Loading...
nl

ook even voorstellen

bloempje
bloempje mei 7 '10
Hallo,
ik wil me graag even voorstellen, ik ben bianca(bloempje) en woon in zeewolde. ik ben 28 jaar oud en heb een zoontje en ben getrouwd.
ik ben hier gekomen nadat "duifje" mij het forum had laten zien omdat ik erg hooggevoelig ben en vroeger heb ik aura's kunnen zien. op de een of andere manier voel ik bij mensen de emoties en voel ze alsof ze van mij zijn daarnaast kan ik in mensen hun ziel kijken. Ik heb deze gaven een tijdje niet gebruikt om dat mijn man er niet achter stond (nu overigens ineens wel, maar hij heeft geen keus meer) nu heb ik na ik met duifje heb gesproken ineens dat deurtje weer geopend en wil ik er graag weer van leren en mee om kunnen gaan. ook ben ik weer aan het oefenen met aura's kijken. van duifje heb ik begrepen dat ik ook kan magnetiseren. daar weet ik nog weinig vanaf, maar ik weet wel dat als ik bij mensen kom dat ik van de ander de emotie gedeeltelijk overneem, die ander heeft er dan minder last van, maar ik ben moe en heb het opgenomen als een spons, maar weet nog niet goed hoe ik het weer loslaat..... en ja je eigen energie moet je zelf aanvullen en dat weet ik nog niet zo goed hoe aan te pakken.
verder ben ik graag en vaak met de natuur bezig, ik heb een volkstuin en als hobby's maak ik kleding, ik brei ik naai, ik spin,ik vilt en ik verf de materialen, maar ik ben eigenlijk creatief met alles, hout, papier, wol, kurk, deeg en ik schilder ook graag.
nou dit was het zo'n beetje wel bij vragen brand maar los.

veel liefs Bloempje
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 7 '10
Welkom Bloempje ..
admin
admin mei 7 '10
hee wat lief, een bloemje in ons midden, grin
welkom Diana!!
HarryS
HarryS mei 7 '10
Welkom smile

Probeer om te aarden je eens voor te stellen dat er een touw vanuit je ruggegraat de aarde in loopt. Langs dit touw laat je alle negatieve energie weglopen de aarde in. Bij mij werkt dit heel goed. Daarnaast kun je je tijdens het douchen voorstellen dat het water wat over je lichaam loopt, je ook van negatieve energie reinigt. Dit als kleine tip wink
Cialara
Cialara mei 7 '10
Hoi Diana,

Voel je welkom hier bij Merudi
Duifje
Duifje mei 10 '10
Welkom wijffie!.

Zoals je hebt kunnen lezen bij de vraag voor je foto lezen.. had ik dus niet door dat jij het was. Zo onherkenbaar was je dus op die foto ... hihihi

Maar welkom meis!

@Jorine...... het is bianca hoor... geen Diana. .... hihihi
Cialara
Cialara mei 10 '10
Hé, ja ik zie het, ik heb gewoon niet op zitten letten. Excuses Bianca, alsnog welkom Bianca op merudi smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 10 '10
Lief Bloempje,
Welkom op dit forum!
Je probleem van het overnemen van emotie en eigen energie missen, dat klinkt herkenbaar voor mij. Wat mij helpt is als je je concentreert op je voeten, zodra je in zo'n situatie zit, zodat je je verbonden voelt met de aarde, waardoor je energie weer kan opnemen. Anders, je kunt je ook een piramide van licht om je heen voorstellen: met een lichtpunt boven je hoofd, twee stralen diagonaal naar voren en achteren, en een loodrechte lijn vooruit en achteruit..als je dat goed oefent, voel je dat je in je eigen energieveld komt, waardoor je ook geen energielekken naar meer buiten hebt;) het helpt om dit smorgens vroeg te doen als je opstaat en savonds als je gaat slapen, dan komt er ook niets op je af;)
Liefs!
bloempje
bloempje mei 10 '10
hallo allemaal,
dank jullie wel voor het hartelijke welkom hier,
ook heel erg bedankt voor de adviezen,ik heb dat met het aarden met een touw in de aarde van de week toegepast, en dat werkt idd heel goed. bedankt voor die tip Harry, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ik me moest aarden, ik heb al vanaf mijn jeugd (ongeveer vanaf een jaar of 5-6 dat ik weet dat ik anders ben). ik was als kind zijnde veel te serieus in iedereens ogen en dat kwam doordat ik de emoties en spanningen van anderen overnam. ik kon daar als kind moeilijk mee omgaan en heb er thuis nooit over gesproken, punt was wel dat een ander altijd opgelucht was als ik geweest was want die was het gedeeltelijk kwijt vermoed ik, maar bij mij kropte die energie zich op en dat duurde tot ik in mijn hoofd ging praten tegen "goddelijke eenheid" zoals ik die al sinds de middelbare school noem, ik geloofde alleen nooit in een god, maar wel in de eenheid, waarom geen idee, maar met dit forum vallen er een hoop puzzelstukjes op zijn plaats.ik weet van bepaalde krachten van mij dat ik ze alleen wil toepassen als het nodig is, ik kan namelijk met mijn gedachten dingen beinvloeden, is nog sterk in ontwikkeling, maar ik ben wel van mening dat ik dat niet te pas en te onpas moet gebruiken, het moet wel een zeer goede reden hebben wil ik die kracht gebruiken. ook geef ik constant energie af en ja het moet ook aangevuld worden, maar ik realiseer mezelf ook dat mijn eigen energie niet op gaat maar dat ik eigenlijk gewoon moet aarden zodat de negatieve energie weg gaat. ik ben ook weer begonnen met mediteren en dat helpt mij enorm, ook onder de douche idd alle negatieve energie laten wegspoelen en s'avonds in bed dan aard ik mezelf en manlief door zijn hand te nemen en dan te aarden, hij heeft dat namelijk ook zeeeeeer hard nodig. En een klankbord naar mijn gevoelens dat is misschien nog wel het prettigste van alles, dat ik niet alleen was was me wel duidelijk, maar dat er gewoon een forum is.... ja daar was ik nog niet achter gekomen:)
ik vind sommige krachten best eng, maar dat heeft te maken met het feit dat ik ze niet op verkeerde doelen wil gebruiken. manlief zou zeggen nou geef mij maar de loterij dan..... maar nee, dat doen we niet. ook weet ik dingen van te voren en ik voel dingen vooraf en voel dingen van mensen uit het verleden, ook van foto's. maar bijvoorbeeld mijn man en kind kan ik niet lezen( lees wil ik eigenlijk niet) ik heb pas bij duifje mogen ervaren na het zien van een foto hoe beangstigend een verleden van iemand van een foto soms ook kan zijn. want sommige dingen worden zo eng duidelijk! maar ja niets komt met een reden.
ook zie ik als ik mijn ogen sluit vaak symbolen, weet alleen de betekenis er niet van:( zou wel handiger zijn, maar helaas. en ik bezit nog een taal, ik versta hem alleen niet??? ik zing het wel, ook voor de kleine kids die lijken wel gelijk te kijken naar je als je begint, alsof hun het wel begrijpen.
best maf om mee te maken. ik wou alleen graag dat ik wist wat ik zong of zeg, maar ja.... dat zal te veel gevraagd zijn denk ik.
ik kan daarnaast ook mensen genezen en ben er nu dus achter dat ik eigenlijk onbewust iedereen altijd aan het magnetiseren was. maar dus niet aardde. en ik moet mezelf altijd opladen aan de zon lijkt het wel, ik ga altijd in de zon zitten bij de minste straaltjes en voel me dan letterlijk opladen, ben ook een echt buitenmens, binnen ben ik opgesloten. ik ben overigens niet bang voor "geesten"of eigenlijk moet ik zeggen andere entiteiten, op de een of andere manier voel ik ze wel, maar ze beangstigen mij niet, ik ben banger voor een paar mafkezen die proberen in te breken eigenlijk zeg maar. maar een entiteit die mag best bij me komen mits ie zich gedraagt en mijn gezin verder met rust laat.
en ja verder heb ik ooit aura's kunnen lezen en voelen, maar dat moet ik mezelf wel weer een beetje eigen maken, want dat had ik echt dichtgeknikkerd:) maar ga nu proberen al mijn vaardigheden weer volledig op te pakken en anderen en dus de eenheid er mee te helpen.

dus ik zoek weer naar mijn volledige ik, zodat ik die optimaal kan gebruiken voor het groter goed.

Veel liefs Bianca
Elfje21
Elfje21 mei 12 '10
Hey bloempje,

Welkom op het forum! Het is wel heel bijzonder wat je daar allemaal vertelt over jezelf. Wat ik zelf herken, is dat ik ook een taal kan spreken, ik kan hem spreken soms en soms zing ik er ook in. Maar zelf versta ik ook niet wat ik zeg.

En soms wanneer ik me slecht voel, dan voel ik me beter wanneer ik die taal zing. Ik weet alleen niet of het een bestaande taal is of een taal die ooit bestaan heeft of helemaal niet bestaat. Want ik heb zelf ook twee jaar geleden een psychose gehad en weet dus niet of die taal daar iets mee te maken heeft. In ieder geval heb ik daarvoor nooit echt gemerkt dat ik een taaltje kon spreken.

Veel liefs,

Elfje21
bloempje
bloempje mei 12 '10
Hoi Elfje21

ik zou het zelfs alleen al op willen kunnen schrijven, maar het klinkt zo vreemd al die rare klanken.
laat staan opschrijven, en ik kan ze al helemaal niet onthouden.
ik heb overigens elf gelukkig nooit een psychose gehad ondanks een rampzalige jeugd.

Veel liefs Bloempje
HarryS
HarryS mei 12 '10
Nog even over het overnemen van anderen.
Gebied jezelf op een gegeven moment om niks van een ander aan te nemen. Zeg tegen jezelf dat je niet 'aan het werk bent' maar op visite. Zitten met de benen gekruist schijnt ook te helpen om je af te schermen als je in gezelschap bent, heb ik uit de wandelgangen. Probeer het maar eens.
Verder geef ik je het advies mee niet alles tegelijk te doen, maar deeltje voor deeltje te ontwikkelen.

Veel plezier daarbij laugh
bloempje
bloempje mei 12 '10
Hoi Harry,

oh ik zou ze wel allemaal te gelijk willen, maar dat is ook niet reëel maar omdat ik van alles altijd wel een beetje ontwikkeld heb.... is het niet moeilijk te ontwikkelen, de basis is er immers al wel, je moet alleen de dingen goed leren interpeteren.
en ja met de benen gekruist zit niet echt lekker vind ik, als ik dat 3 minuten volhoud dan is het veel:(, dus ben bang dat dat niet erg veel helpt bij mij. ik sluit me momenteel gewoon wat vaker tussendoor af, gewoon even mijn ogen dicht en dat touw naar beneden slingeren.... even aarden en energie halen van de bron en dat voelt heerlijk.
ik houd het dus selectief bij wie ik vind dat die hulp nodig is en waarvan ik weet dat het ook voor langere termijn werkt. het moet dus niet zo zijn van dank je wel en tot ziens, de hulp moet wel aanvaard worden zeg maar. anders begin ik niet eens meer.
maar ik denk dat vooral het aarden het doet bij mij. en ook onder de douche zoals je al zei:) heerlijk voel ik me daarna, en dan in bed manlief nog even aarden en dan zit mijn werk er weer op tot de volgende dag:)
ik voel me sinds het aarden al weer vele malen energieker en van vermoeidheid bijna geen last meer:) en toch werkt vooral het denkwerk weer heel erg goed:)
maar ik zal idd alles een voor een doen, is makkelijker en beter.

veel liefs Bloempje die er zeker veel plezier in gaat hebben.
HarryS
HarryS mei 12 '10
Dat klinkt al heel positief, blij dat in elk geval het aarden goed werkt nu laugh
Dan zit mijn taak er ook weer op hahaha
bloempje
bloempje mei 12 '10
en zo verwerken we allemaal onze taak op deze planeet:)
HarryS
HarryS mei 12 '10
Precies laugh
Elfje21
Elfje21 mei 13 '10
Hey Bloempje,

Gelukkig dat je dat niet hebt meegemaakt. Bij mij zijn het trouwens ook vreemde klanken, maar ik heb het al eens proberen opschrijven en dat helpt wel. Volgens hoe je het hoort dan toch. Er zijn ook bepaalde klanken die ik wel vaker herhaal, daarom dat ik soms denk dat het wel een betekenis moet hebben.

'K ben blij trouwens dat het aarden goed werkt.

Veel liefs,

Elfje21
bloempje
bloempje mei 13 '10
hey elfje21,
hoop het ook nooit mee te maken!
het zijn bij mij ook vreemde klanken, maar het voelt natuurlijk en ja de kinderen lijken het dus wel te begrijpen? net alsof het van ons allemaal de eigen taal is van voor de geboorte.
maar ja niet echt te controleren he smile
en er zijn veel klanken die inderdaad herhaald worden, nu nog de betekenis weten en het word nog duidelijk ook lol smile

ik ben zelf ook blij dat het aarden goed gaat, en heb er lol in ook, manlief vind me weer een stuk vrolijker smile
joepieeeee ik krijg mezelf weer terug smileen ik neem de rest van het gezin mee tijdens het aarden, dan zit hun negatieve spanning mij en hunzelf ook niet in de weg.

Veel liefs Bloempje
admin
admin mei 15 '10
Hallo Bloempje,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
Elfje21
Elfje21 mei 17 '10
Hey Bloempje,

Bij mij voelt het ook natuurlijk aan? Inderdaad lastig dat ik het niet kan controleren waar het vandaan komt. Het zou inderdaad goed zijn als we het konden begrijpen.

Zeggen je kinderen echt tegen je dat ze het begrijpen? Kunnen ze je dan niet verder helpen met de betekenis?

Kan je dat taaltje vergelijken met een bestaande taal? Waar het op lijkt? Ik vind dat zelf heel moeilijk, want het lijkt geen bestaande taal te zijn.

Is dat taaltje vanaf een bepaalde moment begonnen bij je of had je het altijd al? Kan ook zijn dat het natuurlijk al in je zat, maar dat je het pas later bent beginnen spreken.

Veel liefs,

Elfje21
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy