Loading...
nl

Een droom vol vissen

admin
admin mei 12 '10
Sommige dromen blijven je altijd bij, zoals deze.
Ik was op een akker waar overal vissen lagen, ik dacht en zei dit kan niet straks gaan ze dood, ik ga ze helpen en in het water leggen, zodat ze weer gewoon kunnen zwemmen.
Toen was er iemand die zei dit is je werk dit is je opdracht voor de rest van je leven, en ik keek en zag niemand in mijn droom, maar hoorde wel de stem, toen ik begon de vissen terug te leggen zag ik ook dat ze pas toen tot leven kwamen, in het water werden ze pas beweegelijk en gingen hun energieen pas werken, ze hadden daar al heel lang gelegen te wachten op iemand die ze in het water bracht.
Toen ik dacht ow maar het is maar een akker vol meteen daarna zag ik er nog veel meer liggen overal waar ik liep verschenen de vissen.
Dus ja ik had er de handen aan vol en bleef al die vissen in het water leggen.

Bea
Delen:
Maryssa
Maryssa mei 12 '10
Wat een prachtige symbolische droom Bea! Ik krijg er het gevoel bij dat jouw gids tot jou sprak! Het heeft ook een beetje de sfeer van wat er in de Bijbel is geschreven..althans zo komt het op mij over. Heel erg mooi jouw taak! Ga ervoor Bea!

Liefs Maryssa
admin
admin mei 12 '10
Ik zou zeggen; "Gewoon doorgaan Bea".

Lollig maar zeker gemeend,vanuit de volle overtuiging van mijn hart,weltevestaan.
liefs
Anuschka

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki