Loading...
nl

bianc, wie wil proberen mijn foto te lezen.

bianc1967
bianc1967 mei 13 '10
hallo Ik ben Bianca
en is er misschien iemand die mijn foto zou willen lezen?
alvast heel erg bedankt.
Delen:
bianc1967
bianc1967 mei 13 '10
oh ja hier mijn link was hem vergeten

http://images.merudi.net/profile.php?uid=2763

admin
admin mei 13 '10
Bianca ik heb een persoonlijk topic voor je aangemaakt! smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 13 '10
Lieve Bianc,
de volgende beelden zag ik terwijl ik nr je foto keek.

-Ik zie het volgende beeld: Ik zie een plaatje van een vrouw met een man, die bij elkaar liggen, en het ene moment elkaar omhelzen, maar het tweede moment elkaar slaan. Er staat ook nog een derde groot zwart figuur bij die als het ware de situatie overziet...miss is dit je gids…maar miss ben jij dat zelf, je bent wel iemand die graag de dingen/situaties wilt kunnen overzien.

-je bent iemand die veel ambitie heeft en mensen snel meeneemt in je enthousiasme. Je bent iemand die alles eruit wil halen wat eruit te halen valt in het leven, je bent nieuwsgierig naar nieuwe ervaringen. Volgens mij heb je ook een leidinggevende positie.

-Maar ondanks dat, dat je op het eerste gezicht een heel open mens lijkt, is dat ook met een zekere afstand, tenminste dat is wat ik voel bij je foto..je weet precies hoe je mensen van je diepste zelf moet weghouden..het is alsof ikzelf nu om je heen draai, maar niet naar binnen kan..

-ik zie ook steeds een plaatje van een vrouw die aan het dansen is..je bent wel iemand van een feestje vieren dus. Je bent sportief mens. Doe je ook iets met fietsen, ik zie je in een menigte met veel mensen in een wielrennerwedstrijd of in ieder geval iets met fietsen.

-volgens mij ben je moeder van een dochtertje..ik zie steeds een klein blond meisje met twee staartjes bij je

Ben benieuwd wat je hierin herkent,

Liefs!
bianc1967
bianc1967 mei 13 '10
dank je wel,
hihi ik ben vrij nieuw op dit forum...trouwens volgens mij eerste forum waar ik lid van ben geworden....ben heel benieuwd wat er allemaal uit gaat komen...
en persoonlijk topic? haha hoe werkt dat?
groetjes Bianca
bianc1967
bianc1967 mei 13 '10
Hoi Lárbe de vie
ik kan je zeggen dat ik veel dingen herken en ook is hoe ik ben...alleen heb ik totaal niets met fietsen... en heb 3 grote zonen...
dank je in iedergeval voor je snelle reactie
liefs!
HarryS
HarryS mei 13 '10
Origineel bericht van: bianc

We gaan het even proberen hoor wink
In eerste instantie denk ik een vrouw die thuis de 'broek' aanheeft zoals ze dat zo mooi zeggen.
Daarnaast iemand die het innerlijk belangrijker vind dan het uiterlijk.
Iemand die als ze eenmaal een besluit genomen heeft, er ook helemaal voor gaat. Eenmaal de tanden erin gezet is moeilijk weer los laten.
Heb je een bril of bril gehad en nu lenzen?
Zie steeds een bril op je gezicht staan, das nieuw voor mij..
raar.....
Ben ff de weg kwijt door die bril :):)
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 13 '10
Hey bianc,
had gister wat problemen met goed aarden..vandaar dat ik niet heel scherp zag..maar ik hoop dat je eruit hebt kunnen halen wat je eruit kon halen;-)
Liefs!
Maryssa
Maryssa mei 13 '10
Hallo Bianc,

Even kijken naar jouw foto..

* Als eerste krijg ik hoofdpijn te voelen en soms wat licht in je hoofd als je te snel opstaat.

* Ehm vergeet je wel eens te lunchen? Wel doen hoor anders krijg je een wat te laag glucosegehalte in jouw bloed.Daar kun je ook hoofdpijn en die draaierigheid van krijgen. Dus netjes ontbijt-lunch-diner eten wink

* Ik krijg wat last van mn rug; tussen de schouderbladen alsof jouw spieren daar best wel vast zitten. Toch krijg ik er ook longen bij te voelen als gevoelige plek. Heb jij een partner die rookt? Jij rookt volgens mij zelf niet.

* Je bent volgens mij best wel moe maar voor de foto heb je je jezelf wat opgepept met energie volgens mij.

* Je hebt een bepaalde zachtheid over je. Volgens mij zou je goed met ouderen kunnen werken. Je geeft ze sprankeling, warmte en vrolijkheid.

* Creatief ben je. Zing jij? Volgens mij kun je dat. Je hebt ook wel de uitstraling voor op een podium. Ja podium...dat past wel bij je.

* Ik denk dat je verbaal je mannetje staat. Je laat je zeker niet de kaas van het brood eten. Bij jou zie ik ook didactische vaardigheden. Mensen in beweging zetten, iets laten zien...

* Ik krijg als ik nog verder invoel op klachten e.d ook mn kaak te voelen. Volgens mij "knoept" jouw kaak bij gapen etc maar heb je ook wat last van een kies linksbovenin

* Waren er zorgen om een huis? Iets met verbouwen /verhuizen? Lag je er wakker van? Volgens mij is het op zn pootjes terecht gekomen nu of bijna afgerond.

* Ehm heb jij een tuin die maar niet afkomt?

* Heb jij last van je rechtervoet? Ter hoogte van jouw wreef?

* Ik denk dat jij heel open lijkt maar het eigenlijk niet bent. Je kunt heel veel vertellen zonder jezelf daadwerkelijk bloot te geven.

Ok dat was mn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa smile
Maryssa
Maryssa mei 13 '10
Quote:
L'arbe de Vie: Hey bianc,
had gister wat problemen met goed aarden..vandaar dat ik niet heel scherp zag..maar ik hoop dat je eruit hebt kunnen halen wat je eruit kon halen;-)

Ik heb net ook de foto gelezen van Bianca en lees nu even de andere lezingen terug. Ik zie dat jij, L'arbe de Vie, moeite had met aarden datzelfde had ik ook met de foto van Bianca. Ik ging steeds aan "de zweef" zeg maar. Bianca, aard jij je goed?
bianc1967
bianc1967 mei 13 '10
je bent iemand die veel ambitie heeft en mensen snel meeneemt in je enthousiasme. Je bent iemand die alles eruit wil halen wat eruit te halen valt in het leven, je bent nieuwsgierig naar nieuwe ervaringen.

dit herken ik helemaal in mezelf en word vaak gezegd ook

-Maar ondanks dat, dat je op het eerste gezicht een heel open mens lijkt, is dat ook met een zekere afstand, tenminste dat is wat ik voel bij je foto..je weet precies hoe je mensen van je diepste zelf moet weghouden..het is alsof ikzelf nu om je heen draai, maar niet naar binnen kan..

durf misschien niet me helemaal open te stellen heb een muurtje ja

ik zie ook steeds een plaatje van een vrouw die aan het dansen is..je bent wel iemand van een feestje vieren dus.

ik hou zeker wel van een feestje en heb daar geen drank voor nodig echt los te gaan met dansen alleen de juiste mensen wel om me heen

Ik zie het volgende beeld: Ik zie een plaatje van een vrouw met een man, die bij elkaar liggen, en het ene moment elkaar omhelzen, maar het tweede moment elkaar slaan. Er staat ook nog een derde groot zwart figuur bij die als het ware de situatie overziet...miss is dit je gids…maar miss ben jij dat zelf, je bent wel iemand die graag de dingen/situaties wilt kunnen overzien

deze kan ik gedeeltelijk plaatsen....

dank je L'arbe de vie
voor je lezing

bianc1967
bianc1967 mei 13 '10
het enige wat ik uit je lezing wat eigenlijk het goede is dat ik ook een bril draag....
maar zeker bedankt
bianc1967
bianc1967 mei 13 '10
Als eerste krijg ik hoofdpijn te voelen en soms wat licht in je hoofd als je te snel opstaat.

klopt helemaal!!

* Ehm vergeet je wel eens te lunchen? Wel doen hoor anders krijg je een wat te laag glucosegehalte in jouw bloed.Daar kun je ook hoofdpijn en die draaierigheid van krijgen. Dus netjes ontbijt-lunch-diner eten

Haha zal er voortaan aan denken en ook doen!

* Ik krijg wat last van mn rug; tussen de schouderbladen alsof jouw spieren daar best wel vast zitten. Toch krijg ik er ook longen bij te voelen als gevoelige plek. Heb jij een partner die rookt? Jij rookt volgens mij zelf niet.

ja klopt weer helemaal alleen ook rook ikzelf ook...beter stoppen ik weet het!

* Je bent volgens mij best wel moe maar voor de foto heb je je jezelf wat opgepept met energie volgens mij.

herstellende nog steeds van een operatie en ja moe van binnen!

* Je hebt een bepaalde zachtheid over je. Volgens mij zou je goed met ouderen kunnen werken. Je geeft ze sprankeling, warmte en vrolijkheid.

die zachtheid misschien wel op zijn plaats maar ouderen trekken me niet zo

* Creatief ben je. Zing jij? Volgens mij kun je dat. Je hebt ook wel de uitstraling voor op een podium. Ja podium...dat past wel bij je.
creatief ben ik wel liefste met glimmerstenen mooie armbanden maken...en podium haha sta met regelmaat voor de camera voor foto shoots en commercials

* Ik denk dat je verbaal je mannetje staat. Je laat je zeker niet de kaas van het brood eten. Bij jou zie ik ook didactische vaardigheden. Mensen in beweging zetten, iets laten zien...
bij vreemdemensen klopt dit zeker wel...maar op eigen grond gebied zou het meer moeten zijn!!

* Ik krijg als ik nog verder invoel op klachten e.d ook mn kaak te voelen. Volgens mij "knoept" jouw kaak bij gapen etc maar heb je ook wat last van een kies linksbovenin

haha ja daar moet ik op letten dat ik hem goed open anders knoept mijn kaak steeds!! en ja die kies zit beetje los

* Waren er zorgen om een huis? Iets met verbouwen /verhuizen? Lag je er wakker van? Volgens mij is het op zn pootjes terecht gekomen nu of bijna afgerond.

zijn nog bezig met afwerken zijn denk ik al 2 jr aan het verbouwen nu de laatste loodjes

* Ehm heb jij een tuin die maar niet afkomt?

haha jij hebt vast google earth nee grapje echt goed van je ....een grote zandbak half in aanbouwzijnde vijver tuin een bende

* Heb jij last van je rechtervoet? Ter hoogte van jouw wreef?
met regelmaat vervelende kramp niet rechts maar links!!

* Ik denk dat jij heel open lijkt maar het eigenlijk niet bent. Je kunt heel veel vertellen zonder jezelf daadwerkelijk bloot te geven ook al weer waar...!!

echt geweldig goed dank je wel!!!!voor je lezing maryssa

en van het aarde...heb gister mijn eerste reiki behandeling gehad...en moet nog alles een beetje los laten gaan
probeer ook steeds mijn beide voeten op de grond te houden zodat de energie die er niet moet zijn weg kan en ik nieuwe tot me kan nemen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '10
Hoi Bianca,

Ik wil het ook graag proberen. Ik heb nog niets gelezen van wat er hier boven staat, dus als er dingen dubbel zijn dan alvast mijn excuses. Ik lees graag wat je ervan vindt.

Je uiterlijk is iets waar jij veel aandacht aan besteed. Het is voor jou belangrijk om er goed uit te zien en misschien verdien jij er zelfs je geld mee?

Ik heb het idee dat jij iets met paarden hebt, of misschien vroeger hebt gehad. Je voelt die dieren goed aan en kan er goed mee overweg.

Je legt heel makkelijk contacten en hebt dan ook veel bekenden. Toch echt mensen heel dichtbij laten doe je dan weer niet. Er zijn er maar een paar die de echte bianca leren kennen.

Je hebt vele gezichten en hebt dit goed onder controle. Jij kan bepalen aan wie je welk gezicht laat zien. Het "ik ben onschuldig"-gezicht is jouw favoriet wink.

Ik zie een speelsheid in je, die je met veel plezier aanspreekt en gebruikt. Jij voelt je veel jonger dan dat je echte leeftijd is.

Je bent wel een beetje ongeduldig en daarin zou je wat liever voor jezelf mogen zijn.

Ook ben je af en toe naïef, maar dat loopt nooit slecht voor je af omdat de mensen wel het beste met je voor hebben. Wat dat betreft is dat niet in je nadeel.

Je hebt een heel zachtaardig karakter, maar wel onverschillig. Ik mis een beetje de focus en de rode draad in jou. Alsof je je leven wel leeft, maar niet echt met een heel groot en belangrijk doel voor je.

Misschien ben je hier wel gekomen omdat je het gevoel hebt dat je meer uit je leven kan halen, maar je weet niet zo goed hoe of wat?

Ok dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Maryssa
Maryssa mei 13 '10
Hallo Bianca!

Heel graag gedaan smile

Wel grappig dat ik links en rechts weer door elkaar haal hihi. Dat had ik bij een andere lezing ook al.

Jaaaa Google Earth! Dat is een goede tip, alvast even rondom iemands huis loeren voor de fotolezing grin

Geniet nog lekker na van je reiki behandeling en inderdaad, goed je bewust zijn van je voeten op de grond, dat scheelt al een groot stuk.

Liefs Maryssa
Lin
Lin mei 13 '10
Origineel bericht van: bianc

Hoi Bianc,
Kwil graag ook een poging doen

Ik voel in eerste instantie heel erg veel prikkels door mijn hand komen,
Daarbij krijg ik het gevoel dat je heel gevoelig bent voor prikkels van buiten af. Dat je daardoor vaak iemand z'n gevoel heel snel oppikt en mss wel eens overneemt. Waardoor er in eens een gevoel bij je omhoog komt zonder te weten waardoor het komt.

Heb het gevoel dat je soms de neiging hebt de ander te "moeten"overtuigen van jou visie/idee/waarheid. Waardoor je niet de ruimte overlaad om te discusïeren.

Heb jij met regelmaat last van hoofdpijn of micraine ?

Verder hoor ik "vader en moeder"gezegd worden
Een band tussen je ouders en jou , met de nodige hobbels, verder heel stabiel te noemen.

Kvoel ook heel erg veel wilskracht bij je vandaan komen,
doorzetter, en bij de pakken neer zitten is er al helemaal niet bij.
Je maakt een plan en gaat er ook helemaal voor.
Je lijkt me erg geschikt voor leidinggevende functies.

Tot zover mijn reading,
ik hoop dat je er enige herkenning in ziet.

Liefs linda
bianc1967
bianc1967 mei 14 '10
Beste NiMS
dank voor je lezing...haha ik zag dat je mijn hyves ook al bezocht hebt dus je hebt kunnen zien reeds dat er veel dingen kloppen

Je uiterlijk is iets waar jij veel aandacht aan besteed. Het is voor jou belangrijk om er goed uit te zien en misschien verdien jij er zelfs je geld mee?
deze klopt helemaal al zou ik nog meer aandacht moeten hebben daarvoor

Ik heb het idee dat jij iets met paarden hebt, of misschien vroeger hebt gehad. Je voelt die dieren goed aan en kan er goed mee overweg.
ik heb vroeger als tiener paard gereden ja klopt ook!

Je legt heel makkelijk contacten en hebt dan ook veel bekenden. Toch echt mensen heel dichtbij laten doe je dan weer niet. Er zijn er maar een paar die de echte bianca leren kennen.

dit is ook meer dan waar..klopt ook al helemaal!!

