Loading...
nl

Contributionisme

gast
gast mei 11 '10








Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
Delen:
gast
gast mei 11 '10
De titel moet dus zijn: contributionisme. Misschien kan één van de moderaars het veranderen.
admin
admin mei 11 '10
Er ging een soort "balletje"van mijn hoofd naar mijn stuitje heen en weer en een beetje zweethanden...Oja WAAROM........

Mijn zoontje van nu 8 heeft het al 2 jaar over dit systeem,
wij zijn allemaal familie,geld is niet nodig want als......
Dus ik vertelde hem; dat ik wel heel graag in die wereld van hem zou willen leven maar of dat zo wordt weet ik nog niet,het werkt hier in ieder geval anders.
Liefde overwint alles maar vriendschap is wat hem betreft misschien nog wel belangrijker,dat is het gesprek van nu.....
Hij praat ook over het universum (en gaat naar de andere wereld iedere ochtend als ie naar school gaat)

Om dat dan hier op deze wijze te zien was.....tja vreemd
gast
gast mei 11 '10
Mooi wel hè, dat dit feitelijk een natuurlijk iets is maar wat we helaas al heel lang geleden zijn afgeleerd.
Gelukkig zijn er nog mensen die dit wel weten. Ik was gisteren helemaal blij toen ik dit filmpje zag. Ben ik toch niet de enige met "rare" ideeën. Ook jouw zoontje weet dus dat het anders zou kunnen, of misschien wel anders dan hoe het nu is bedoeld is.
Van mij mag geld vandaag nog afgeschaft worden maar daar is helaas niet iedereen het mee eens. Misschien als mensen door krijgen dat wanneer je het collectief dient, je jezelf ook dient.
Voorlopig is het nog utopia.
Als je mensen tegen je in het harnas wilt jagen moet je het hier over hebben wink
gast
gast mei 11 '10
Zouden jullie kunnen leven op deze manier? Zonder geld dus en andere waarde beoordelingen......

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki