Loading...
nl

mijn meisje

Sanpan
Sanpan jan 8 '07
Dit is Angel van bijna 9 en ben benieuwd wat je/jullie mij over haar kan vertellen.

Ik wil eigenlijks wel eens weten of ze het naar haar zin heeft bij mij.

En dit is Loekie die gisteren is overleden, ben benieuwd of jullie daar ook wat in zien, in de foto en haar.

Bedankt alvast.......
Delen:
jo
jo jan 10 '07
Een poging..

Angel:een lieve en gezellige hond die wel van een knuffel houd maar ook van haar rust.
slapen een hobby maar spelen ook.
gek op eten. het liefste pikt ze dingen.
soms een beetje onzeker.

volgens mij is dit de 3e keer dat ik dit doe dus kan er echt helemaal langs zitten...

Heeft ze last van haar ademhaling of hart? of gehad?

Over je loekie kan ik niks zeggen..
Gr Jo
Sanpan
Sanpan jan 10 '07
Wow he, ik zit hier helemaal verbaasd te zijn. Angel is een veelvraat en staat bekend als pikker :DZe probeerd echt overal wat lekkers weg te halen :)
Onzeker dat kan dat weet ik niet zeker en als ze dat is dan uit zich dat vast in gehuppel en bij mij komen om een knuffel. Want daar is ze juist helemaal gek van en idd haar rust is haar alles, eigenlijks al van jongs af aan.
En eigenlijks klopt alles, ze heeft van kleins af aan hartruis, en dat kan zich uiten in een aanval waar haar ademhaling verkeerd gaat en ze ineens op de grond ligt.
Echt de beschijving die je geeft is op en top Angel, bedankt daarvoor.

Jammer van Loekie maar hier ben ik erg blij mee hoor.
Wendy's
Wendy's jan 10 '07
Hallo Sanpan,

Ik wil loekie wel even voor je lezen. Dit is pas de tweede keer dat ik een kat ga lezen! dus ik kan er ook naast zitten!! :)

Ik zie dat loekie een betrouwbare kat is. Ze is lekker speels, en vraagt ook af en toe om de aandacht.

Ze is wel zo'n knuffelkat. Ik denk dat loekie best vaak deed spinnen, en dan vooral wanneer ze geknuffeld/geaait werd.

Ze houdt van mensen, en bij vreemde kan ze dan ook gewoon op schoot springen. Wel zie ik dat ze eerst voorzichtig is bij vreemde, en er soms wel voor weg kan lopen. Maar als de (voor haar) vreemde jullie wel ligt, weet ze dat het goed is en dat er niks zal gebeuren. Ze kan goed aanvoelen hoe jullie met andere mensen omgaan.

Ik zie liefde, vreugde en blijheid in haar oogjes! :).. Ik denk dat ze goed met andere katten kon omgaan en spelen.

Ze is erg gelukkig met haar omgeving. Ik zie niks van verdriet!! :Dze heeft het goed bij jullie naar der zin.

Ze is geneigd om dingetjes te negeren. Ik denk dat het hier om dingetjes gaat zoals verplichtingen. Dus speelgoedjes die onder haar neus worden geduwd terwijl ze er geen zin in heeft. Wel denk ik dat ze dan wel zal gaan spelen, en zich vanzelf zal vermaken.

Nieuwe spulletjes wilt ze wel ontdekken en verkennen.

Ze kan ook wel eens rustig luieren, maar je kan haar voor veel dingen wakker maken. bijvoorbeeld voor eten of spelen. Volgensmij is loekie best wel actief!!

Ze is erg gelukkig 'nu en in het verleden'.

oke, dit was mijn lezing! ik ben benieuwd of er iets van klopt! :)
jo
jo jan 10 '07
hoi sanpan
Graag gedaan hoor!
het was wel een rare ervaring met jou angel
toen ik klaar was met typen leek het ineens of mijn keel werd dicht geknepen en ik kreeg moeilijk lucht mijn hart begon ineens heel snel en hard te kloppen.

Heeft ze medicijnen voor haar hart? of heb je al een echo laten maken?
Gr Jo

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420