Je hebt vele gezichten en hebt dit goed onder controle. Jij kan bepalen aan wie je welk gezicht laat zien. Het "ik ben onschuldig"-gezicht is jouw favoriet .

veel gezichten klopt ook...alleen kan ik onschuldig gezicht niet helemaal plaatsen

Ik zie een speelsheid in je, die je met veel plezier aanspreekt en gebruikt. Jij voelt je veel jonger dan dat je echte leeftijd is.
dit is weer een treffer!!

Je bent wel een beetje ongeduldig en daarin zou je wat liever voor jezelf mogen zijn.
haha klopt ook!! wil te snel...

Ook ben je af en toe naïef, maar dat loopt nooit slecht voor je af omdat de mensen wel het beste met je voor hebben. Wat dat betreft is dat niet in je nadeel.

tja dat is ook al zo!!

Je hebt een heel zachtaardig karakter, maar wel onverschillig. Ik mis een beetje de focus en de rode draad in jou. Alsof je je leven wel leeft, maar niet echt met een heel groot en belangrijk doel voor je.

onverschillig ben ik zeker niet en heb echt een duidelijk doel voor ogen waar ik naar toe wil!!

Misschien ben je hier wel gekomen omdat je het gevoel hebt dat je meer uit je leven kan halen, maar je weet niet zo goed hoe of wat?

Dit is een hele goede en klopt ook weer helemaal!!

Dank je voor je lezing Nims
bianc1967
bianc1967 mei 14 '10
Hoi Linda heel erg bedankt voor je lezing
hieronder zal ik elk item benoemen

Ik voel in eerste instantie heel erg veel prikkels door mijn hand komen,
Daarbij krijg ik het gevoel dat je heel gevoelig bent voor prikkels van buiten af. Dat je daardoor vaak iemand z'n gevoel heel snel oppikt en mss wel eens overneemt. Waardoor er in eens een gevoel bij je omhoog komt zonder te weten waardoor het komt.

dit klopt helemaal soms zelfs zo verdrietig terwijl ik dat niet kan plaatsen en het voelt dan ook als niet van mezelf

Heb het gevoel dat je soms de neiging hebt de ander te "moeten"overtuigen van jou visie/idee/waarheid. Waardoor je niet de ruimte overlaad om te discusïeren.

ja ik denk altijd dat ik de dingen die ik doe moet verantwoorden

Heb jij met regelmaat last van hoofdpijn of micraine ?

bijna elke dag hoofdpijn maar op de achtergrond zeurend en enkele keer per zwaar zo zwaar dat ik niets kan hebben alleen in bed en donker en slapen

Verder hoor ik "vader en moeder"gezegd worden
Een band tussen je ouders en jou , met de nodige hobbels, verder heel stabiel te noemen.

mijn moeder is overleden had een hele goede band met haar en met vader loopt het vrij stroef dit omdat hij mij nog steeds niet als volwassen ziet brrr

Kvoel ook heel erg veel wilskracht bij je vandaan komen,
doorzetter, en bij de pakken neer zitten is er al helemaal niet bij.
Je maakt een plan en gaat er ook helemaal voor.
Je lijkt me erg geschikt voor leidinggevende functies.

kar trekker ben ik wel ..kan mensen mee krijgen in entoushiasme...nee ga niet makkelijk bij de pakken neer zitten al heb ik het de laatste paar mnd wel gehad met regelmaat...maar voelde niet goed...mezelf denkbeeldige schop onder mijn kont gegeven haha

dank je wel en je ziet bijna alles klopte
smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '10
Hoi Bianca,

Bedankt voor je reactie. Om je wat meer een rode draad te geven: Neem jezelf wat meer serieus en laat de uiterlijkheden wat meer varen. Jij wordt gedreven door het beeld dat mensen van je hebben en wat je kunt laten zien, in plaats van dat je laat zien wat er in je zit.

Vertrouw wat meer op je gaves en wees niet bang om deze te tonen.

Groetjes Julien
Lin
Lin mei 14 '10
Dankjewel voor je bevestigingen

Liefs Linda
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela