Loading...
nl

mijn foto

marja050
marja050 jan 5 '07
Zouden jullie mijn foto ook kunnen lezen.

Ben heel benieuwd! :)

Delen:
Wendy's
Wendy's jan 6 '07
Beste marja,
Ik zal eens je foto lezen. Kan zijn dat er wat dingetjes niet kloppen. ik ben benieuwd

Ten eerste komt er in mij op dat je het belangrijk vind om er netjes en verzorgd uit te zien.

Volgensmij ben je een erg gesloten persoon. Je bent ook een lief meiske.

Mocht je een keer ergens over twijfelen, dan denk ik dat je je keuze snel gemaakt zal hebben. Je denkt hier dus niet lang over, om een keuze te maken.

Je vindt het erg leuk om met vrienden om te gaan, eigelijk hou je er niet zo van om ergens alleen naar toe te gaan.
Ik zie ook dat je het erg belangrijk vindt om aandacht te krijgen van je vrienden/familie onder gezelligheid. Als je die aandacht niet krijgt, dan voel je jezelf al gauw alleen of verlaten.

Volgensmij ben jij wel een sportief typje, mag ik vragen wat voor sport/hobbies je hebt?

Je hebt een hekel aan arrogante meisjes, en volgensmij kun je je hier af en toe wel aan ergeren. Je probeerd dat niet te doen, want je weet dat je er niks aan hebt. Ik gebruikte nu wel het woord 'arrogante' maar ik denk dat daar ook iets anders kan staan. Ik zie een soort jaloezie.

Als je bij nieuwe (onbekende) mensen bent (van je leeftijd) dan kan je in het begin een beetje op de achtergrond staan. Bij je vertrouwde vriendengroep zal dit wat beter gaan!
Ook zie ik dat je best meer zelfvertrouwen mag krijgen!!!

Je wilt veel te weten komen.

Ben je bang voor sommige dingen? bepaalde mensen die je niet liggen? bang dat je iets fouts doet? Ik zie iets 'bangs' in je, maar ik weet niet zo goed wat het is

Ik zie vrolijkheid in je. Maar ook zie ik dat je soms depressief kunt zijn. Je wilt dit niet aan de buitenwereld tonen.

Je bent het snel met andere mensen eens. Ik denk dat je je mening wel probeerd te uiten, maar deze niet zo goed overkomt bij de rest.

Als er actie ondernomen moet worden, kun jij echt bij jezelf denken: 'jah, daar heb ik nu geen zin in' of 'laat iemand anders dat maar doen'. Je bent hier een beetje afwachtend in. Het liefste wil je dat andere het doen. Als het een leuke actie is, dan doe je dat natuurlijk met plezier.

Je wilt en probeerd echt de andere mensen helpen, wanneer dat nodig is. Ook zie ik een dierenliefde in je.

Het lijkt wel of je wel eens in je eigen droomwereldje bent.

Je hebt ook respect voor de meeste mensen, ook denk ik dat je open voor ze bent, wanneer ze iets of een verhaal tegen je vertellen. Het komt dan over alsof je goed naar ze luisterd, en volgensmij doe je dit ook wel.

Volgensmij ben je op dit moment (dat de foto is gemaakt) tevreden over je leefomstandigheden. Ik denk dat er af en toe wel kleine probleempjes zijn. Maar toch laat jij jezelf daardoor niet echt beinvloeden, je laat aan de rest merken dat je vrolijk bent. Je kan wel verdrietig zijn, maar dit laat je het liefste niet zien. Alleen aan de personen die je vertrouwd.

Oke, dit was dan je lezing. Eerlijk gezegt heb ik niet zo'n goed gevoel over mijn lezing. Dit komt denk ik omdat ik het op dit moment best druk heb, en bezig ben met andere dingen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit als een testje beschouw, of ik wel een foto kan lezen als ik bezig ben met andere dingen.

Ik hoop echt dat ik goed zit, maar ik heb er geen goed gevoel over. Ik kreeg naar mijn gevoel moeilijk dingen door, en misschien heb ik dan mijn eigen gedachtes opgeschreven.

Ik ben benieuwd
marja050
marja050 jan 6 '07
Beste marja,
Ik zal eens je foto lezen. Kan zijn dat er wat dingetjes niet kloppen. ik ben benieuwd

Ten eerste komt er in mij op dat je het belangrijk vind om er netjes en verzorgd uit te zien.
-Ja dit klopt wel, maar vind het ook niet erg om in een oude spijkerbroek rond te lopen met een slobbertrui :-)

Volgensmij ben je een erg gesloten persoon. Je bent ook een lief meiske.
- Klopt ook weinig mensen weten wat er in mij omgaat en waar ik mee bezig ben of mee zit.

Mocht je een keer ergens over twijfelen, dan denk ik dat je je keuze snel gemaakt zal hebben. Je denkt hier dus niet lang over, om een keuze te maken.
- Ik heb ik mijn keuzes die ik maar wel altijd een mening van een ander nodig. Vaak als ik die dan ook weet maak ik een beslissing.

Je vindt het erg leuk om met vrienden om te gaan, eigelijk hou je er niet zo van om ergens alleen naar toe te gaan.
Ik zie ook dat je het erg belangrijk vindt om aandacht te krijgen van je vrienden/familie onder gezelligheid. Als je die aandacht niet krijgt, dan voel je jezelf al gauw alleen of verlaten.
- Ik zal mij niet snel alleen of verlaten voelen, maar vind het wel erg fijn waneer ik vrienden of familie om mij heen heb. Ben wel een familiemens.

Volgensmij ben jij wel een sportief typje, mag ik vragen wat voor sport/hobbies je hebt?
-Uhm...hihi sportief...ik haaaaat sport. Heb in het verleden wel veel gesport hoor, maar nu niet meer. Ja af en toe zwemmen.
Hobby's: met de honden bezig zijn, wandelen met de honden, filmpje kijken, rommelmarkten afsnuffelen, meubeltjes opknappen en lezen.

Je hebt een hekel aan arrogante meisjes, en volgensmij kun je je hier af en toe wel aan ergeren. Je probeerd dat niet te doen, want je weet dat je er niks aan hebt. Ik gebruikte nu wel het woord 'arrogante' maar ik denk dat daar ook iets anders kan staan. Ik zie een soort jaloezie.
- Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Ik kijk wel eens tegen bepaalde meisjes/vrouwen op. Vaak uit ik dat tegen anderen negatief, maar er zit dan denk ik ook wel iets van jaloezie in, zo van was ik ook maar zo, of zag ik er ook maar zo uit, of dat lijkt mij ook wel leuk om te doen.

Als je bij nieuwe (onbekende) mensen bent (van je leeftijd) dan kan je in het begin een beetje op de achtergrond staan. Bij je vertrouwde vriendengroep zal dit wat beter gaan!
Ook zie ik dat je best meer zelfvertrouwen mag krijgen!!!
- klopt helemaal. Als ik in een nieuwe omgeving ben sta ik echt op de achtergrond. Ik ben dan niet verlegen. Maar neem alles heel goed in mij op. Veel mensen zouden mij wel als verlegen willen omschrijven denk ik.

Je wilt veel te weten komen.
-Ja als ik echt iets wil weten zoek ik het wel op. Of vraag ik het na.

Ben je bang voor sommige dingen? bepaalde mensen die je niet liggen? bang dat je iets fouts doet? Ik zie iets 'bangs' in je, maar ik weet niet zo goed wat het is
- Bang....ben niet echt bang ofzo, heb niet echt ergens een angst voor.
Maar ben wel onzeker....denk tien keer na voordat ik iets doe en bedenk dat altijd wel wat andere mensen daar van zouden denken. Maar bang niet echt...ga het dingen niet uit de weg ofzo omdat ik onzeker ben.

Ik zie vrolijkheid in je. Maar ook zie ik dat je soms depressief kunt zijn. Je wilt dit niet aan de buitenwereld tonen.
-Dit herken ik niet echt. Heb wel eens een dipje...maarja dat heeft ieder mensen wel es.

Je bent het snel met andere mensen eens. Ik denk dat je je mening wel probeerd te uiten, maar deze niet zo goed overkomt bij de rest.
- Ja dat klopt wel ,maar dat komt meer uit ontwetendheid. Kan ik ergens dan de achtergrond niet van en kan dan ook niet echt een oordeel of mening geven. Als ik een mening heb vind ik dat die goed onderbouwd moet zijn.

Als er actie ondernomen moet worden, kun jij echt bij jezelf denken: 'jah, daar heb ik nu geen zin in' of 'laat iemand anders dat maar doen'. Je bent hier een beetje afwachtend in. Het liefste wil je dat andere het doen. Als het een leuke actie is, dan doe je dat natuurlijk met plezier.
- Ben wel een beetje afwachtend, maar niet echt heel erg ofzo. Meer als ik ergens echt geen zin in heb ben ik een beetje afwachtend, en waneer niemand anders het gaat doen doe ik het wel.

Je wilt en probeerd echt de andere mensen helpen, wanneer dat nodig is. Ook zie ik een dierenliefde in je.
- Ja ik wil mensen graag helpen. Dat is mijn werk ook een beetje ( gehandicaptenzorg)
Maar ook voor mijn naasten wil ik veel doen.
En dierenliefde........JAAAA heb twee hondjes, zou het liefst een grote boerderij kopen, met een groot erf, en allemaal hondjes opvangen. Maarja...dromen....

Het lijkt wel of je wel eens in je eigen droomwereldje bent.
- Niet in mijn droomwereldje maar wel in mijn eigen wereldje. Vooral waneer ik (zoals de afgelopen maand) heel veel thuis zit en niet hoef te werken. Als mijn vriend dan weer thuis komt van werken lijkt het af en toe dat ik weer wakker wordt.

Je hebt ook respect voor de meeste mensen, ook denk ik dat je open voor ze bent, wanneer ze iets of een verhaal tegen je vertellen. Het komt dan over alsof je goed naar ze luisterd, en volgensmij doe je dit ook wel.
- Klopt helemaal. Sta voor iedereen open.

Volgensmij ben je op dit moment (dat de foto is gemaakt) tevreden over je leefomstandigheden. Ik denk dat er af en toe wel kleine probleempjes zijn. Maar toch laat jij jezelf daardoor niet echt beinvloeden, je laat aan de rest merken dat je vrolijk bent. Je kan wel verdrietig zijn, maar dit laat je het liefste niet zien. Alleen aan de personen die je vertrouwd.
- Klopt helemaal!! Ben op het moment happy met wat ik heb. En natuurlijk zijn er dingetje wat anders kan, maar dat komt wel denk ik. Is het nu niet dan wel over een maand.

Oke, dit was dan je lezing. Eerlijk gezegt heb ik niet zo'n goed gevoel over mijn lezing. Dit komt denk ik omdat ik het op dit moment best druk heb, en bezig ben met andere dingen.
-Als je zo druk bent waarom doe je dit dan? Of zie je dit als ontspanning?
Het grootste gedeelte van je lezing klopt echt hoor!! Echt super!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit als een testje beschouw, of ik wel een foto kan lezen als ik bezig ben met andere dingen.

Ik hoop echt dat ik goed zit, maar ik heb er geen goed gevoel over. Ik kreeg naar mijn gevoel moeilijk dingen door, en misschien heb ik dan mijn eigen gedachtes opgeschreven.

Ik ben benieuwd

Nou wendy super bedankt!! Vind dat het een mooie gave is die je bezit! Ben jaloers!!
Wendy's
Wendy's jan 6 '07
Ging blijkbaar beter dan ik verwacht had ;)
Bedankt voor je reactie! :)

Quote:
-Als je zo druk bent waarom doe je dit dan? Of zie je dit als ontspanning?
Het grootste gedeelte van je lezing klopt echt hoor!! Echt super!
Jah, ik was voor school bezig en ik wilde ff een pauze (ff tussendoor wat anders doen). Ik zag dat jouw foto nog niet gelezen was, dus ging ik die maar lezen zodat ik wat anders kon gaan doen.

En natuurlijk vind ik het leuk om te lezen, want ik ben nog aan het leren. Ook kan ik er soms mensen mee helpen, dus daarom doe ik het. :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki