hallo allemaal,
dank jullie wel voor het hartelijke welkom hier,
ook heel erg bedankt voor de adviezen,ik heb dat met het aarden met een touw in de aarde van de week toegepast, en dat werkt idd heel goed. bedankt voor die tip Harry, en eigenlijk wist ik het ook wel dat ik me moest aarden, ik heb al vanaf mijn jeugd (ongeveer vanaf een jaar of 5-6 dat ik weet dat ik anders ben). ik was als kind zijnde veel te serieus in iedereens ogen en dat kwam doordat ik de emoties en spanningen van anderen overnam. ik kon daar als kind moeilijk mee omgaan en heb er thuis nooit over gesproken, punt was wel dat een ander altijd opgelucht was als ik geweest was want die was het gedeeltelijk kwijt vermoed ik, maar bij mij kropte die energie zich op en dat duurde tot ik in mijn hoofd ging praten tegen "goddelijke eenheid" zoals ik die al sinds de middelbare school noem, ik geloofde alleen nooit in een god, maar wel in de eenheid, waarom geen idee, maar met dit forum vallen er een hoop puzzelstukjes op zijn plaats.ik weet van bepaalde krachten van mij dat ik ze alleen wil toepassen als het nodig is, ik kan namelijk met mijn gedachten dingen beinvloeden, is nog sterk in ontwikkeling, maar ik ben wel van mening dat ik dat niet te pas en te onpas moet gebruiken, het moet wel een zeer goede reden hebben wil ik die kracht gebruiken. ook geef ik constant energie af en ja het moet ook aangevuld worden, maar ik realiseer mezelf ook dat mijn eigen energie niet op gaat maar dat ik eigenlijk gewoon moet aarden zodat de negatieve energie weg gaat. ik ben ook weer begonnen met mediteren en dat helpt mij enorm, ook onder de douche idd alle negatieve energie laten wegspoelen en s'avonds in bed dan aard ik mezelf en manlief door zijn hand te nemen en dan te aarden, hij heeft dat namelijk ook zeeeeeer hard nodig. En een klankbord naar mijn gevoelens dat is misschien nog wel het prettigste van alles, dat ik niet alleen was was me wel duidelijk, maar dat er gewoon een forum is.... ja daar was ik nog niet achter gekomen:)
ik vind sommige krachten best eng, maar dat heeft te maken met het feit dat ik ze niet op verkeerde doelen wil gebruiken. manlief zou zeggen nou geef mij maar de loterij dan..... maar nee, dat doen we niet. ook weet ik dingen van te voren en ik voel dingen vooraf en voel dingen van mensen uit het verleden, ook van foto's. maar bijvoorbeeld mijn man en kind kan ik niet lezen( lees wil ik eigenlijk niet) ik heb pas bij duifje mogen ervaren na het zien van een foto hoe beangstigend een verleden van iemand van een foto soms ook kan zijn. want sommige dingen worden zo eng duidelijk! maar ja niets komt met een reden.
ook zie ik als ik mijn ogen sluit vaak symbolen, weet alleen de betekenis er niet van:( zou wel handiger zijn, maar helaas. en ik bezit nog een taal, ik versta hem alleen niet??? ik zing het wel, ook voor de kleine kids die lijken wel gelijk te kijken naar je als je begint, alsof hun het wel begrijpen.
best maf om mee te maken. ik wou alleen graag dat ik wist wat ik zong of zeg, maar ja.... dat zal te veel gevraagd zijn denk ik.
ik kan daarnaast ook mensen genezen en ben er nu dus achter dat ik eigenlijk onbewust iedereen altijd aan het magnetiseren was. maar dus niet aardde. en ik moet mezelf altijd opladen aan de zon lijkt het wel, ik ga altijd in de zon zitten bij de minste straaltjes en voel me dan letterlijk opladen, ben ook een echt buitenmens, binnen ben ik opgesloten. ik ben overigens niet bang voor "geesten"of eigenlijk moet ik zeggen andere entiteiten, op de een of andere manier voel ik ze wel, maar ze beangstigen mij niet, ik ben banger voor een paar mafkezen die proberen in te breken eigenlijk zeg maar. maar een entiteit die mag best bij me komen mits ie zich gedraagt en mijn gezin verder met rust laat.
en ja verder heb ik ooit aura's kunnen lezen en voelen, maar dat moet ik mezelf wel weer een beetje eigen maken, want dat had ik echt dichtgeknikkerd:) maar ga nu proberen al mijn vaardigheden weer volledig op te pakken en anderen en dus de eenheid er mee te helpen.
dus ik zoek weer naar mijn volledige ik, zodat ik die optimaal kan gebruiken voor het groter goed.
Veel liefs Bianca