Loading...
nl

Dejavu!

misz Just
misz Just okt 4 '05
Veel mensen hebben dejavu
Je ziety iets en het komt je zo bekent voor dat je al kan zrggen wat diegene erna wil zeggen........ dus een soort voorspellen en herkennen tegelijk. Veel mensen kennen dit,
ik heb dit soms 5 a 7 keer op een dag of sommige dagen helemaal niet...... Als ik nu 1 dejavu moment krijg weet ik al dat er die dag meer zullen volgen................................

Fijngevoellig zijn
.....................

ooit van die momenten gehad dat je wist dat je iets vergeten was maar je wist niet wat.......??
Dat heb ik al mijn hele leven als iemand met mij mee gaat kan ik voelen of diegene of ik zelf iets ben vergeten alleen kan ik niet verklaren wat! veel mensen vinden dit raar maar ik denk dat het heel normaal is!
Ik wil graag een mening hierover van jullie......
Delen:
Ayasha
Ayasha okt 5 '05
een dejavu vind ik geheel 'normaal' iedereen heeft het. Ook die wat er niet in geloven.
dat 'voelen dat je iets vergeten bent' vind ik ook niet zo abnormaal, heb ik nl ook :)(aan mij heb je dus niet veel :D)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 6 '05
Een Deja-vu is vaker een herkenning van hier ben ik al eens geweest. Een Deja-vu kan ook een herinnering aan een vorig leven zijn.

Als je kan voorspellen wat iemand gaat zeggen, kan het ook zijn dat je diegene goed kan aanvoelen, en dus zijn / haar gedachtenstroom kan volgen.

Over het gevoel dat je iets vergeten bent, dat heb ik niet bij andere mensen. Dus daar weet ik verder niet zoveel van.
Ayasha
Ayasha okt 6 '05
het gevoel dat andere mensen wat vergeten betekent gewoon dat je erg gevoelig bent voor ze (lekker wazig) Onbewust hebben zij nl ook het gevoel van 'hej ik ben wat vergeten' alleen sommige 'horen' hun gevoel niet. Als jij zo gevoelig bent dat jij het wel kan 'horen' dan krijg jij dat gevoel op je. (ofja, hoe moet je dat uitleggen?) En als je tegen die mensen zegt van 'hej jij bent wat vergeten, ik voel het' dan bekijken ze je zo van 'eh, doe normaal?'
Ik denk dat je gewoon moet vertrouwen op je gevoel...Luister naar wat je hart zegt en je komt al een stuk verder :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 6 '05
huh?
jessiegurl
jessiegurl jun 11 '06
een dejavu is dat er een deeltje uit je hersens overslaat en je laat denken dat je iets vergeten bent of dat je er al eens geweest bent ,, dat is dan meestal ook want mijn broertje zij een keer in een stad in frankrijk ik kan jullie hier zo de weg wijzen ( terwijl we er nog nooit waren geweest , het een heel drukke stad was en me broertje 6 of 7 was !!) dit is wat ik heb gehoord dat van die hersens het is wel logish maar wat zou een andere verklaring zijn ? ja energy dat overspringt zodat je eraan denkt ofzo ,, groetjes jessie
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '06
Een dejavu is naar mijn mening een herinnering uit een vorig leven, of uit een voorspellende droom. Het is eigenlijk altijd een moment van herkenning. Wat je dan precies herkent, en waarvan je het herkent laten we maar even voor het gemak in het midden.
Mich18
Mich18 jul 7 '06
Ik ben zelf niet zo iemand die eigenlijk is overtuigd is van het bestaan van geesten enz.. daarom ben ik toch eens wat gaan zoeken op internet en kwam hier.
Ik ook wel eens een deja-vu. Ik vraag me af of er niet iets anders de oorzaak van zou kunnen zijn in plaats van herinneringen uit het vorige leven. Misschien kan het wel zo zijn dat als je op een plek bent zelf al een beeld gaat maken (onbewust) over hoe het een eind verderop is. En als dat dan toevallig ook zo is dan krijg je dat gevoel dus. Let me know groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '06
Een deja-vu hoeft geen herrinnering uit een vorig leven te zijn. Het kan zijn dat je het herrinnert uit een droom, of misschien zelfs onbewust van de televisie. De kern van een deja-vu is dat je je iets herrinert, maar je er wel bij beseft dat het een herrinering is, die je niet direct zelf hebt ervaren.

Ik hoop dat je er zo iets meer mee kunt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki