Loading...
nl

Vraagje/Oproep: bezoekers van Onkruid

Marenubium
Marenubium apr 29 '10
Af en toe bekruipt mij het gevoel, dat er wellicht heel misschien hier bezoekers aanwezig zijn die ooooit ook eens het Onkruid forum hebben bezocht.
Mijn naam zal ook heus wel bekend zijn. Wie o wie laugh
Het lijkt mij leuk om eens te bekijken hoe we sindsdien gegroeid zijn enzo...mag ook per pb!
ALS er hier dus mensen van het Onkruidforum aanwezig zijn wink

Groetsels,

Eva
Delen:
gast
gast apr 29 '10
hahaha, nee nog nooit van gehoort zelfs. Maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt winkBestaat dat forum nog?
admin
admin apr 29 '10
Ik heb ooit voor iemand die er niet meer mocht komen omwille van een bepaald iets(waar ik het fijne niet echt van weet), me ingeschreven,
zodat zij onder een bepaalde naam kon terug komen,
echter is dat nooit doorgegaan.. omdat ik vond dat het eigenlijk niet klopte en dus me bedacht en het wachtwoord niet heb doorgegeven..
Toen heb ik tijdens die dag wel eens rondgekeken, maar ben er ook heel snel weer weggegaan,
Ik vond het een ruzzie-zooitje en blijkbaar mocht straffe praat er ..en zoals je al weet, ben ik niet zo goed in het bevechten van elkander's ego.
Heb niet gezien wie er wel of niet op Onkruid was.. het is bij die ene moment gebleven. Het boeide me daar niet. Kan zijn dat ik een vertekent beeld heb hoor ..
Maar ik ken je dus alleen maar van hier! laugh
Marenubium
Marenubium apr 30 '10
@gast: geen idee...volgens mij nog wel ergens vaag verscholen op die internetsss. Maar het is voor mij ook al weer 8-10 jaar geleden ofzo laugh

@Belle: ahahah jah, er werd soms wat afgeruzied tussen bepaalde lieden, het fijne weet ik er ook niet van. Had toen wel met een paar mensen echt heel leuk contact, wat nog jaren heeft voortgeduurd. Geen idee waar iedereen gebleven is, misschien wel hier wink
admin
admin apr 30 '10
8 a 10 jaar geleden had ik niet eens internet! laugh
admin
admin mei 1 '10
Nooit van gehoord winkDus ik ken je alleen van hier smile
Takhihiii
Takhihiii mei 2 '10
Ik kan me wel herinneren dat ik lid was van dat forum, maar wat ik daar schreef en hoe mijn naam daar was, dat is allemaal (te) ver weggezakt. Ik ben in ieder geval niet een van jouw oude contacten, omdat (daarin ben ik dus niet gegroeid) ik over het algemeen heel weinig contacten onderhoud op fora.

Maar wil jij zeggen dat je nu nog steeds dezelfde naam gebruikt als tien jaar geleden?
Marenubium
Marenubium mei 2 '10
Yup, ben een gewoontebeest en gweun lui laugh
Lena
Lena mei 2 '10
de naam onkruid... smile
een forum die zo heet...
grappig
gast
gast mei 2 '10
Hij bestaat dus niet meer. Althans...als ik hem zoek op internet krijg ik te lezen dat ze ermee gestopt zijn voorlopig.
Jammer, geen bevrediging van mijn nieuwsgierigheid dus wink
Lena
Lena mei 2 '10
laughdie van mij was ook al heel groot geworden..
Marenubium
Marenubium mei 2 '10
Haha dat was van dat boekje Onkruid...
Het forum is geloof ik een aantal jaren geleden 'zelfstandig' gegaan, en nu idd (tijdelijk?) offline...dunno smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '10
Grappig als je op onkruid forum zoekt smile.

Kijk eens op de 2e plek wink
Link naar google
gast
gast mei 2 '10
Doel je nu op de grondophoping of op de merudi link wink
Takhihiii
Takhihiii mei 2 '10
mijn naam was toen Rama, herinner ik me nu
salamanca
salamanca aug 12 '11
Origineel bericht van: Marenubium
Af en toe bekruipt mij het gevoel, dat er wellicht heel misschien hier bezoekers aanwezig zijn die ooooit ook eens het Onkruid forum hebben bezocht.
Mijn naam zal ook heus wel bekend zijn. Wie o wie laugh
Het lijkt mij leuk om eens te bekijken hoe we sindsdien gegroeid zijn enzo...mag ook per pb!
ALS er hier dus mensen van het Onkruidforum aanwezig zijn wink

Groetsels,

Eva

Als je heel goed zoekt, vind je schrijfsels van jezelf uit 2002 terug

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki