Ha eens even kijken hoe mijn ontwikkeling ging.....
Ik kwam hier vorig jaar omdat ik iets zocht over reiki, in maart heb ik me ingeschreven, iets meer dan een jaartje terug nu dus.
Hier las ik opeens ook stukken over een engelmens, waarvan ik van het bestaan niets afwist.
Wat ik al wel wist van mezelf: ik had helende handen en ik 'wist' dingen die ik niet kon weten, vaak getallen, gedachtes, wanneer iemand zou sterven of begraven zou worden
Wat is er nu gebeurd in dit afgelopen jaar?
in maart mijn Reiki 1 inwijding gekregen, tijdens die inwijding mijn vermogen om een aura te zien terug gekregen en voor het eerst een entiteit waargenomen.
eind april door Hans gescand met positief resultaat
in juni begonnen bij mijn zoon zijn visioenen en kwam hij "uit de kast" betreffende zijn helderziendheid enzo.
daar veel over gepraat met familie, vrienden en kennissen.
in augustus voor het eerst naar een medium gegaan met mijn zoon en daar het een en ander over hem en over mezelf te horen gekregen. maar ook mijn andere twee kinderen hebben de zelfde gaven, dus helder wetend en heldervoelend en helderziend.
in oktober een lichtpoort gemaakt met het gezin om een entiteit naar het licht te brengen, binnen het gezin is het algemeen normaal nu om over dit soort dingen te praten en er wordt door de kids en mij veel over gesproken.
ook nog ergens hier begonnen met het edelstenen orakel. wat verrassend goed werkte voor mij.
in november mijn reiki 2 inwijding gekregen, en voor het eerst op afstand gescand en reiki gegeven. ik bleek het vrij makkelijk op te pakken.
in december een eerste zielenreis gemaakt, naar een andere dimensie. samen met een aantal mensen van het forum hier en met mijn zoon, die dit al vaker had gedaan.
nu maak ik meerdere "reizen" per week. de zielenreizen hebben mij intussen vele inzichten gegeven, zoals daar waren onvoorwaardelijke liefde, gelijkheid, liefde van de engelen en opgestegen meesters, de verschillende dimensies, de kracht van mijn ziel, mijn ware ik, het terugzien van gedeeltes uit vorige levens, karma verwerken, mijn hoger zelf integreren, mijn merkaba die versterkt wordt, lessen in het vasthouden van mijn licht, inzicht op inzicht op inzicht. vele healingen en zuiveringen heb ik ook ontvangen in de andere dimensies, het maakt me krachtiger en sterker in wie en wat ik ben.
ik heb rust, balans en inzichten gevonden door deze ontwikkelingen en kan anderen verder helpen op hun weg naar ascentie...zoals ik ook zelf nog steeds geholpen wordt vanuit de cosmos.