Loading...
nl

Prachtige Moeder Aarde

Cialara
Cialara mei 13 '10
Hoi hoi allemaal,

Er wordt veel gesproken over de aarde, de aarde na 2012, de nieuwe wereld...

Maar de aarde die wij kennen is ook al zo mooi, de aarde zelf geeft ons soms beelden die wij niet eens mooier kunnen bedenken. Daarom dit topic! Iedereen die in dit topic wil schrijven wordt verzocht minstens één mooi plaatje van onze moeder aarde bij zijn tekst te plaatsen. Alleen plaatjes mogen natuurlijk ook laugh

Liefs Jorine

Delen:
Cialara
Cialara mei 13 '10
Cialara
Cialara mei 13 '10
Ook in Nederland is het prachtig hoor smile



eigen foto wink2009
gast
gast mei 13 '10
Het is niet de aarde die vernieuwd hoeft te worden. Het is de innerlijke wereld van de mens die aan vernieuwing toe is zodat die weer het mooie van de aarde kan ervaren. Althans zo zie ik het.
In wezen zijn de meeste mensen ziende blind voor al het moois dat moeder aarde ons geeft en is zo arrogant te denken het zelf beter te kunnen. Nou neem van mij aan dat er geen mens is die dat kan wink

Olijf
Olijf mei 13 '10
Olijf
Olijf mei 13 '10
De Aarde is erg mooi. Erg krachtig ook en lijkt wel onuitputtelijk. De mens heeft een sterkte wil. Als de mens iets wil , dan zorgt ie ervoor dat het kan. De mens moet kijken waar hij zijn wil op richt.. we lijken op kleine kinderen met oncontroleerbaar groot gevaarlijk 'speelgoed' in onze handen. We moeten echter niet denken dat we de Aarde kapot maken met wat we doen.. ze is vele male sterker dan wij dat zijn en is vele malen ouder dan wie dan ook van ons.
admin
admin mei 13 '10
admin
admin mei 13 '10
Cialara
Cialara mei 13 '10


Het is de innerlijke wereld van de mensheid die zal gaan veranderen smile

admin
admin mei 13 '10
Die is al aan het veranderen smile

Cialara
Cialara mei 13 '10
Ja, ik weet het smile

admin
admin mei 13 '10
gast
gast mei 13 '10
Ja Karin en Jorine, gelukkig zijn er steeds meer mensen die die verandering bewust worden. En ieder op zijn haar eigen manier.....met zijn haar eigen invulling.......en zijn haar eigen taak in het geheel....in het geheel van dit heelal.....

Eruan
Eruan mei 14 '10
En met die verandering, zal alles nog mooier zijn dan dat het al is. Wanneer wij samen licht zijn zal de aarde onze harten nog verder oplichten.

Cialara
Cialara mei 14 '10
Beschermengel
Beschermengel mei 15 '10
gast
gast mei 15 '10
Hahaha, met zo'n uitzicht wil ik wel achter de geraniums zitten laugh
gast
gast mei 15 '10
Deze schoonheid zat vanmorgen bij ons in de tuin. De honden zaten er natuurlijk gelijk blaffend bovenop want het is in hun ogen een indringer. De oudste van de twee zat er ws letterlijk bovenop want die is in haar neus gegrepen door de leguaan. Dit weerhield haar er niet van het toch nog te proberen, al was ze wel wat voorzichtiger. Haha, door schade en schande wordt ze wijzer.

Cialara
Cialara mei 15 '10
Prachtig! Wauw... Mijn zoon vond het net een oude draak wink

admin
admin mei 16 '10
Wat een beauty Gast, wij hebben hier alleen kikkers haha.
Niet die mooie die ik hieronder plak hoor.
Ik vind het geluid van kikkers wel heel mooi.
Mooi filmpje Jorine.
.

Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki