Loading...
nl

Engelmens: De ontwikkelingen naar de nieuwe aarde

Lena
Lena apr 21 '10
hoe staat het met de verdere ontwikkelingen van de engelmens?

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '10
Wat voor ontwikkelingen had je in gedachten?
Lena
Lena apr 21 '10
de ontwikkelingen naar de nieuwe tijd...aarde?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '10
In mijn ogen is de engelmens heel druk bezig met het transformeren van zijn / haar omgeving, door zelf meer zichtbaar te worden en zijn / haar visie in kleinere kring, uit te dragen.
Lena
Lena apr 21 '10
en is dit je vertelt? door anderen? of jouw inzicht?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '10
Dat is mijn inzicht door wat ik om mij heen zie, hoor van anderen en merk dat er speelt bij verschillende mensen.

Heb jij er iets van gemerkt?
Lena
Lena apr 21 '10
nee niet van horen zeggen
of zien van andere mensen...op engelmens gebied dan..
wel zie ik dat de jongeren van nu heel bewust zijn...of dat anders is dan ik dat meegemaakt hebt ben ik nog niet helemaal over uit...maar dat de verder zijn in de evolutie is wel mooi om te zien..

wel denk ik dat de veranderingen die nu gaande zijn in de wereld interessant zijn om te volgen..en
zelfs de politiek.. tongue

verder staat een ontwikkeling van een mens niet stil..dus verder groeien maar...
Cialara
Cialara apr 21 '10
Origineel bericht van: NiMS
In mijn ogen is de engelmens heel druk bezig met het transformeren van zijn / haar omgeving, door zelf meer zichtbaar te worden en zijn / haar visie in kleinere kring, uit te dragen.


Dit is wel wat zich bij ons afspeelt ja winken ik weet dat ik niet de enige ben hierin. Veel mensen ontdekken zichzelf, worden bewuster en gaan dit ook uitdragen in kleine kring...
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '10
Ja die ontwikkeling is zeker aan de gang smile. Ik vind het mooi om te zien hoe dat gaat. Maar ik wil ook niet zeggen dat dit komt door de engelmensen hoor, gelukkig zijn er veel meer bewustere mensen op deze aarde die erg meehelpen.

Misschien leuk om even na te denken over de ontwikkeling van de engelmens zelf. Waar richt die zich op, en waar is die mee bezig?

Als ik kijk naar mijn eigen ontwikkeling, dan is het vooral gegaan in de volgende stapjes. Ik ben benieuwd of anderen dit vanuit hun eigen ontwikkeling herkennen:

1 ) Erachter komen dat ik dingen wist over dingen die ik niet kon weten.
2 ) Mijn inzichten willen delen met anderen.
3 ) Zielenkoppeling / Universele verbindingen kunnen maken met anderen.
4 ) Mezelf herkennen in de Engelmens.
5 ) Blokkades uit mijn jeugd wegwerken.
6 ) Vastzittende patronen in mijn leven wegwerken.
7 ) Positieve houding naar het leven en dingen afdwingen om waarheid te laten worden.
8 ) Heel goed leren aarden, en juist een combinatie van boven en beneden in mezelf ontwikkelen.
9 ) Steeds fijngevoeliger worden en meer dingen zien.
10) Aan iedereen uitdragen wie ik ben, en dat ook meer offline, dus aan echte mensen die ik tegenkom.
12) Anderen helpen zichzelf te worden.
13) .... Hier sta ik nu ....

Hoe is jullie ontwikkeling eigenlijk gegaan?
gast
gast apr 21 '10
Nims, even off-topic; ik heb het gevoel dat er meer veranderd is bij jou en dat je dingen die je eerst dacht niet te willen (ervaren)nu veranderd zijn in een wel willen (ervaren). Zoals bijvoorbeeld; het vaderschap wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '10
Ik heb je even een PB gestuurd Gast, om dat het anders meteen weer off-topic gaat.

p.s. misschien is het handig dat als je al begint met even off-topic, dat je dan al niet verder gaat, omdat je zelf al weet dat het off-topic is wink.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 22 '10
Om weer even on-topic te komen:
Hoe is jullie ontwikkeling eigenlijk gegaan?
admin
admin apr 22 '10
In grote lijnen hetzelfde, beetje andere volgorde, en sommige dingen lopen nog, met name 6, 7 en 10
ben ik al meerdere jaren mee bezig..ook het wegwerken van blokkades die de afgelopen jaren zijn ontstaan
maar loopt wat betreft beginpunt-volgorde wel ongeveer van 1 tot 13 in grote lijnen
waar is 11 ? cool
Lena
Lena apr 22 '10
Origineel bericht van: NiMS
Wat voor ontwikkelingen had je in gedachten?


ben eigenlijk ook wel benieuwd of hans nog nieuwe ontwikkelingen meemaakt..
en dan doel ik op zijn scannen...van mensen
dus hans mijn vraag is voor jou...er is al weer aardig wat tijd verstreken heb jij nog nieuwe inzichten?
Marenubium
Marenubium apr 22 '10
HA! Lena, daar ben ik ook heel benieuwd naar... smile
admin
admin apr 22 '10
Origineel bericht van: NiMS


1 ) Erachter komen dat ik dingen wist weet over dingen die ik niet kon weten.= contakt met de Bron wordt duidelijker en ruimer.
2 ) Mijn inzichten willen delen met anderen. Dat heb ik altijd al gedaan.
3 ) Zielenkoppeling / Universele verbindingen kunnen maken met anderen. Dit gebeurt bij mij soms te snel, en soms iets te ongecontroleert.
4 ) Mezelf herkennen in de Engelmens.Mezelf (h)erkennen in het engelmenszijn.
5 ) Blokkades uit mijn jeugd wegwerken.juist.. doe ik al vele jaren, is een hele boterham.
6 ) Vastzittende patronen in mijn leven wegwerken. eveneens juist.
7 ) Positieve houding naar het leven en dingen afdwingen om waarheid te laten worden.afdwingen is niet mijn woord of houding.. bewerkstelligen ligt me beter.
8 ) Heel goed leren aarden, en juist een combinatie van boven en beneden in mezelf ontwikkelen. Ja, daar was ik twee jaar geleden mee bezig geweest. En dat gaat prima!
9 ) Steeds fijngevoeliger worden en meer dingen zien. Ja grin
10) Aan iedereen uitdragen wie ik ben, en dat ook meer offline, dus aan echte mensen die ik tegenkom. Nee, dat doe ik uitsluitend op de daarvoor dienende topics en vrienden.
12) Anderen helpen zichzelf te worden. ja mooi werk.
13) .... Hier sta ik nu .... Ja ik sta er ook!

11)het ego is zachter geworden, milder.. opener.. begripvoller..luisterend... er is balans tussen Mannelijk/vrouwelijk/innerlijk kind.
Hoe is jullie ontwikkeling eigenlijk gegaan?


heel boeiend geweest en is het nog!
Cialara
Cialara apr 22 '10
Ha eens even kijken hoe mijn ontwikkeling ging.....

Ik kwam hier vorig jaar omdat ik iets zocht over reiki, in maart heb ik me ingeschreven, iets meer dan een jaartje terug nu dus.

Hier las ik opeens ook stukken over een engelmens, waarvan ik van het bestaan niets afwist.

Wat ik al wel wist van mezelf: ik had helende handen en ik 'wist' dingen die ik niet kon weten, vaak getallen, gedachtes, wanneer iemand zou sterven of begraven zou worden frown

Wat is er nu gebeurd in dit afgelopen jaar?

in maart mijn Reiki 1 inwijding gekregen, tijdens die inwijding mijn vermogen om een aura te zien terug gekregen en voor het eerst een entiteit waargenomen.

eind april door Hans gescand met positief resultaat wink

in juni begonnen bij mijn zoon zijn visioenen en kwam hij "uit de kast" betreffende zijn helderziendheid enzo.

daar veel over gepraat met familie, vrienden en kennissen.

in augustus voor het eerst naar een medium gegaan met mijn zoon en daar het een en ander over hem en over mezelf te horen gekregen. maar ook mijn andere twee kinderen hebben de zelfde gaven, dus helder wetend en heldervoelend en helderziend.

in oktober een lichtpoort gemaakt met het gezin om een entiteit naar het licht te brengen, binnen het gezin is het algemeen normaal nu om over dit soort dingen te praten en er wordt door de kids en mij veel over gesproken.

ook nog ergens hier begonnen met het edelstenen orakel. wat verrassend goed werkte voor mij.

in november mijn reiki 2 inwijding gekregen, en voor het eerst op afstand gescand en reiki gegeven. ik bleek het vrij makkelijk op te pakken.

in december een eerste zielenreis gemaakt, naar een andere dimensie. samen met een aantal mensen van het forum hier en met mijn zoon, die dit al vaker had gedaan.

nu maak ik meerdere "reizen" per week. de zielenreizen hebben mij intussen vele inzichten gegeven, zoals daar waren onvoorwaardelijke liefde, gelijkheid, liefde van de engelen en opgestegen meesters, de verschillende dimensies, de kracht van mijn ziel, mijn ware ik, het terugzien van gedeeltes uit vorige levens, karma verwerken, mijn hoger zelf integreren, mijn merkaba die versterkt wordt, lessen in het vasthouden van mijn licht, inzicht op inzicht op inzicht. vele healingen en zuiveringen heb ik ook ontvangen in de andere dimensies, het maakt me krachtiger en sterker in wie en wat ik ben.

ik heb rust, balans en inzichten gevonden door deze ontwikkelingen en kan anderen verder helpen op hun weg naar ascentie...zoals ik ook zelf nog steeds geholpen wordt vanuit de cosmos.
admin
admin apr 23 '10
Origineel bericht van: Lena

ben eigenlijk ook wel benieuwd of hans nog nieuwe ontwikkelingen meemaakt..
en dan doel ik op zijn scannen...van mensen
dus hans mijn vraag is voor jou...er is al weer aardig wat tijd verstreken heb jij nog nieuwe inzichten?

Nee, geen bijzondere of andere inzichten, Lena. Scannen en energie geven op afstand gaat wel veel sneller.
Lena
Lena apr 24 '10
zou je nog eens bij mij willen kijken? of doe je dit helemaal hier niet meer?
admin
admin apr 24 '10
Ik zou het ook graag hebben dat je eens keek, Hans bij mij. smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki