hoi, nougnag,
ik dank je voor het plaatsen van jouw foto's! en wil graag vertellen wat ik doorkrijg..
je lijkt de wereld enerzijds met veel humor en spot te bekijken,
ook heel kritisch, allert,
.......... Inderdaad Tinne
je mag van jezelf fouten maken, maar alleen jij en diegene die jij als jouw vriendinnen beschouwd mogen daar om lachen. De anderen hebben zich koest te houden!
Je neemt verschillende poses aan naargelang je daar zin in hebt, of in de stemming voor bent.
..........HAHAHA ja correct
En nu zal ik wel een flinke "WaBlieF????" van je krijgen, doch ik zeg het je toch.. ik zie de engelmens in jouw ogen!
.........Ach ik ben inderdaad niet helemaal van deze wereld nee
Mooie ogen trouwens, heb zin om er steeds in te kijken, hoe dan ook.. er straalt een gevoel van " vertrouw me maar, ti's ok " uit..
en ik ga ervan uit dat gelijkgezinden of gelijkgestemden heel graag bij jou zijn, en virsa versa.
..........Dankjewel,ik hoor het wel vaker. Mensen zeggen vaak dat hun "verdedigingsmechanisme" niet werkt bij mij en dat ze normaal gesproken dat wel hebben. Ze vinden dat vreemd en tegelijkertijd prettig.
Je hebt wel wat meegemaakt, en doorstaan.. en het donkere past eigenlijk wel bij je. Ik beelde me in dat je blond zou zijn..en dat was geen gezicht.
........van oorsprong ben ik donkerblond.
Dat korte kopje past persies bij je. Het geeft je swoeng..
.......Dankjewel
Ben je een schooljufrouw? Of heb je iets met een school te maken?
......ik krijg veel jonge zoekenden op mijn pad,om het zo maar te zeggen,Tinne
en ik houd van pubers (de rotzakken ;))
Je doet je best om streng te kijken, en streng te doen.. en ernstig.
Schorpioen? T'is een gokje..
......23-11-1963 om 16.00uur,nee net op de booschutter
zo meer komt er niet uit.. ik ben in verlof en m'n lijnen zijn eigenlijk dicht!! haha
veel liefs
Tinne