Loading...
nl

eng

Natalie1986
Natalie1986 mei 11 '10
Hallo allemaal,

Ik heb gister zo'n nare ervaring gehad en ik wil het even met jullie delen kijken hoe jullie erop kijken.

Ik was in mijn slaapkamer en luisterde naar muziek. Altijd als ik muziek luister kom ik in een soort trans. Opeens kreeg ik een heel beangstigend beeld door. Ik was op weg naar mijn werk en stapte uit in Delft, ik liep naar de fietsenstalling om een fiets te huren (wat ik altijd doe). Opeens viel een man mij op omdat hij er nogal eng uitzag. Hij had lang zwart geverfd haar tot op zijn schouders een heel wit gezicht met een grote lidteken in zijn gezicht en ook was hij erg mager vond ik, overigens had hij een haatvolle blik hij leek een beetje op Marlyn Manson. Ik kreeg kriebels en dacht die moet ik ontwijken. Ik fietste naar mijn werk maar kom dan langs bosjes en opeens rende hij uit de bosjes en begon mij neer te steken met 15 messteken. Ik was erg hard aan het gillen maar niemand hoorde mij. Uiteindelijk kwam ik aan op mijn werk en werd zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis en overleed daar.
Door een raar geluid kwam ik uit de trans maar toen ik eenmaal echt ging slapen lukte het me niet erg.
Ik weet echt niet wat ik hier van moet denken ik heb overigens wel steeds het gevoel dat iemand mij iets wilt vertellen. Maar weet niet precies wat.
Hoe zou ik dit kunnen interpreteren? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hier geen boodschap achter zit.

Liefs natalie
Delen:
admin
admin mei 11 '10
Mag ik vragen welke muziek het was, of kan je via Youtube een stuk van deze muziek laten horen,
missschien dat ik iets oppik als ik ernaar luister....
Natalie1986
Natalie1986 mei 11 '10
hai,

volgens mij was het dit liedje.

liefs Natalie
admin
admin mei 11 '10
datgene wat je in het visioen zag, kàn jou ooit overkomen zijn, in een ander leven. (een indianen leven, nav het lied)
doch je plaatst het in een situatie van nu, zoals jij nu bent.

Ik heb dit ook, zulke beelden (gehad)
In een visioen zag ik ooit eens een voormalige partner met een longrifel voor me staan, en ik was een jong meisje 'ong 15jaar. Ik kwam net uit een kerk samen met vrienden, waar ik niet mocht komen want men bespotte en veroordeelde ons terwijl we daar hadden gezeten,

dus, ik kwam uit die kerk en daar stond hij met zijn geweer op mij gericht,
Ik heb heel erg op hem moeten inpraten,en smeken en uitleggen, zodat ie mij niet zou doden, toen liet hij zijn geweer zakken,stapte in een rode auto en reed weg.

Wat was nu het geval geweest in de realiteit?
Die voormalige vriend was namelijk ook een vriend in een ander leven vlak voor de tweede wereldoorlog uitbrak, in Polen.
Hij stond toen letterlijk met zijn geweer voor me, en wilde me doden, omdat het geacht was Joden te haten, en ik was een joods meisje.
Ik praatte inderdaad in dat leven met hem, met alle middelen die ik had om te overleven, en hij heeft me toen laten vluchten.
Later ben ik dan toch wel opgepakt, maar das een ander verhaal.
Die longrifel was weer een attribuut uit een ander leven, met hem..want het was eigenlijk in het joodse leven een pistool...

wat ik ermee wil tonen is dat flashbacks delen dragen van vorige levens.Het is een verwerkingsfaze.
En zoiets kan het heel zeker bij jou ook zijn.
Natalie1986
Natalie1986 mei 11 '10
Hoi Hoi,

Dank je wel voor je inzicht. Het zou namelijk heel goed kunnen dat dit uit een vorig leven is geweest. Ik ben nu namelijk ook bezig met verwerking van dingen uit mijn jeugd ik wil nu alles verwerken.
Ik heb namelijk misbruik meegemaakt. Dit kan natuurlijk ook karma zijn van vorige levens en dan bedoel ik meer dat je zulke mensen nou eenmaal weer op je pad tegen komt helaas. Maar goed je blijft ervan groeien.

Dank je wel voor je inzicht!!

Liefs Natalie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki