Loading...
nl

Engelen

claire1980
claire1980 apr 27 '10
Wie communiceert hier nog meer met engelen?
Ben erg benieuwd.

Zelf doe ik dat heel vaak wanneer ik in de kerk kom heb daar een prachtig plekje, waar ik kan zitten en gewoon puur kan genieten en hebben we eigenlijk hele verhalen.

Mooie ervan is dat alles klopt wat hen zeggen, zelfs toekomst.
Begin heb ik het vaak getest, ik durfde het niet te geloven, nu weet ik gewoon dat het klopt.

Ik vind het prachtig! Helemaal nu ook omdat getallen in mijn dromen echt van engelen zijn, mooie tip Bellefleur erg blij mee, toen k het las dacht ik ja dat is het.

Voel me echt vol licht en liefde.

WHo is with me haha.

Kan alleen maar zeggen, hopelijk doen jullie het ook allemaal en anders echt doen het is prachtig.

Wilde even delen ;-)

Lieve groet,

Claire
Delen:
admin
admin apr 27 '10
ja dank je wel Claire.
Ik praat heel zeker met engelen, ik zou ze niet meer kunnen missen.
Ze zijn er altijd! Heb ik ook gevraagd..dat ze er zouden zijn
en ik vind dat zaaaaaalig!
grin
claire1980
claire1980 apr 27 '10
Jij ook!

Het is geweldig engelen!
kan niet anders zeggen!
admin
admin apr 27 '10
Kan je er met mensen in je omgeving over praten? Over je contakt met engelen..
claire1980
claire1980 apr 27 '10
Ik kan er zeker over praten, jij ook toch.
admin
admin apr 27 '10
ja heel zeker. En ik kom meer en meer mensen tegen die dat contakt ook hebben, en soms ontmoeten we samen engelen.
Meestal voor een healing dan.
Cialara
Cialara apr 27 '10
Heel af en toe heb ik contact met engelen.

Bij mij is het meer een ervaren dat er een bij me is, of dat ik bij zo'n engel ben, in gevoel, in liefde. Echt praten met ze is nog een beetje moeilijk, maar de liefde die ik van ze voel is echt overweldigend laugh

Ze zijn zo licht dat ik ze soms niet kan waarnemen.
claire1980
claire1980 apr 27 '10
hey bellefleur, oke wat mooi zeg.
Dat heb ik zelf niet echt, wel dat paar vrienden bij me thuis waren en ongelofelijk begonnen te huilen.
Ze voelden heel veel liefde en begrepen nu pas hoe ik me voelde en wat ik ervaarden.

@Jorine

Het is al mooi dat je licht en liefde voelt contact is wanneer je het wil.
Ze zijn er dat is mooi
Cialara
Cialara apr 27 '10
Origineel bericht van: claire1980
wel dat paar vrienden bij me thuis waren en ongelofelijk begonnen te huilen.
Ze voelden heel veel liefde en begrepen nu pas hoe ik me voelde en wat ik ervaarden.


Ja, dat van dat huilen dat had ik laatst toen ik tijdens een "reis" bij een van de aartsengelen kwam, mijn beschermengel, vanuit het niets liepen de tranen toen over mijn wangen.

Ik kan met ze communiceren via helder weten, is soms een beetje lastig... smile
claire1980
claire1980 apr 27 '10
bijzonder hoor jorine.
Wel heel erg mooi!
Hoe voelde je daarna?

Sorry dat begrijp ik even niet, wat je bedoelt met helder weten.
;-)
Cialara
Cialara apr 27 '10
Na het contact voel ik me altijd super, helemaal opgeladen, vol liefde en energie. Ik krijg tijdens het contact meestal al een soort van warmte over mijn schouders, die vrij lang blijft.

Er zijn een aantal "heldere" gaven. Helderziend is de meest bekende, daarnaast heb je nog helderhorend, -voelend, -ruikend en -wetend. Bij helder wetendheid, weet je dingen. Je ziet , voelt ruikt of hoort ze niet, maar je "weet". En dat kun je vervolgens vertalen naar een beeld of naar een tekst. Het komt binnen en je mag het weten... dat bedoel ik met lastig, want het is moeilijk om dit zuiver te houden, en je ego erbuiten te laten.
Naast het helderwetende heb ik ook heldervoelendheid, dat helpt bij het weten wink
claire1980
claire1980 apr 27 '10
Ja dat heb ik altijd dat ik me zo voel, het is fijn als extra krijg van engelen maar zit nu vollop in hen licht.

Ja dat weet ik maar dat heb ik ook helder wetend, maar ik heb het nu niet meer dat ik het lastig vind.

Kan nu ook objectief naar dingen kijken, ik had wel paar dagen gelden nog dat het me bijna ontschoot maar dacht wel een dag later nee, ik weet het gewoon.

hahaha
Cialara
Cialara apr 27 '10
Ik vind het lastig tijdens mijn zielsreizen dat ik altijd moet interpreteren wat er gebeurt, omdat ik het niet zie, maar weet. Ik weet bepaalde bewegingen, antwoorden, aantallen, namen, situaties, gevoelens, maar soms mis ik het zien wel, want ik ben heel erg visueel ingesteld hier beneden smileen het niet kunnen horen wat ze zeggen kan ook lastig zijn, zeker als ze je iets willen vertellen... wat nogal eens gebeurd wink

Maar wat ik wel weet is dat de boodschap uiteindelijk altijd in mijn hart terecht komt smile
claire1980
claire1980 apr 27 '10
Oke begrijpend.


Wat is voor jou zielsreizen?

Ik begrijp wel dat het lastig voor je kan zijn.

Het is blijf erg interessant he

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki