Loading...
nl

vreemd zwanger

Monique-Nino
Monique-Nino jan 5 '07
Iedereen weet hoe het gaat, zwangerschapsdagboeken enz,en ook een foto van je dikke buik hoort daarbij ;)

nu is dit een foto die ons pas na een tijd opviel, wat is er op deze foto??
Het is geen invallend licht en geen rook (een foto uit een ander hoek ,dezelfde tijd maakt dat duidelijk) op de voorgrond zie rook van een sigaret maar wat je bij die plant ziet

[img]http://i120.photobucket.com/albums/o169/MoniqueEigen/zwanger.jpg?t=1168005278[/img]
Delen:
LPChip
LPChip jan 5 '07
Het kan goed zijn, dat de "rook" die je hier ziet, een entiteit is. Het is zelfs mogelijk dat deze entiteit je zoon/dochter is voordat hij/zij zich met de baby in je heeft gebonden.

Je weet wat ze zeggen over kinderen die hun ouders uitzoeken. Ze wachten tot het moment daar is, en komen dan samen in het lichaam dat je gebaren hebt.

Ook kan het zijn dat deze entiteit een gids/metgezel is van je zoon/dochter.

Ik laat nu alle andere mogelijke redenen voor dit bezoek buiten wegen, want dat zijn er te veel om op te noemen. :)
Monique-Nino
Monique-Nino jan 5 '07
Het is niet mijn dochter, wij denken dat het de oma van Remco is, ik zal het achterliggende verhaal vertellen in de goede catogorie, want deze entiteit heeft zich aan mij laten zien.
Maar ik wilde weten of anderen ook een "witte wolk" zien zoals wij ;)
LPChip
LPChip jan 5 '07
Ik zie em wel in ieder geval :)
Tamara26
Tamara26 jan 5 '07
Ik zie ook eem witte bol bij de plant, maar ik zie ook een witte 'rook' achter jou...
Het begint bij de holling van je rug en gaat tot aan je knie...
Mimi*
Mimi* jan 5 '07
Ik zie dat ook die witte rook achter jou..
Wendy's
Wendy's jan 5 '07
Ik weet niet of meerdere het zien, maar wat mij opviel is dat ik er een vrouwenhoofd in zie.

kben benieuwd of meerdere het zien.
mause
mause jan 5 '07
hoi, ik zie ook die witte bol bij de plant en in de "rook" achter je zie ik ook een gezicht van een vrouw en het lijkt wel of haar hoofd op haar hand leunt. hoop dat ik het zo goed omschrijf.

wel een heel bijzondere foto.
mause
mause jan 5 '07
maar als je goed kijkt lijkt het of er nog iemand bij staat, meer een mannen gezicht, alleen staat deze wat verder naar achter. maar kan aan mij liggen hoor.
Wendy's
Wendy's jan 5 '07
Jah dat dacht ik ookal, dat ze haar hand op jouw rug heeft.. en dat ze daar met haar hoofd tegenaan hangt. Ik had dit er niet bij getekend, omdat ik het niet zeker wist.

Heb je misschien last van je rug? misschien probeerd ze de pijn te verzachten??
Mimi*
Mimi* jan 5 '07
Goed gezien. Mij was het niet opgevallen maar als je beter kijkt dan zie je het idd..
Monique-Nino
Monique-Nino jan 5 '07
ehmm, sorry, de rook op de voorgrond is rook van een sigaret ;)

Dat had ik er juist al bij gezet, maar ook daar kan je wel dingen in zien, maar is geen wolk/mist zoals bij de plant
Wendy's
Wendy's jan 5 '07
jah heeej :p nu hebk voor niks zitten tekenen ;)haha

mijn foutje khad niet zo goed gelezen :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
 Quote:
Origineel van LPChip:
Het kan goed zijn, dat de "rook" die je hier ziet, een entiteit is. Het is zelfs mogelijk dat deze entiteit je zoon/dochter is voordat hij/zij zich met de baby in je heeft gebonden.

Je weet wat ze zeggen over kinderen die hun ouders uitzoeken. Ze wachten tot het moment daar is, en komen dan samen in het lichaam dat je gebaren hebt.

Nee lpchip dit klopt niet. De binding gebeurt al direct in het begin. Zodra de incarnatie begint worden de ouders uitgezocht, gewacht totdat de bevruchting plaatsvind en is de binding gemaakt. Er zal niet pas op een later moment een binding plaatsvinden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Hey misschien een hele rare vraag, maar je hebt deze foto ingescand. Is het misschien zo dat de witte vlek op de foto zelf zit, en dus niet op het negatief? Soms heb je een verkleuring omdat op deze plek vaker de zon heeft geschenenen dan op de rest. Niet dat ik niet geloof dat het er niet opstaat hoor, maar mss is er iets anders aan de hand, en is de vlek op het negatief niet terug te vinden.
IkBen
IkBen mrt 7 '07
Misschien moet je ook gewoon niet verder denken dan naar een verstrooide reflektie van het flitslicht. Zeker als er rook hangt, die doorgaans niet overal even dik is, kan dat de meest indrukwekkende beelden opleveren.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki