Hallo Sanpan,
Ik wil loekie wel even voor je lezen. Dit is pas de tweede keer dat ik een kat ga lezen! dus ik kan er ook naast zitten!!
Ik zie dat loekie een betrouwbare kat is. Ze is lekker speels, en vraagt ook af en toe om de aandacht.
Ze is wel zo'n knuffelkat. Ik denk dat loekie best vaak deed spinnen, en dan vooral wanneer ze geknuffeld/geaait werd.
Ze houdt van mensen, en bij vreemde kan ze dan ook gewoon op schoot springen. Wel zie ik dat ze eerst voorzichtig is bij vreemde, en er soms wel voor weg kan lopen. Maar als de (voor haar) vreemde jullie wel ligt, weet ze dat het goed is en dat er niks zal gebeuren. Ze kan goed aanvoelen hoe jullie met andere mensen omgaan.
Ik zie liefde, vreugde en blijheid in haar oogjes!
.. Ik denk dat ze goed met andere katten kon omgaan en spelen.
Ze is erg gelukkig met haar omgeving. Ik zie niks van verdriet!!
ze heeft het goed bij jullie naar der zin.
Ze is geneigd om dingetjes te negeren. Ik denk dat het hier om dingetjes gaat zoals verplichtingen. Dus speelgoedjes die onder haar neus worden geduwd terwijl ze er geen zin in heeft. Wel denk ik dat ze dan wel zal gaan spelen, en zich vanzelf zal vermaken.
Nieuwe spulletjes wilt ze wel ontdekken en verkennen.
Ze kan ook wel eens rustig luieren, maar je kan haar voor veel dingen wakker maken. bijvoorbeeld voor eten of spelen. Volgensmij is loekie best wel actief!!
Ze is erg gelukkig 'nu en in het verleden'.
oke, dit was mijn lezing! ik ben benieuwd of er iets van klopt!