Lieve Maryssa,
Ben je een theeleutje ik zie thee bij je, en allemaal klein prutsel dingetjes kraaltjes en sieraden,
Als je met een vraag komt dan begint het antwoord met de letter J
Vraag me niet waarom maar ik zie de letter J van Ja dus.
Ik zie ook een getekend huisje met een dak erop van een soort energie bedrijf gas bedrijf energie zuinig warmte sanitair, er komt energie uit, doe je iets met magnetiseren?
Het stroomt er behoorlijk uit en vraag me zelf af wat het kan zijn.Het stroomt er rechts uit en dus op het plaatje links Er mist een stukje muur daar op de tekening.
Het dak is dicht en de overige muren ook alleen die muur niet dus.
Wel een mooi stevig huisje en het heeft er geen last van dat die muur daar er niet is.
Werk je met kinderen of heb je een kinderwens, ik zie dat je eieren schilderd heb je dit met pasen gedaan?
of ken je iemand die dat met je heeft gedaan, een vrouw, ze is erg op je gesteld en je moet de groetjes hebben van haar, ik denk dat ze over is, ze is de persoon die me dit allemaal laat zien.
Ze is veel met je bezig en helpt je met van alles voornamelijk geeft ze je rust en harmonie en kracht, je kon en kunt nu nog steeds bij haar terecht het voeld alsof het heel eigen is.
Ze geeft heel veel om je en bied je nu een mooie tak met een bloem aan de tak is gebogen in de vorm van een lantaarntje en de bloem is wit deze bloem en tak symbolisren het licht op je pad wat ze laat schijnen door je heen.
Ik zie dat ze blond/grijs en een beetje geverfd of gespoeld haar licht haar heeft ze een ze laat zich zien in de leeftijd van tussen de 45 en 55
Ik zie dat ze een donker gekleurde trui aan heeft erg verfijnd en een verzorgde dame beetje donkerblauwe bloemen in de trui, ze hield van mooie kleding en ook make up.
Een lieve warme charmante persoonlijkheid, die er echt voor je is, ze bezit de kwaliteit om er voor iemand te zijn echt te zijn.
En dit heeft ze ook overgebracht op jou, je kan mensen echte aandacht geven, door aanwezig te zijn in het moment.
Nu is dit het even voor zover, ik heb niet je foto gelezen maar alleen je naam gebruikt als aanwijzing om dingen door te krijgen.
Ik werk iets anders op dit moment en ben er nog mee aan het oefenen, wil je me een stukje feedback geven ik waardeer dat zeer.
liefs van Bea