogen verraden een 2-strijd, meestal met jezelf. Regelmatig twijfelen over beslissingen die genomen moeten worden. Twijfel komt vaak voort uit angst. Ben je onbewust ergens bang voor? Of is dat blijven hangen van vroeger uit, bang zijn iets niet goed te doen?

Toch lijk je me meer te lachen dan te huilen. Naar buiten toe een lekker opgewekt persoontje smile
Maar af en toe even van je af bijten mag best hoor, je hoeft niet alles te slikken smile

That's it for now
admin
admin mei 14 '10
Origineel bericht van: Artemis
Hoi Nougnag,

leuk je te zien,

ik zie in je ogen een stuk verdriet,
een probleem waar je mee worstelt, waar je maar niet overuitkomt..

je bent heel sterk, een echte doorzetter.

sorry verder kom ik effe niet..

Dankjewel Artemis,
Daar heb jij gelijk in,en ja dat is zo,heb ik gemerkt,ik ben een doorzetter.

Lin
Lin mei 14 '10
Origineel bericht van: nougnag
Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt,
Anuschka

Hoi Anuschka

Bij het zien van je foto's krijg ik direct een heel benauwend misselijk gevoel. Alsof ik heel erg moeite heb met slikken.
Als ik mijn gevoel mag volgen heb ik het idee dat er een dierbare nog niet zo heel lang geleden is overleden.
Ik schrijf gewoon op wat ik zie en hoor...
Als eerste zie ik een oudere vrouw...je moeder wss, met slangetjes in haar neus en een man, waarvan ik sterk het idee heb dat het jou man is.Groot, kalend en donkergrijs haar.

Naast jou op de foto zie ik een heel klein meisje staan, jaar of 3. Als ik wederom van mijn gevoel uitga heb ik het idee dat zij niet de kans heeft gehad om geboren te worden , door miskraam. En dat zij bij de oudere vrouw en man is laat ze me zien.

Ik wil het hier even bij laten...
wachten op je reactie

Liefs Linda
HarryS
HarryS mei 14 '10
ik zit er dus helemaal naast????
admin
admin mei 14 '10
Ha Harry,
Na jouw grote legging ;),kreeg ik het beeld van mezelf in een te grote legging,en struikelde de volgende dag 2 keer,over mijn eigen voeten;Door die afgezakte legging op mn enkels natuurlijk,hahaha
Dit even terzijde Harry.

Ik bijt best wel hoor,alleen vind ik de mensen zooo lief he,en mijn uitspraken zijn best wel hard hoor.Ik mag dingen zeggen die een ander niet in zijn hoofd hoeft te halen,zij vechten en tegen mij zeggen ze,tja zit wat in.
Op zich ben ik niet bang maar is mijn vraag,mag ik dit wel doen,is het wel eerlijk want ikzelf hoop dat een ander 'dit'ook voor mij over zou willen/kunnen hebben als het mij zou overkomen.Dat wat betreft de twijfel en beslissingen.
Wie heeft het het moeilijkst is nooit een vraag en nooit een weten,dat IS ieder voor zich,wat mij betreft.
Ik houd simpelweg nietzo van huilen,lachen lucht mij eerder op en ik vind dat LEUK dat lachen om niks......
Heel diep van binnen en naar buiten toe ben ik ook echt opgewekt.Dat is soms eventjes graven maar altijd hier,bij mij,gelukkig.

Dankjewel Harry,
liefs
Nougnag
HarryS
HarryS mei 14 '10
Ha Harry,
Na jouw grote legging ;),kreeg ik het beeld van mezelf in een te grote legging,en struikelde de volgende dag 2 keer,over mijn eigen voeten;Door die afgezakte legging op mn enkels natuurlijk,hahaha

Zal er een riem bijdoen de volgende keer tongue
admin
admin mei 14 '10
Origineel bericht van: Lin
Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt,
Anuschka

Hoi Anuschka

Bij het zien van je foto's krijg ik direct een heel benauwend misselijk gevoel. Alsof ik heel erg moeite heb met slikken.
Als ik mijn gevoel mag volgen heb ik het idee dat er een dierbare nog niet zo heel lang geleden is overleden.
Als eerste zie ik een oudere vrouw...je moeder wss, met slangetjes in haar neus en een man, waarvan ik sterk het idee heb dat het jou man is.Groot, kalend en donkergrijs haar.

Naast jou op de foto zie ik een heel klein meisje staan, jaar of 3. Als ik wederom van mijn gevoel uitga heb ik het idee dat zij niet de kans heeft gehad om geboren te worden , door miskraam. En dat zij bij de oudere vrouw en man is laat ze me zien.

wachten op je reactie

Liefs Linda

Lin
Jij hebt het zo helemaal compleet en alleen over mijn moeder,hahahaha
alleen dat 3 jarige meisje kan ik niets mee.
sorry Lin
dankjewel in ieder geval,
liefs
Anuschka
Lin
Lin mei 14 '10
Origineel bericht van: Lin
Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt,
Anuschka

Hoi Anuschka

wachten op je reactie

Liefs Linda

Lin
Jij hebt het zo helemaal compleet en alleen over mijn moeder,hahahaha Ik begrijp dat dat van die man niet klopt ?
alleen dat 3 jarige meisje kan ik niets mee. Je hebt geen miskraam gehad begrijp ik...want zij is namelijk heel sterk aan je verbonden. Kwil er geen raadspel van maken, maar wil het je toch vragen
is het mogelijk dat je 1 dochter hebt die een miskraam heeft gehad ?

sorry Lin
dankjewel in ieder geval,
liefs
Anuschka
admin
admin mei 15 '10
Hey Lin,

Het was de man van mijn moeder en haar moeder die met de slangetjes lag en overleden is,hij (de man) heeft tijdens zijn overlijden zijn complete maaginhoud + gal eruitgegooid en is toen gegaan.(3 jaar geleden)
Ik heb alleen maar mannen 1 van 26 jaar,1 van nu 21 jaar (r.i.p.), 1 van 18 en 1 van 8 jaar.

Zoek nog maar even wat haar betreft,de 3 jarige................
I just got a brainwave.....
admin
admin mei 15 '10
Origineel bericht van: gast
Hahaha, ik zie er maar twee smile
Je kijkt wel streng hoor op die tweede foto wink
Ik lees verder geen foto's maar vind het wel leuk je nu eens te zien.

haha dankjewel Gast (beter laat dan nooit)
admin
admin mei 17 '10
Hallo Nougnag, leuk konijnenbeest avatar,

Ik zie in jou een pittig mens iemand die weet wat ze wil en een snelle manier van reageren heeft.
Je kunt snel dingen overzien en er op inspringen, je bent adrem en verfijnd, met een vlotte manier van doen.
Spreek je met een duidelijke heldere stem met een dialect?
Ik zie dat je punctueel bent en een scherp verstand bezit.
Je bent een harde werker en maakt weinig fouten.
Je helpt ook anderen als je ziet dat ze fouten maken verbeterd het en gaat gewoon door, maakt er geen poespas van.
Ik ben erg benieuwd wat voor werk je doet en of je werkt.
Ik zie in ieder geval een pc, maar ook een witte schort van een serveerster.
Hier zal ik wel helemaal de mist in gaan omdat het mijn eigen gedachten zijn.
Maar ik laat het toch staan.
Verder krijg ik geen bijzonderheden te zien.
Wil je nog even laten weten of het klopt, groetjes van Bea
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske