Loading...
nl

Aardbeving

admin
admin mei 12 '10
Ik droomde vanacht over een aardbeving in Nederland, ik was erbij en zag hoe de grote gebouwen op instorten stonden, ik was niet geschokt en ging kijken hoe ik de mensen veilig door deze beving heen kon loodsen.
Raar want ik was alleen verbaasd dat het dus ook in Nederland kon gebeuren, ja waarom ook niet dacht ik nog.
Er raakte niemand gewond en alle huizen bleven nog min of meer rechtop, alleen konden ze niet meer bewoond worden.
Daarna kwam ik bij een zieke vriend terecht die verbleef bij anderen en ik voelde liefde in mijn hart voor hem, ik zei ook dat ik van hem hield, maar niet in een relatie met hem wilde stappen omdat ik verbonden was met iemand anders.
Wel raar hoor ik ervaarde dat ook in mijn droom en dacht ja waarom eigenlijk niet, wat is er verkeerd aan houden van iemand, ik zag ook dat hij er moeite mee had om me in deze keus te respecteren, maar ik bleef bij mijn keuze.

Daarna werd ik wakker
Delen:
Cialara
Cialara mei 12 '10
Zo'n aardbeving in je droom kan natuurlijk symbolisch zijn, een gebeurtenis die jouw wereld even op zijn kop kan zetten, en waardoor je misschien wel zult veranderen. Huizen die instorten kunnen ook symbolen van bepaalde instanties zijn.

Liefde voelen voor iemand is mooi, heel mooi, dat mag je koesteren en is inderdaad niet verkeerd. We mogen voor iedereen liefde voelen, het is eigenlijk een heel natuurlijk iets voor mensen. En inderdaad dat hoeft de partnerkeuze niet te veranderen.
admin
admin mei 12 '10
Hee Jorine tnxx voor je reactie, ik dacht eigenlijk net als jij dus.

Het waren toch lelijke gebouwen dus van mij mogen ze wel instorten ff dan puinruimen en dan maak ik er een mooi tuintje van, daar hebben we allemaal wat aan... liefs van Bea
Cialara
Cialara mei 12 '10
Ha ha ha, ja dat soort gebouwen mogen wijken. Er zijn al veel voorspellingen in die richting gedaan. Het zal symbolische gezien bijvoorbeeld bankgebouwen, regeringsgebouwen en religieuze gebouwen betreffen. Alledrie instanties die ons zelfbeeld continue naar beneden willen halen en onze zelfbeschikking weghalen. Het wordt tijd dat de mensen weer in hun eigen kracht gaan staan, en hun werkelijke zelf gaan zien...

smile
Cialara
Cialara mei 12 '10
Oh ja en liefde is daarbij eigenlijk de belangrijkste factor, zoals jij ook droomt, liefde voor onze broers en zusters! Zonder van elkaar afhankelijk te worden, mogen we in vrede en liefde met elkaar samenleven, dan wordt het een prachtige aarde. Als je droom uitkomt, dan is het fantastisch!
admin
admin mei 12 '10
Ik leef al op de nieuwe aarde En jij?

jij toch ook want je bent er nu al samen met mij...
admin
admin mei 12 '10
De aarde is aan het transformeren, en ja we zijn mee!
Cialara
Cialara mei 12 '10
laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki