Hoi Miyase,
Omdat ik een beginnend fotolezer ben heb ik je niet alles geschreven wat in mij opkomt.. nu zit ik te denken dat ik dat misschien toch gewoon had moeten doen. Dus hier komen nog even mijn eerste indrukken.
Je bent zeer gevoelig en hebt moeite om je af te sluiten.. en om de energieen die je opvangt te kanaliseren , waardoor deze soms wel eens in agressie kan omslaan. Deze uit je echter niet zo maar houd je vooral in je.. toch komt ie er soms zomaar uit.
Je hebt veel liefde voor andere mensen maar je voelt je toch vaak eenzaam en onbegrepen.. ook ben je verder in je ontwikkeling dan de meeste andere mensen van je leeftijd, ik voel een spanning naar nieuwe dingen die je beetje eng vind maar ook graag wil .. is er ook een spanning tussen jou en een familie lid? Ik krijg het gevoel dat er spanning is tussen jou en je moeder en tussen de andere kinderen uit het gezin.. hoewel er heel veel liefde is. Ik wil niet alles op de pubertijd gooien, maar het kan wel heel bepalend zijn voor hoe je op het moment voelt.. misschien kan je proberen om een heldere witte cirkel om je heen te visualiseren als je iets spannends gaat doen.. dan sluit je je aura een beetje af voor spanningen van anderen.
Ik zie een heel 'rijk' incarnatieproces.. je hebt al vele levens gehad.. je zal vanzelf een weg gaan vinden met je gevoeligheid, denk ik.. want je bent erg sterk..
Probeer je emoties maar wat zachter te maken door ze goed uit te ademen als je ze voelt.
Ik hoop dat ik geen rare dingen heb opgeschreven en dat je je er een beetje in herkend.
Fijne avond!
Ik herken me er zeker in.. Ik heb er ook over nagedacht: dat ik me niet kan afsluiten van de energieen rondom me. En agressie... Ik hou het in me inderdaad, maar ik kan opeens ontploffen.
Spanning tussen een familielid; mijn zus absoluut... Altijd ruzie, altijd onbegrip, maar er is veel liefde..
Als ik naar jouw foto kijk krijg ik heel erg last van mijn hoofd. Het lijkt net of er zoveel prikkels op je afkomen dat het net lijkt of je het niet kan verwerken.
Je bent volgens mij heel erg gevoelig. ( hooggevoelig )
Volgens mij heb je ook een hele strenge opvoeding gehad, je kon je zelf niet helemaal zijn qua je gaves en spiritualiteit. Heb het gevoel dat je klein gehouden werd maar meisje je bent heel groot!! Onthou dat je mag jezelf laten zien hoe je echt bent. Want jij bent zo'n mooie meid met zulke mooie gaves! Ontwikkel ze want de mensheid heeft je nodig!
Liefs Natalie
Dank je voor je liefe reactie, ik werd blij toen ik het las
Ja, ik been heel gevoelig.. Strenge opvoeding heb ik niet heel erg gehad, maar wel slechte tijden gehad met mijn familie.. Maar qua spiritualiteit heb ik altijd wel te maken gehad, ik kon toen meer mezelf zijn qua spiritualiteit dan nu eigenlijk!
Ik ben erg klein gezien inderdaad. Maar dan qua gevoeligheid. 'ik ben gevoelig dus niet sterk, kan het snel opgeven enz'
Alleen qua gaves en spiritualiteit voel ik me zo beperkt.. Ik lijk totaal niet te kunnen ontwikkelen, zit vast. Vroeger als kind had ik zoveel mogen ervaren, en nu zit ik net in een knoop.