Hoi Linda heel erg bedankt voor je lezing
hieronder zal ik elk item benoemen
Ik voel in eerste instantie heel erg veel prikkels door mijn hand komen,
Daarbij krijg ik het gevoel dat je heel gevoelig bent voor prikkels van buiten af. Dat je daardoor vaak iemand z'n gevoel heel snel oppikt en mss wel eens overneemt. Waardoor er in eens een gevoel bij je omhoog komt zonder te weten waardoor het komt.
dit klopt helemaal soms zelfs zo verdrietig terwijl ik dat niet kan plaatsen en het voelt dan ook als niet van mezelf
Heb het gevoel dat je soms de neiging hebt de ander te "moeten"overtuigen van jou visie/idee/waarheid. Waardoor je niet de ruimte overlaad om te discusïeren.
ja ik denk altijd dat ik de dingen die ik doe moet verantwoorden
Heb jij met regelmaat last van hoofdpijn of micraine ?
bijna elke dag hoofdpijn maar op de achtergrond zeurend en enkele keer per zwaar zo zwaar dat ik niets kan hebben alleen in bed en donker en slapen
Verder hoor ik "vader en moeder"gezegd worden
Een band tussen je ouders en jou , met de nodige hobbels, verder heel stabiel te noemen.
mijn moeder is overleden had een hele goede band met haar en met vader loopt het vrij stroef dit omdat hij mij nog steeds niet als volwassen ziet brrr
Kvoel ook heel erg veel wilskracht bij je vandaan komen,
doorzetter, en bij de pakken neer zitten is er al helemaal niet bij.
Je maakt een plan en gaat er ook helemaal voor.
Je lijkt me erg geschikt voor leidinggevende functies.
kar trekker ben ik wel ..kan mensen mee krijgen in entoushiasme...nee ga niet makkelijk bij de pakken neer zitten al heb ik het de laatste paar mnd wel gehad met regelmaat...maar voelde niet goed...mezelf denkbeeldige schop onder mijn kont gegeven haha
dank je wel en je ziet bijna alles klopte