Loading...
nl

waarnemingen zonder naam of foto

admin
admin apr 26 '10
Een tijdje geleden ben ik op dit forum begonnen met foto lezen.
Heel snel daarna leerde ik een persoon kennen waarmee ik samen aan een ontwikkeling werk voor beiden.
We zijn nu zover dat we geen namen foto,s of andere info nodig hebben van de persoon, alleen een opdracht, en dan vragen we het aan de gidsen om het voor ons uit te zoeken en de info door te geven.
Dit is in volle ontwikkeling en er komt heel veel zuivere informatie door, zelfs vorige levens komen soms naar voren, en dan met name de problemen die er nu nog mee zijn.
Mijn vraag is wanneer weet je zeker dat het geen telepathie is en wanneer weet je zeker dat het van je gids komt de info.
Of komt het mischien van je hoger zelf?
Kan iemand me daar een antwoord op geven?
En heeft iemand hier ervaring met weten vanuit buitenzintuigelijke kanalen, het gekke is ik kan het gewoon tijdens mijn andere werk doen het is net alsof het geen enkele moeite kost, ik praat in gedachten en ontvang net zo makkelijk als in een gewoon gesprek, eigenlijk is dit nog makkelijker dan een gewoon gesprek, het is altijd waar en dat is niet altijd in een gewoon gesprek zo daar zijn nog wel eens wat miscomunicaties.
Het ontvangen gaat via weten horen en beelden maar ook via het voelen.

veel liefs van Bea
Delen:
claire1980
claire1980 apr 26 '10
Hi Bea,
Uhm ik heb zelf wel dat ik veel voel, ook al ben ik op een forum of als iemnad een mail stuurt.

Ik weet niet hoe te verklaren, kan alleen maar zeggen dat het mijn gevoel is/ingeving.

Dat heb ik ook, kost geen moeite je krijgt het gewoon binnen, ook via beelden heb veel beelden en heel gewoon via ingevings.

Mooi hoor !

Liefs
admin
admin apr 26 '10
Ik herken het.
Mijn inzicht en ervaring daarin is :
zo gauw je de vragen stelt die jij stelt, ga je het vanuit je denken willen begrijpen, en willen weten hoe het werkt.
Het Denken kan niet altijd begrijpen wat er zich afspeelt.
echter wat er tussen jou en de Cosmos (Bron, God, enz...) aanwezig is, is op een ander niveau dan dat jou ego zich bevind.
Je spreekt en communiceeert eigenlijk ziele-taal met elkaar.
Geniet en leer want dit proces gaat in golven..
Elfje21
Elfje21 apr 26 '10
Hey Bea,

Ik heb zelf ook een sterke intuïtie, maar ik kan niet altijd alles aanvoelen. Soms voel ik bepaalde dingen aan als ik iemand zie of met die persoon praat, ook bij het fotolezen krijg ik dingen door. Maar ik weet ook niet precies hoe het komt. Het is een gevoel van binnenuit dat je niet meteen kan verklaren.

Bea, mag ik je eens iets vragen? Zou jij misschien eens over 2 vragen die ik heb, kunnen zien of je daarbij iets doorkrijgt? Als je dat wil natuurlijk. Het moet niet hoor. wink

Er zijn twee dingen die ik me erg afvraag, maar het probleem is, als ik hiervoor bij mezelf kaarten leg, dan kom ik er niet uit, want voor jezelf leggen vind ik niet goed, omdat je jezelf kent.

Veel liefs,

Elfje21
Marenubium
Marenubium apr 27 '10
Ola Bea smile
Interesting en herkenbaar; een naam/berichtje van iemand kan al genoeg zijn om op 'zielsniveau' in contact te komen.
Jouw vragen...wanneer het telepathie is of wanneer de informatie afkomstig is van gidsen...
Ik denk niet dat er zoiets als telepathie bestaat, of tenminste, het is het verkeerde woord ervoor, want het gebeurt niet op denk-niveau.
We zijn allemaal met elkaar verbonden, en het is gewoon mogelijk op elkaars energie/hogere niveaus (trillingen/stromingen) 'in te loggen'. En daarvoor is geen gids nodig bij mijn weten!
Tenminste, zo maak ik geen gebruik van ze. Wel, als bijv. het contact dreigt te verbreken of als het contact moelijk te maken is. Want niet iedereen staat 'open' naar boven toe, en/of acteert op andere niveaus (trillingen). Gidsen zijn hierbij slechts kleine hulpmiddelen, en de rest komt vanuit jouzelf en de ander. De informatie komt dan ook niet via of uit de gidsen. Ik beschouw het geheel als 1 groot internet, met allemaal kleine, aparte netwerkjes, die met routers/switches aan elkaar hangen. Een gids kan hierbij hulp verlenen om het contact via een andere router te laten verlopen, of over te schakelen op een ander protocol.
(Voor mensen die niet zo in de ICT zitten: vergelijk het met een enorme draadloze telefooncentrale, waarbij het ene contact draadloos verloopt en het andere contact via een ouderwetse modem).

Als 2 mensen op hetzelfde niveau zitten, wordt het contact snel gemaakt, en kan ook blijven bestaan. Wel heel erg mooi om te zien hoe dat tussen jullie zo werkt!
susie14
susie14 apr 27 '10
Mooi verwoord door Mare, kan me daar wel in vinden eigenlijk.
Weet je wat ik altijd zo grappig vind ? Iedereen denkt en dit doe je dus in je hoofd.
Je hoort jezelf eigenlijk praten, maar iemand anders hoort dat dus niet.
Dat vindt iedereen heel erg normaal....dat is nu eenmaal een gegeven.
Maar......als je zegt dat je in je hoofd met iemand praat....of dat je via je gedachten informatie door krijgt dan wordt dat over het algemeen heel erg gek gevonden...want dat kan toch niet.
Terwijl het net zo logisch is als het hele denkproces van ieder mens.
Sorry..niet echt van toepassing maar dat is wat me effe inviel en ik altijd grappig vindt crazy
admin
admin apr 27 '10
Bedankt voor je informatie en gedachten uitwisseling, het verijkt mijn denken hierover en geeft weer andere inzichten.

We oefenen op dit moment zo de ene neemt een persoon in gedachten, en zegt niet wie het moet een onbekende van de ander zijn maar ze moet wel veel weten van de persoon, om te kunnen bevestigen.

Dan is het nu zo bij mij komt er een stilte in mijn hart en ik verhuis dan met mijn aandacht in die stille plek en nadat ik me geaard en gereinigd heb van andere energie.

Vraag ik of ik mag ontvangen de juiste informatie die op dit moment bijdraagt aan groei healing of genezing voor de andere persoon.

meestal is het zo alvorens de ander een persoon in gedachten neemt er al een beeld van de persoon komt van het uiterlijk en andere kenmerken vooral ook lichamelijke dingen komen er dan of ook heel vaak de psyche laat van zich spreken de moeite,s en blokades komen zichtbaar.
Ook vaak oorzaken van de blokade,s en hoe het gaat verlopen, en wat er aan gedaan kan worden.

Het gaat vaak zo dat wanneer er kontakt is na een paar dagen met deze persoon er vanzelf dingen verteld worden die te maken hebben met de ontvangen informatie, en heel vaak is er een doorbraak in dat wat er aan de hand is.

Alles gebeurd alleen als ik vraag en word er dus niet mee overspoeld, het is ook niet vermoeiend of zo, we hebben beide een heel goed gevoel erna en zijn erg blij en gelukkig, er komt een gelukzalig gevoel bij ons.

Omdat het nu nog gaat om de oefening voel ik dat ik er nog niet aan toe ben om het voor anderen te gaan gebruiken, ik wil voorlopig nog op een veilige manier werken omdat ik me ook verantwoordelijk voel voor de mensen waar het om gaat.
Het zijn andere dingen als bij een fotolezing, het kan een enorme impact hebben op iemand, en daarom wil ik dat toch aan de gidsen overlaten wanneer het anders moet gaan.
Wat ik wel weet is dat dit een gift is voor anderen en dus nooit misbruikt mag worden voor eigen voordeel, daarom zal ik ook waarschijnlijk de juiste mensen naar me toe krijgen die dit echt nodig hebben.
Ik hoop dat er begrip is voor het feit dat ik nog niet in kan gaan op vragen van mensen.
Dit is vanuit mijn gevoel van bescherming voor de ander, omdat er ook een stukje opvang/begeleiding bij kan komen en ik op dit moment die nog niet kan geven.

Veel liefs van Bea
admin
admin apr 27 '10
Hallo Bellefleur,

Wat lief dat je meteen reageerde op mijn vraag, en ik ben blij met je reactie, je herkend het dus ook en ja idd is het op een ander niveau, dus ik neem het van je aan dat het ego er tussen uit is, hoewel ik waakzaam blijf hierop, en blijf wel voorzichtig me er van bewust dat ik er zelf ook nog tussenzit.

ondertussen blijf ik voorlopig oefenen.

liefs van Bea en ik wens je nog een hele fijne avond
claire1980
claire1980 apr 27 '10
vind mooi hoor bea!
admin
admin apr 27 '10
Hallo Elfje,

Bedankt voor je reactie, leuk om te zien dat je ook veel aanvoelt, en Zoals je kunt lezen in mijn aanvulling kan ik je nog niet helpen met je vragen, maar er is vast wel iemand hier die dat wel kan op dit moment.

Heb je een hondje of hond of denk je eraan er eentje te nemen.
Ik zie aldoor een hondje om me heen springen hij is erg blij en wil aan de wandel wil naar buiten en trekt je mee naar buiten zo van kom op eruit jij de frisse lucht in....

hahahaha ik moet er erg om lachen het beestje daagt je echt uit.

Oke dit was het even, ik wens je een hele fijne avond.

groetjes van Bea
claire1980
claire1980 apr 27 '10
Erg leuk! Bea ben benieuwd!!

We kunnen hier ook met ze allen oefenen als jullie dat wat vinden?
admin
admin apr 28 '10
wat interessant en handig ook. Succes met je verdere ontwikkeling.
Elfje21
Elfje21 apr 29 '10
Hey Bea,

Bedankt voor je reactie! Ik heb zelf geen hondje, maar wel 2 poezen en twee valkparkieten.

Het geeft niet dat je me momenteel nog niet kan helpen. Ik begrijp dat je liever nog wat oefent eerst en zeker wil zijn dat je geen verkeerde dingen zegt. Het is goed dat je dat eerlijk zegt.

Veel liefs,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 apr 29 '10
Hey claire,

Lijkt me een leuk idee om te oefenen met z'n allen. Maar alleen als de rest dat ook goed vind?

Veel liefs,

Elfje21
Marenubium
Marenubium apr 29 '10
Origineel bericht van: Elfje21
Hey claire,

Lijkt me een leuk idee om te oefenen met z'n allen. Maar alleen als de rest dat ook goed vind?

Veel liefs,

Elfje21


Erm...niet aan mij besteed. Het is Bea's weggetje smile
Elfje21
Elfje21 apr 30 '10
Hey Marenubium,

Natuurlijk moet Bea ook akkoord gaan!

Liefs,

Elfje21
Lin
Lin mei 1 '10
Hoi Bea, ik lees dat je je sterk aan het ontwikkelen bent.
Enne oefening baart kunst,
herken veel wat je zegt.
Ben op een andere fora al een jaar of 4 bezig met iemand zijn en mijn vorig leven uit te pluizen. We zijn nu zover dat er namen en plaatsnamen zijn herkend. Over een aantal weken gaat de andere persoon naar de plek toe en informatie navragen, want tot nu toe kloppen 9 van de 10 dingen.
Het is per "toeval"gekomen (niet dat ik geloof in toeval) dat tijdens een telefoon gesprek met het horen van zijn stem er een heleboel herkenning in zijn energie zat.
Hij kan mij namen doorgeven en ik kan tot op de details nagaan hoe iets of iemand of plaats eruit heeft gezien , wat nu zelfs nog na te gaan is via Google.

Ik ben benieuwd hoe je je gaat ontwikkelen.

Liefs Linda
admin
admin mei 6 '10
Hallo allemaal,

Ik ben er niet zo vaak op dit moment ben ik heel veel van huis en werk moet ook doorgaan dus, heb ik heel weinig tijd over om hier te zijn.

Ik wil wel even ingaan op de vraag om met elkaar te oefenen.
Dit zal van mijn kant niet gaan.
Omdat ik al iemand heb waar ik mee oefen, en daar voldoende aan heb, ook omdat de tijd het niet toelaat op dit moment.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag vandaag

lieve groeten van Bea
admin
admin mei 6 '10
Hallo Linda bedankt voor je reactie,
De keren dat er een vorig leven doorkomt is alleen met een bedoeling daar liggen nog blokade,s voor de persoon.
En door het inzicht kan men vaak dit plaatsen en loslaten het is niet van nu.
Daarom ben ik ook geen voorstander van zoeken naar vorige levens.
Ik denk dat we aan dit leven wel genoeg hebben...
Het is voor ons al moeilijk genoeg om in het nu te leven.
Maar dit is mijn mening en kan voor jou totaal anders zijn, daar heb ik alle respekt voor.
Ik wens je daarom wijsheid en inzicht op je pad.

liefs van Bea
Lin
Lin mei 6 '10
Ben het zeer zeker met je eens Bea
En dat is het ook, de blokkades die er nog zitten en niet in het hier en nu terug te traceren zijn , maar wel in het vorig leven brengen rust met zich mee en dan kan er weer lso gelaten worden van oude ballast.

Moet zeggen dat het mij alleen maar mee gesterkt heeft omdat ik nu weet waarom ik altijd moeite heb gehad met bepaalde dingen.
En ja wat is moeilijk ? Een mens kan veel dragen, maar wat doe jij er als persoon mee ? en wat laat je los en wat zorgt voor een blokkade ?

Dank je voor je wens

Liefs Linda
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki