Loading...
nl

Maryssa op foto; wie wil mij lezen?

Maryssa
Maryssa mei 10 '10
Ik ben ook wel benieuwd wat de fotolezers doorkrijgen bij mijn foto..

Liefs Maryssa
Delen:
admin
admin mei 10 '10
Lieve Maryssa,

Ben je een theeleutje ik zie thee bij je, en allemaal klein prutsel dingetjes kraaltjes en sieraden,
Als je met een vraag komt dan begint het antwoord met de letter J
Vraag me niet waarom maar ik zie de letter J van Ja dus.
Ik zie ook een getekend huisje met een dak erop van een soort energie bedrijf gas bedrijf energie zuinig warmte sanitair, er komt energie uit, doe je iets met magnetiseren?

Het stroomt er behoorlijk uit en vraag me zelf af wat het kan zijn.Het stroomt er rechts uit en dus op het plaatje links Er mist een stukje muur daar op de tekening.
Het dak is dicht en de overige muren ook alleen die muur niet dus.
Wel een mooi stevig huisje en het heeft er geen last van dat die muur daar er niet is.
Werk je met kinderen of heb je een kinderwens, ik zie dat je eieren schilderd heb je dit met pasen gedaan?
of ken je iemand die dat met je heeft gedaan, een vrouw, ze is erg op je gesteld en je moet de groetjes hebben van haar, ik denk dat ze over is, ze is de persoon die me dit allemaal laat zien.
Ze is veel met je bezig en helpt je met van alles voornamelijk geeft ze je rust en harmonie en kracht, je kon en kunt nu nog steeds bij haar terecht het voeld alsof het heel eigen is.
Ze geeft heel veel om je en bied je nu een mooie tak met een bloem aan de tak is gebogen in de vorm van een lantaarntje en de bloem is wit deze bloem en tak symbolisren het licht op je pad wat ze laat schijnen door je heen.
Ik zie dat ze blond/grijs en een beetje geverfd of gespoeld haar licht haar heeft ze een ze laat zich zien in de leeftijd van tussen de 45 en 55
Ik zie dat ze een donker gekleurde trui aan heeft erg verfijnd en een verzorgde dame beetje donkerblauwe bloemen in de trui, ze hield van mooie kleding en ook make up.
Een lieve warme charmante persoonlijkheid, die er echt voor je is, ze bezit de kwaliteit om er voor iemand te zijn echt te zijn.
En dit heeft ze ook overgebracht op jou, je kan mensen echte aandacht geven, door aanwezig te zijn in het moment.

Nu is dit het even voor zover, ik heb niet je foto gelezen maar alleen je naam gebruikt als aanwijzing om dingen door te krijgen.
Ik werk iets anders op dit moment en ben er nog mee aan het oefenen, wil je me een stukje feedback geven ik waardeer dat zeer.

liefs van Bea
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 10 '10
Lieve Maryssa,
De volgende dingen zag of hoorde ik bij het kijken naar je foto.

Allereerst kwam het woordje; maansteen op: is dat een steen die je op dit moment veel bij je draagt? mocht dit niet zo zijn, dan heb ik het idee dat het een steen is die je bij je moet dragen.

Van nature trek je snel kinderen/mensen aan met de energie die je bij je draagt.

Klopt het dat je van moment tot moment leeft op het moment?

K'kreeg ook sterk de zin door: blijf je bij me? ik weet niet in welke context ik dat moet plaatsen.

Ik krijg ook sterk het beeld door dat je de 'inzichten' die je van boven doorkrijgt, niet moet blokkeren, maar toelaten.

Bloos je snel?

Volgens mij ben je ook iemand die mensen snel tot het diepste van zichzelf doorziet.

Klopt het dat je in sommige dingen soms een beetje naief bent? maar aan de andere kant ook soms juist (zwaar en) overwogen beslissingen neemt.

Liefs!

Maryssa
Maryssa mei 10 '10
Lieve Bea,

Superbedankt voor je lezing!! Ik zal even puntsgewijs reageren:

Ben je een theeleutje ik zie thee bij je, en allemaal klein prutsel dingetjes kraaltjes en sieraden
Jaaaaa lekker kopje thee! Klopt! Sieraden en kleine dingetjes ben ik dol op hihi wat leuk dat je dat door krijgt!

Als je met een vraag komt dan begint het antwoord met de letter J Vraag me niet waarom maar ik zie de letter J van Ja dus.
Hmm ik zit te denken.. kwam niet speciaal met een vraag maar had zoiets van ben benieuwd wat jullie op kunnen pikken

Ik zie ook een getekend huisje met een dak erop van een soort energie bedrijf gas bedrijf energie zuinig warmte sanitair, er komt energie uit, doe je iets met magnetiseren?
Goed gezien! Ja klopt ik heb magnetisme in mijn handen en heb ook reiki 1.

Het stroomt er behoorlijk uit en vraag me zelf af wat het kan zijn.Het stroomt er rechts uit en dus op het plaatje links Er mist een stukje muur daar op de tekening.
Het dak is dicht en de overige muren ook alleen die muur niet dus.Wel een mooi stevig huisje en het heeft er geen last van dat die muur daar er niet is.
Hier moest ik even diep over nadenken. Maar ik denk dat het misschien over mijn spirituele pad gaat. Veel is er al maar voor mijn gevoel ontbreekt er nog een belangrijk stuk (die muur?)om er echt mn werk van te kunnen maken. En wat er ontbreekt is een stevig fundament van waaruit ik met zekerheid consulten kan gaan geven. Ook het gevoel nog wat meer te moeten groeien en dat kost tijd

Werk je met kinderen of heb je een kinderwens?
Ik zou heel graag met kinderen willen werken en ik heb ook een kinderwens.

ik zie dat je eieren schilderd heb je dit met pasen gedaan?
of ken je iemand die dat met je heeft gedaan, een vrouw, ze is erg op je gesteld en je moet de groetjes hebben van haar, ik denk dat ze over is, ze is de persoon die me dit allemaal laat zien.
Ow dit is eng hoor! Maar ik herinner me dat ik vroeger bij mijn oma met veel plezier eieren verfde en versierde bij mijn oma. Wat lief dat ze zich meldt...

Ze is veel met je bezig en helpt je met van alles voornamelijk geeft ze je rust en harmonie en kracht, je kon en kunt nu nog steeds bij haar terecht het voeld alsof het heel eigen is.Ze geeft heel veel om je en bied je nu een mooie tak met een bloem aan de tak is gebogen in de vorm van een lantaarntje en de bloem is wit deze bloem en tak symbolisren het licht op je pad wat ze laat schijnen door je heen.
Ja zo voelt het dat ik bijgestaan wordt ik voel haar wel om me heen. Het was een hele lieve gezellige oma waar ik graag was. Zij hield ook erg van bloemen.

Ik zie dat ze blond/grijs en een beetje geverfd of gespoeld haar licht haar heeft ze een ze laat zich zien in de leeftijd van tussen de 45 en 55
Ik zie dat ze een donker gekleurde trui aan heeft erg verfijnd en een verzorgde dame beetje donkerblauwe bloemen in de trui, ze hield van mooie kleding en ook make up.
Mijn oma heeft een tijdje haar grijze haren geverfd in een soort koperblonde tint. Het was een hele ijdele vrouw van wie de haren goed moesten zitten en ze kleedde zich graag mooi. Ik vind het heel bijzonder dat je dit allemaal doorkrijgt!!

Een lieve warme charmante persoonlijkheid, die er echt voor je is, ze bezit de kwaliteit om er voor iemand te zijn echt te zijn. En dit heeft ze ook overgebracht op jou, je kan mensen echte aandacht geven, door aanwezig te zijn in het moment.
Dat was ze heel lief en charmant. Iemand die echt luisterde en een heel warm gezelligheidsgevoel kon creëren. Het klopt dat ik dat ook belangrijk vind en dit zoveel mogelijk ook probeer uit te dragen

Nu is dit het even voor zover, ik heb niet je foto gelezen maar alleen je naam gebruikt als aanwijzing om dingen door te krijgen. Ik werk iets anders op dit moment en ben er nog mee aan het oefenen, wil je me een stukje feedback geven ik waardeer dat zeer.
Je hebt het ontzettend goed gedaan Bea! Ik ben onder de indruk en er is niets wat ik niet kan plaatsen! Heel erg bedankt!

Liefs Maryssa
Maryssa
Maryssa mei 10 '10
Lieve L'arbe de Vie!

Dank je wel voor jouw reading! Ik kan volgens mij alles plaatsen wat je hebt gelezen:

Allereerst kwam het woordje; maansteen op: is dat een steen die je op dit moment veel bij je draagt? mocht dit niet zo zijn, dan heb ik het idee dat het een steen is die je bij je moet dragen.
Wat goed gezien!! Ik vind dat een prachtige steen en ik wil er graag ééntje gaan dragen!

Van nature trek je snel kinderen/mensen aan met de energie die je bij je draagt.
Yep klopt! Kinderen komen naar me toe en er wordt vaak de weg aan me gevraagd en of ik op een tas of zo van iemand die ik niet ken in de trein of zo, wil passen hahaha

Klopt het dat je van moment tot moment leeft op het moment?
Ja helemaal waar. Ik probeer even niet te ver vooruit te kijken omdat ik moet bijkomen van een gebeurtenis en ook mezelf wat meer uit de piekermodus wil krijgen. Als ik van moment naar moment leef geeft het met iets meer rust.

K'kreeg ook sterk de zin door: blijf je bij me? ik weet niet in welke context ik dat moet plaatsen.
Dit klopt. Soms steken onzekerheden bij mij de kop op.Wat oude littekens op relatievlak..

Ik krijg ook sterk het beeld door dat je de 'inzichten' die je van boven doorkrijgt, niet moet blokkeren, maar toelaten.
Dit is een thema waar ik op dit moment veel mee bezig ben. Stapje voor stapje probeer ik minder bang te zijn en me open te stellen

Bloos je snel?
Jaaaaaa en man wat is dat toch vervelend!

Volgens mij ben je ook iemand die mensen snel tot het diepste van zichzelf doorziet.
Ja ook deze is waar. En ik kom dan niet altijd leuke dingen tegen. Daar kan ik dan echt even last van hebben

Klopt het dat je in sommige dingen soms een beetje naief bent? maar aan de andere kant ook soms juist (zwaar en) overwogen beslissingen neemt
Hmm naief...zo zie ik mezelf niet. Dat zware en overwogen herken ik wel heel goed. Misschien dat ik wel wat meer naief de wereld in zou moeten kijken? Wat lichtvoetiger zijn? Dan herken ik het wel.

Lieve L'arbe de Vie..knap gedaan! Heel erg bedankt!

Liefs Maryssa
admin
admin mei 10 '10
Hoi Marrysa bedankt voor je feedback ik ben blij dat je er iets mee kunt.
En de vrouw die je oma is is nog steeds bij me en dus ook bij jou ze laat zich nu weer zien en geniet ook van dit moment met jou via mij.
Ze zegt dat ze altijd aanwezig is wanneer je haar nodig hebt, en ze vind je een hele lieve meid, die het goed doet.

liefs van Bea
Maryssa
Maryssa mei 10 '10
Lieve Bea,

Ik pink even een traantje weg hoor, boven mn bordje eten. Wat fijn dat ze er altijd is als ik haar nodig heb. Dat doet goed, net als het gevoel dat ze nog steeds meekijkt in mn leven.

Mooi Bea, heel erg bedankt! Knuffel voor jou.

Liefs Maryssa
New Moon
New Moon mei 10 '10
Hey Maryssa,

Jouw foto viel me op en ik kreeg een bijzondere ervaring die ik even met je wilde delen, ik hoop dat je het niet raar vind.

Ik kreeg direct contact, je hebt een super warme uitstraling/persoonlijkheid waar ik heel vrolijk van word, je begon als het ware te dansen met me! (je nam me echt bij de hand) Ik zag het zo voor me lekker in de buiten lucht, in de maneschijn. Ik voelde me erkend en herkend, je bent echt een bijzonder persoon. grappig, later viel het me op dat mensen lazen dat je iets hebt met maansteen, en je plaatje viel me later ook op, en dan ook mijn naam natuurlijk.

Erg vreemd allemaal hihi.
Lin
Lin mei 10 '10
Lieve Maryssa
Wow wat een energie, als ik mijn handpalm op je 3e oog leg voel ik de energie ronddraaien. Je staat goed in kontakt met GZ en met je gidsen. Nu ik schrijf lijkt er vooral een man bij je te zijn die je het meest begeleid. Wss je hoofdgids.

Je ogen laten vele vele levens zien die je geleefd hebt.
Kvoel Atlantis heel dichtbij je staan. Heb het gevoel dat dat het 1e leven was dat jij en je hoofdgids samen waren als man en vrouw.

Je kan heel erg slecht tegen onrecht, elk vezel in je lichaam siddert bij de gedachte.

Een gedachte die bij me op kwam is het gevoel dat je pas veel later bent gaan ontwikkelen in je gaves. Dat er vele jaren over heen gegaan zijn om het voor jezelf te accepteren dat niet iedereen overtuigd is van het gebeuren rondom het paranormale en dat je dat nu makkelijk links kan laten liggen, waardoor je zorgt dat je door blijft ontwikkelen.

Als ik verder schrijf voel ik hoe dicht je moeder en jij bij elkaar staan en dat dat jou ook de kracht geeft door te gaan in het geen je goed bent.

Heb je ook een zusje ?voel een hele close band.

Verder voel je en zie ik een hele serene blik vanuit je gezicht,
men praat heel gemmakkelijk tegen je.

Wil het hier even bij laten
en ik hoop dat je er enige herkeninng in ziet.

Liefs Linda
Maryssa
Maryssa mei 10 '10
Hey The Moon!

Wat mooi wat je zag! Ik vind niet snel iets raar hoor smile

Dansen is iets dat ik graag doe en samen is dat dubbel zo leuk. De maan daar heb ik wat mee met die energie en ik vind het prachtig licht. Leuk dat we samen hebben gedanst! Lekker zwieren.

