Hey allemaal,
Wilde even zeggen dat ik mijn best zal doen, om nog op het forum te komen, maar dat het zou kunnen dat ik minder aanwezig ben of een tijdje niet kom.
Ik heb het al een paar jaar moeilijk met vele dingen die zijn gebeurd.
Ik zit ook met onzekerheden en angsten voor en door iemand.
Ik wilde hierover met een therapeut praten, want ik kan er met niemand gedetailleerd over praten. Ik weet niet of het me gaat lukken om tegen die therapeut alles te vertellen, maar ik hoop dat deze me kan helpen.
Die opgekropte emoties moeten er echt zo snel mogelijk uit. Want hierdoor heb ik momenten dat ik nergens meer zin in heb, dat ik niet meer alles in mijn geheugen krijg, snel dingen vergeet en niet meer volledig gefocust kan luisteren naar mensen en hun problemen, omdat ik zelf met vanalles zit.
Ik herken deze dingen bij mezelf, omdat ik het nog ooit heb gehad. Toen had ik ook last van deze dingen en heb eens goed uitgehuild (het zat echt diep toen), maar die persoon waarbij ik had uitgehuild is dezelfde die me onzeker heeft gemaakt en waarvoor ik angsten heb ontwikkeld. Ik weet niet meer wat er toen gebeurd is, maar die persoon heeft me iets gezegd waardoor ik geblokkeerd ben geraakt en niet alles eruit heb gekregen dat eruit moest.
Nu zit ik ondertussen ook met andere dingen die erbij zijn gekomen, dus hopelijk krijg ik het er nog uit, want zelfs de dingen die ik graag doe, daar heb ik geen zin meer in, en ik kan me ook niet meer concentreren op mijn studies.
Liefs,
Elfje21