Hoi bea,
heb je nog hoofdpijn?? hoop dat het weer beter gaat.
ik heb hier heel wat over nagedacht!!! jeetje, heb de fotoboeken er bij gehaald, en je hebt gewoon mijn oma en mijn opa beschreven, mijn oma was heel erg modieus, wist precies wat ze wilde en ik heb haar nooit een onvertogen woord horen zeggen, ze respecteerde iedereen zoals ie is, zoals ik dat zelf ook probeer te doen, denk dat ik dat van haar geerfd heb, maar zij kon het beter, van mijn ouders heb ik dat niet tenminste.
de vierkantjes kan ik als muziek plaatsen, ze heeft vroeger orgel gespeelt en hun orgel heb ik laatst met veel pijn in mijn hart weg moeten doen, ik wilde graag zelf muziek maken, maar de
ruimte voor het orgel ontbrak. dus wilden we hem eerst verkopen, maar er is niet erg veel animo voor orgels op de markt dus hebben we het niet gedaan, maar brachten we hem naar de stort, en geloof het of niet.... er werd bij de stort aan mijn man gevraagd door de kringloop of ze hem voor iemand mochten hebben. dus iemand anders heeft hem nu van ons gekregen, maar ik mis dat ding wel:( ik houd van orgel muziek.
de asfalt weg is de weg die mijn oma waarschijnlijk altijd over moest steken of een weg waaraan ze gewoond hebben.de bloemetje denk ik dat het de caucasische vergeet me niet is die staan met zijn 2en naast elkaar hier in de tuin. en nee ik vergeet haar niet mocht dat de hint zijn..... nooit en opa overigens ook niet.
de naam gerrit daar schrik ik nog het meeste van.... zo werd mijn opa wel genoemd als je het snel zegt, hij heette gerhardus, maar afgekort gerrit genoemd(volgens mijn moeder) en hun zoon die heette ger, (die is overleden voordat oma is overleden) en daar was ze ook dol op, haar dochters heetten johanna en henny en johanna is mijn oma en daar heb ik nog contact mee en is mijn favoriete oma(en de lievelingsoma van onze zoon). ze komt volgende week bij ons slapen zelfs.
de man die je beschrijft lijkt idd mijn opa te zijn, die is 4 maanden na mijn geboorte overleden, en hij was gek op de tuin, en liep daar altijd op klompen, ik heb naar zijn voorbeeld ook een volkstuin genomen waarvan ik hoop dat het goed gaat lukken. hij was ook een welgestelde man, alleen geen boer maar agent, maar het boer idee klopt gewoon met de tuin. op latere leeftijd toen hij ziek was is hij dus overleden hij was toen erg verzwakt en mager, maar daarvoor dus echt een stevige man met buikje:)
ik vind het heeel byzonder wat je ziet, vooral omdat ik me nog zo nauw betrokken voel bij hun, al sinds mijn jeugd, en ik weet nu dus dat ze er gewoon nog zijn.
ik ben wel nieuwsgierig of ze nog dingen te vertellen hebben.
Veel liefs Bianca die toch wel erg overtuigd is van hun aanwezigheid.