Dank je wel!

Liefsssss Maryssa
Maryssa
Maryssa mei 10 '10
Hey Lin!

Dank je wel voor je reading! En het klopt goed wat je ziet!

Wow wat een energie, als ik mijn handpalm op je 3e oog leg voel ik de energie ronddraaien. Je staat goed in kontakt met GZ en met je gidsen. Weet je dat ik daar nog wel eens aan twijfel? Ik weet dat mn fotolezingen ergens vandaan komen en dat is niet uit mij maar uit een andere bron dus daardoor weet ik dat het contact er wel is. Maar ik moet er wat zekerder van worden.

Nu ik schrijf lijkt er vooral een man bij je te zijn die je het meest begeleid. Wss je hoofdgids. Ja dit heb ik vaker gehoord inderdaad

Je ogen laten vele vele levens zien die je geleefd hebt.
Kvoel Atlantis heel dichtbij je staan. Heb het gevoel dat dat het 1e leven was dat jij en je hoofdgids samen waren als man en vrouw. Ik voel me ook alsof ik al veel levens heb gehad. Atlantis intrigeert me.

Je kan heel erg slecht tegen onrecht, elk vezel in je lichaam siddert bij de gedachte. Dit is heel erg waar. Ik verander in een soort van briezende leeuwin bij onrecht hahahah

Een gedachte die bij me op kwam is het gevoel dat je pas veel later bent gaan ontwikkelen in je gaves. Dat er vele jaren over heen gegaan zijn om het voor jezelf te accepteren dat niet iedereen overtuigd is van het gebeuren rondom het paranormale en dat je dat nu makkelijk links kan laten liggen, waardoor je zorgt dat je door blijft ontwikkelen. Jaaa zeker weten!Ik ben een laatbloeier daarin. Maar ik weet dat het wel mijn weg is en begin het meer te accepteren. Ik wil inderdaad me verder ontwikkelen en ben aan het kijken welke cursus ik zal gaan doen. Reiki 2 begint ook te lonken..

Als ik verder schrijf voel ik hoe dicht je moeder en jij bij elkaar staan en dat dat jou ook de kracht geeft door te gaan in het geen je goed bent. Dit is denk ik het enigste punt dat ik niet zo goed kan plaatsen. Ik vind mezelf niet zo close met mijn moeder.

Heb je ook een zusje ?voel een hele close band.
Ja klopt ik heb een zus van bijna 2 jr ouder. Close met ups en downs

Verder voel je en zie ik een hele serene blik vanuit je gezicht,men praat heel gemmakkelijk tegen je.
Ja dat klopt dat mensen makkelijk een praatje maken met me. In bus of trein moet ik me er wel eens voor afsluiten

Linda, superbedankt voor jouw lezing! Je hebt het heel goed gedaan! Op 1 puntje na klopt het gewoon! Ik heb er veel aan.

Liefs Maryssa
Lin
Lin mei 10 '10
Dank jewel voor je reactie.
Is voor mij ook steeds spannent hoor..want de onzekerheid herken ik wel, maar die in je hartje weet je dat je goed zit.

De band met je moeder zag ik als 2 lichamen met 1 hart.
Zo in elkaar verstrengeld.
Nou zit ik even aan me eigen te denken, dat mijn moeder me eerst heel erg bij zich hield, me overal voor heeft afgeschermt en dat er pas weer een close band is ontstaan door de geboorte van m'n oudste dochter. Vandaar mijn interpretatie...

Nogmaals bedankt voor je reactie

Liefs linda
Lena
Lena mei 12 '10
leuk om je in het ecchie te zien smile
je foto voelt goed aan wink
Maryssa
Maryssa mei 12 '10
Wat lief Lena! smileDank je wel.
Maryssa
Maryssa mei 12 '10
Quote:
Lin:Dank jewel voor je reactie.
Is voor mij ook steeds spannent hoor..want de onzekerheid herken ik wel, maar die in je hartje weet je dat je goed zit.

De band met je moeder zag ik als 2 lichamen met 1 hart.
Zo in elkaar verstrengeld.
Nou zit ik even aan me eigen te denken, dat mijn moeder me eerst heel erg bij zich hield, me overal voor heeft afgeschermt en dat er pas weer een close band is ontstaan door de geboorte van m'n oudste dochter. Vandaar mijn interpretatie...

Nogmaals bedankt voor je reactie

Ik heb nog even nagedacht over wat je hebt geschreven, Lin, en herken wel goed dat overbeschermende van mijn moeder. Een voorbeeld is dat ze vroeger mn handje vasthad om over te steken en ze me zowat fijnkneep omdat ze bang was dat me iets zou overkomen. Wie weet dat die close band nog komt..

Thx Lin!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420