Loading...
nl

Bloempje, wie wil proberen mijn foto te lezen.

bloempje
bloempje mei 9 '10
Hallo lieve mensen,

ik heb gewoon uit niewsgierigheid een foto van mezelf geplaatst
zouden jullie willen proberen voor mij mijn foto te lezen? ik
heb eventueel ook recentere foto's.

http://images.merudi.net/displayimage.php?album=2&pos=0

Groetjes Bianca
Delen:
Duifje
Duifje mei 9 '10
Heb je ook een foto waarbij je ogen goed zichtbaar zijn. zodat we in de poppetjes van je ogen kunnen kijken?......
bloempje
bloempje mei 9 '10
zijn die poppetjes zo lief dan:) hey duif alles ok:)

liefs bloempje

ik zal even een andere foto plaatsen
bloempje
bloempje mei 9 '10
nogmaals een linkje met andere foto.

hoop dat deze beter is, ik heb niet echt foto's waar ik in kijk. sorry!

Veel liefs en alvast bedankt Bloempje
Duifje
Duifje mei 10 '10
Oke....... ja em dan kan ik je foto dus niet lezen.... ik ken je al... LOL. IK had dus niet door dat jij het was. Echt niet...

Had wel een gevoel bij de foto maar die vertel ik je LIVE wel....

Maak van de week even een foto waarop je gezicht duidelijk te zien is zodat we ECHT de poppies van je ogen kunnen zien.

Gaat goedkomen!.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 10 '10
Lieve bloempje,
Er waren een aantal beelden die ik bij je foto kreeg, die steeds zich achter elkaar afspeelden. Weet niet hoe ik die moet plaatsen.

Het beeld dat ik zag: een vrouw opgesloten in een glazen ruimte, die wanhopig op de glazen slaat omdat ze eruit wil.

Daarnaast zie ik het beeld van een vrouw, die steeds in aanraking is met vuur en rook..miss heb je angst voor vuur.. ik heb namelijk ook zo het gevoel dat er bij jou een angst is voor verstikking.

misschien is dat een symbolisch beeld. Ik zie namelijk dat er bij jou veel dingen zijn in jou die uitgesproken moeten worden. Je slikt veelste veel woorden in, waardoor je je opgeblazen voelt, dat resulteert in een verstikkend gevoel. Ik denk dat dit een toppriority is. Het 'loslaten' is een thema bij jou.

Zin die opkwam: ‘achter de waarheid komen’. weet niet hoe ik die moet plaasten.

Persoonlijk: Je bent volgens mij iemand die snel geraakt is door dingen die om je heen gebeuren.

Ik ben benieuwd of dit je iets zegt,
Liefs!
bloempje
bloempje mei 10 '10
hoi L'arbe de vie,

opgesloten in een kooi, ja dat klopt wel aardig, helaas weinig aan te doen, daarvoor zal ik toch moeten verhuizen en dat zit er momenteel financieel niet in. wil graag mezelf zijn, maar mijn man houd me daar een beetje in tegen.

dat met vuur en rook, dat kan ik symbolisch wel plaatsen, en dat heeft dan meer met het verstikkende te maken.
ik slik idd ook heeeeeeel erg veel worden in, ik ben niet mezelf(ja bij een select aantal mensen) en ik zou er graag vanaf willen, maar er zijn in mijn leven al zoooooo veeeeeel dingen gebeurt, dat ik gewoon besloten heb om er vrede mee te hebben, maar een gedeelte heeft met mijn jeugd te maken en die was ernstig verstikkend. maar helaas zie ik dat nog dagelijks, maar met ruzie los ik dat ook niet op en mijn moeder die wil er niet over praten en vind dat ze naar omstandigheden goed gehandelt heeft en ik moet het maar begrijpen, nou ik begrijp waar het vandaan komt, maar niet dat je dan niet aan een oplossing werkt ipv een gevolg.

achter de waarheid komen, ja die klopt ook helemaal, ben in mijn hoof heel veel aan het zoeken en dan niet eens voor mezelf.

en ja ik ben idd heel erg snel geraakt door dingen om me heen, dat is mede doordat ik de dingen als persoonlijk voel, lastig soms, maar als ik het op kan lossen prima.

dus je beschrijving klopt helemaal eigenlijk wel.

dank je wel!

veel liefs Bloempje
bloempje
bloempje mei 11 '10
zijn er nog meer mensen die en poging willen doen??
ben wel nieuwsgierig wat er misschien nog meer verborgen ligt:)

Veel liefs Bianca
admin
admin mei 11 '10
Hallo Bianca Ik zal het proberen of ik informatie voor je krijg.
Het leven gaat snel wie zegt dat altijd?
Maak er wat van en geniet ik zie een zinken was teil, waarschijnlijk hoort de teil bij de persoon die dit altijd zegt.
Bianca ik zie een oude deur in een oud huis, houd je zo van oude dingen?
Op dit moment krijg ik er verder niets bij ik probeer het later nog eens.

liefs van Bea
bloempje
bloempje mei 11 '10
Hallo Bea,
kan het misschien zijn dat mijn overleden overgrootoma dit altijd zei? ergens kan ik het plaatsen, maar nog niet met zekerheid. het zou wel bij haar horen voor mijn gevoel. ik kan de teil alleen niet plaatsen.
het huis kan ik daarentegen heeeeel goed plaatsen, ik houd ontzettend van oude dingen, gewoon omdat ze voor mijn gevoel "leven" ik heb iets tegen de woonplaats waar ik woon en dat komt omdat die errug jong is, geen persoonlijkheid, en de huizen kaal voor mijn gevoel. mijn wens is ook om ergens een oude boerderij te vinden om te gaan wonen, maar dan moet het financieel wel even beter worden:)
ik houd dus idd van oude dingen, ik ben vaak in 2e hands winkels te vinden om gewoon iets fijns uit te zoeken.

ik hoop dat je misschien nog te weten kan komen of het mijn overoma is die dit spreekt, ik vermoed namelijk dat die nog altijd bij ons is. vlak na haar overlijden gebeurden er namelijk vreemde dingen in ons vorige huis. en naar mijn gevoel beschermde ze ons, de deurbel ging toen rond 1 uur (en de kleine man hier die toen een paar maanden was die werd er altijd kalm van??) snachts nogal vaak, net alsof ze aanbelde, maar er was nooit iemand voor de deur. ik heb toen steeds braaf open gedaan en kom binnen gezegd, ik weet alleen niet waarom en ook niet tegen wie.
wel zei mijn gevoel dat het oma was. ben daar best nieuwsgierig naar. mocht je niks vinden ook prima hoor, ben al heel blij met wat je gevonden hebt.

veel liefs Bianca
admin
admin mei 11 '10
Oke Bianca ik ga het weer even proberen.

Ik zie een dametje in een grijze jurk met bloemetjes erop, ze is van boven smal en breder in de heupen niet zo groot en ze heeft een beetje naar buiten staande benen ze is niet dik Haar benen zijn dun naar verhouding tot de rest van het lichaam.
Ik zie er oude oma schoenen bij en ze waggeld een beetje.
Heeft een wat hoge en heldere stem.ze trekt enigzinds met haar been. Het is een dame die nog goed weet wat er te koop is en weet wat ze wil.
Ze is bijzonder van karakter niet hard en niet zacht ik zou eerder zeggen neutraal en ze oordeelt niet, ze heeft het vermogen om buiten dingen te blijven en de ander zelf zijn fouten te laten maken en er zelf van te laten leren, een wijze vrouw voor die tijd.
Geen autoriteits conflicten krijg je met haar.
Wel zorgzaam, ze klaagd nooit, doet gewoon wat ze moet doen.
Ze dringd zich daarom ook niet op.
Ik zie een asfaltweg wat is daar mee heeft ze daar aan gewoond?
een kale asfalt weg met witte strepen in het midden
ik zie vierkantjes en denk mischien heeft ze ook muziek gespeeld of iets met noten, nee ik denk eerder dat het iets met je opa te maken heeft en die weg ook.
Het is erg vaag allemaal maar ja zo gaat het soms, ze is een beetje ver weg.
Dat kan komen omdat ik wat hoofdpijn heb zelf en niet helemaal fit ben op dit moment.
Ik zie de kleur lila blauw en ik zie bloemetjes een polletje in de tuin heb jij die in de tuin?beetje langwerpig polletje met fris groen gewas erbij.
Dit wijst ze aan, ze vind ze mooi.
Ik krijg deze vrouw alleen te zien er is geen man bij.
En ik hoor de naam Gerrit of Garrit, Dan zie ik een man wat fors postuur met een donkerkleurig jasje en een buikje een bol gezicht op klompen een wat welgestelde man ik denk dat hij boer is, of is geweest.
Herken je hier iets van?

Het gaat nog steeds stroef ik weet niet of ik nu zuiver doorgeef, ik hoor het wel van je.

Ik zal het morgen nog eens proberen.

liefs van Bea
bloempje
bloempje mei 12 '10
Hoi bea,

heb je nog hoofdpijn?? hoop dat het weer beter gaat.
ik heb hier heel wat over nagedacht!!! jeetje, heb de fotoboeken er bij gehaald, en je hebt gewoon mijn oma en mijn opa beschreven, mijn oma was heel erg modieus, wist precies wat ze wilde en ik heb haar nooit een onvertogen woord horen zeggen, ze respecteerde iedereen zoals ie is, zoals ik dat zelf ook probeer te doen, denk dat ik dat van haar geerfd heb, maar zij kon het beter, van mijn ouders heb ik dat niet tenminste.
de vierkantjes kan ik als muziek plaatsen, ze heeft vroeger orgel gespeelt en hun orgel heb ik laatst met veel pijn in mijn hart weg moeten doen, ik wilde graag zelf muziek maken, maar de
ruimte voor het orgel ontbrak. dus wilden we hem eerst verkopen, maar er is niet erg veel animo voor orgels op de markt dus hebben we het niet gedaan, maar brachten we hem naar de stort, en geloof het of niet.... er werd bij de stort aan mijn man gevraagd door de kringloop of ze hem voor iemand mochten hebben. dus iemand anders heeft hem nu van ons gekregen, maar ik mis dat ding wel:( ik houd van orgel muziek.
de asfalt weg is de weg die mijn oma waarschijnlijk altijd over moest steken of een weg waaraan ze gewoond hebben.de bloemetje denk ik dat het de caucasische vergeet me niet is die staan met zijn 2en naast elkaar hier in de tuin. en nee ik vergeet haar niet mocht dat de hint zijn..... nooit en opa overigens ook niet.
de naam gerrit daar schrik ik nog het meeste van.... zo werd mijn opa wel genoemd als je het snel zegt, hij heette gerhardus, maar afgekort gerrit genoemd(volgens mijn moeder) en hun zoon die heette ger, (die is overleden voordat oma is overleden) en daar was ze ook dol op, haar dochters heetten johanna en henny en johanna is mijn oma en daar heb ik nog contact mee en is mijn favoriete oma(en de lievelingsoma van onze zoon). ze komt volgende week bij ons slapen zelfs.
de man die je beschrijft lijkt idd mijn opa te zijn, die is 4 maanden na mijn geboorte overleden, en hij was gek op de tuin, en liep daar altijd op klompen, ik heb naar zijn voorbeeld ook een volkstuin genomen waarvan ik hoop dat het goed gaat lukken. hij was ook een welgestelde man, alleen geen boer maar agent, maar het boer idee klopt gewoon met de tuin. op latere leeftijd toen hij ziek was is hij dus overleden hij was toen erg verzwakt en mager, maar daarvoor dus echt een stevige man met buikje:)

ik vind het heeel byzonder wat je ziet, vooral omdat ik me nog zo nauw betrokken voel bij hun, al sinds mijn jeugd, en ik weet nu dus dat ze er gewoon nog zijn.
ik ben wel nieuwsgierig of ze nog dingen te vertellen hebben.

Veel liefs Bianca die toch wel erg overtuigd is van hun aanwezigheid.
admin
admin mei 12 '10
Hoi lieverd, ja ik dacht aan boer zijn omdat ik hem op klompen zag lopen vandaar...

Wat fijn dat het klopt allemaal het is een mooie boodschap voor je van het bestaan van het leven na dit leven, dit is ook wat ze je wilden laten zien, dat er meer is tussen hemel en aarde en dat er na dit leven geen dood bestaat alleen een overgang naar een andere voor ons onzichtbare wereld.

Dit is niets om bang voor te zijn, zoals je ziet zijn je opa en oma daar gelukkig, dit is de boodschap die ze je willen geven geniet van dit aardse leven met volle teugen en weet dat er na dit leven, iets moois op je ligt te wachten, maar eerst netjes dit leven afmaken voordat je daar kan zijn.
De boodschap die ik hoor hierbij is "geef nooit op en zet door" tot je tijd is gekomen om het aardse bestaan te verruilen voor het geestelijke leven...

liefs van Bea

P.s ik zag je foto en zie dat je op je opa lijkt in je gezicht, klopt dit?
bloempje
bloempje mei 12 '10
ik ben gelukkig niet bang om te sterven, ik was al wel overtuigd dat echte dood niet bestaat, mijn lichaam sterft maar mijn geest niet.
en ik geef gelukkig ook niet zo snel op dus ik zal mijn leven netjes met plezier afmaken. ik denk dat dat met plezier er de afgelopen 15 jaar niet zo ingezeten heeft, en denk dat ze daar vooral op doelt.
mijn moeder wist mij te vertellen dat mijn oma vlak voor haar dood vroeg of ze naar die ekster moest in het raamkozijn? het was zo licht, en het stomme is dat er hier tussen alle huismussen dus 2 eksters vliegen en in onze boom zitten.ze zitten altijd de poezen achterna, de enige vogel waar de poezen voor vluchten. en misschien is het ook een boodschap dat mijn leven een beetje een positievere richting op aan het gaan is dat zegt mijn eigen gevoel tenminste, maar het voelt pas sinds vandaag als bevestigt.

ik zal eens een foto van mijn opa en oma plaatsen, misschien herken je ze.

veel liefs Bianca
bloempje
bloempje mei 12 '10
hier de link van de foto van mijn opa en oma.

veel liefs Bianca
HarryS
HarryS mei 12 '10
Hele vriendelijke mensen, maar was je oma 'de baas' in huis?
Niet kwaad bedoeld hoor smile
bloempje
bloempje mei 12 '10
volgens mij wel een beetje, want mijn opa was veel van huis vanwege zijn werk, hij deed ook veel nachtwerk, dat heb je bij de politie. maar daardoor was mijn oma een zeer zelfstandige dame. en haar karakter is wel een beetje als de baas in huis. ze liet niet echt met zich spotten geloof ik, maar ik herinner me praktisch niks van toen mijn opa er nog was omdat hij overleden is toen ik 4 maanden oud was.

maar waarom vraag je dat? vroeg zij nieuwsgierig??:):)

veel liefs Bloempje
HarryS
HarryS mei 12 '10
Op de foto houden ze elkaar net 'andersom' vast. Je oma houd je opa vast i.p.v. andersom. Als je naar de armen kijkt, leunt je opa op je oma. En je oma kijkt trots en ferm voor zich uit smile
bloempje
bloempje mei 12 '10
ja daar heb je helemaal gelijk in en trots was ze ook zeker:)!!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420