Een tijdje geleden ben ik op dit forum begonnen met foto lezen.
Heel snel daarna leerde ik een persoon kennen waarmee ik samen aan een ontwikkeling werk voor beiden.
We zijn nu zover dat we geen namen foto,s of andere info nodig hebben van de persoon, alleen een opdracht, en dan vragen we het aan de gidsen om het voor ons uit te zoeken en de info door te geven.
Dit is in volle ontwikkeling en er komt heel veel zuivere informatie door, zelfs vorige levens komen soms naar voren, en dan met name de problemen die er nu nog mee zijn.
Mijn vraag is wanneer weet je zeker dat het geen telepathie is en wanneer weet je zeker dat het van je gids komt de info.
Of komt het mischien van je hoger zelf?
Kan iemand me daar een antwoord op geven?
En heeft iemand hier ervaring met weten vanuit buitenzintuigelijke kanalen, het gekke is ik kan het gewoon tijdens mijn andere werk doen het is net alsof het geen enkele moeite kost, ik praat in gedachten en ontvang net zo makkelijk als in een gewoon gesprek, eigenlijk is dit nog makkelijker dan een gewoon gesprek, het is altijd waar en dat is niet altijd in een gewoon gesprek zo daar zijn nog wel eens wat miscomunicaties.
Het ontvangen gaat via weten horen en beelden maar ook via het voelen.
veel liefs van Bea