Loading...
nl

Nina

marja050
marja050 jan 4 '07
Hallo,

Zouden jullie deze foto van mijn hond Nina kunnen lezen.

Alvast bedankt!

Groetjes Marja

Delen:
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
Hey!

T wordt druk hier met de hondjes!!!
Maar hier komt ie:

NINA:

Een lieve, zachtaardige goedzak,
maar.......

Ik zie een gemeen trekje aan haar...
Is t misschien dat t met een spelletje snel om kan slaan naar een 'gemeend' spel?

Het lijkt mij een rustige hond in huis die haar plekje heeft.
Mensen lopen voor haar om door haar uiterlijk, maar dat is helemaal niet nodig. 'T is een vriendelijke hond die niet 'zomaar' iets zou doen.
Trouwe hond en heeft mensenkennis.

Heeft zij een slechte achtergrond?
Kan niet met alle honden opschieten en wil toch haar mannetje staan.

Veel liefs,
marja050
marja050 jan 4 '07
Tamara, heel erg bedankt!

Wat jij over Nina schrijft kopt heel erg!

Moet ik het uitleggen of wachten totdat meerdere mensen de foto hebben gelezen?

Maar wat betreft slechte achtergrond....Daar weten we helaas niks over, en dat zouden we wel graag willen weten. Volgens ons heeft ze heel wat meegemaakt in het verleden. ( wij hebben naar net een jaar in huis, ze is 10 jaar)
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
Ik wil wel graag wat meer weten natuurlijk!!
En een andere lezing eroverheen kan altijd nog hoor...
Liefs,
marja050
marja050 jan 4 '07
Nina is naar mensen toe echt een hele lieve hond! Maar naar andere honden kan ze nogal dominant zijn. En dat begint vaak wel met een spelletje ja. En als die hond daarop ingaat pikt ze niet veel. Als die andere hond dan ook nog eens dominant is loopt het vaak uit op een gevecht.

En mensenkennis klopt ook...ze voelt mensen heel goed aan. Ten eerste voelt ze mij heel goed aan. Als ik onzeker ben dan slaat het over op haar.
En ik merk ook altjd aan haar welke mensen ze wel mag of niet.

Thuis is ze echt een lekker luie hond. Ze ligt lekker in d'r mandje te slapen of ze zit op haar bankje voor het raam, lekker naar buiten te kijken.

Wij hebben Nina een jaar geleden uit het asiel gehaald. Ze is daar gebracht omdat haar baasjes dakloos waren geworden. Verder weten wij helemaal niks over haar verleden. Waarschijnlijk heeft ze wel meerdere baasjes gehad.
Toen ze net bij ons was was ze heel erg onderdanig. Vaak als we dan te dicht op haar kwamen om te knuffelen o.i.d. liet ze haar plas lopen.
Wij denken ook dat Nina in het verleden is mishandeld.

Veel mensen zeggen dat Nina is gegroeid in het haar dat ze bij ons is. Van hoopje ellende naar redelijk zelfverzekerder hond. Want nog steeds is het een hele gevoelig hond.
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
Thanx!

Vind t leuk om te horen dat t toch klopt!!
Wendy's
Wendy's jan 4 '07
doe je goed tamara!!! :D
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
Dankje!
marja050
marja050 jan 5 '07
Ik vroeg mij af..........
Is het ook mogelijk om d.m.v. een foto het verleden van iemand (in mijn geval mijn hond) te zien? ( of hoe je dat ook noemt :-P)
Wendy's
Wendy's jan 5 '07
Jah, dat is zeker mogelijk. Het is maar net of je het doorkrijgt (tenminste zo werkt het bij mij).

bijvoorbeeld: soms zie ik wanneer iemand een zware tijd achter de rug heeft.
marja050
marja050 jan 5 '07
Ik ben heel benieuwd naar verleden van Nina. En ben eigenlijk ook wel benieuwd of ze het nu, bij ons, wel naar d'r zin heeft.
Heb er al eens aan zitten denken om naar een hondenfluisteraar te gaan met haar. Maarja dan denk ik weer van ja is het wel echt nodig?....volgens mij heeft ze nu haar plekje wel gevonden. En waarom wil ik dat nou eigenlijk weten? Het voegt niks toe. Maarja ben wel heel benieuwd.
jo
jo jan 5 '07
Ze ziet er op de foto wel gelukkig uit maar ik heb het idee dat ze bang is om weer teleurgesteld te worden omdat ze al zo vaak in de steek gelaten is in het verleden. en een beetje haar vertrouwen in mensen kwijt is. maar dat wil niet zeggen dat ze het nu niet naar haar zin heeft!!
Dit is het gevoel wat ik erbij krijg.
Gr Jo
Tamara26
Tamara26 jan 6 '07
Ik denk dat ze een moeilijke tijd heeft gehad met niet alleen maar positieve ervaringen, maar nu rust heeft en tevreden is. Ze heeft haar plaatsje gevonden......

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki