Loading...
nl

Veel 'spheres' overdag gezien boven Nederland

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '10
19 April 2010 - De laatste paar dagen zijn er op ons UFO-meldpunt verschillende meldingen binnengekomen van 'witte bolletjes' die boven heel Nederland werden gespot.

De objecten vielen bij de getuigen direct op in de strak blauwe lucht. Doordat er de afgelopen dagen geen vliegverkeer in de lucht was, zijn dergelijke bollen of lichtjes niet toe te schrijven aan conventionele toestellen (landingslichten). Een aantal heeft foto's kunnen maken van deze objecten.

Hieronder leest u de meldingen:

Rotterdam - 17 april

Tijd: Zaterdagochtend, even voor 10 uur.
Weertype: Onbewolkt zon.
UFO kenmerken: Leek op een klein vliegtuig. Grijs wit [er was veel weerspiegeling op dit object door op komende zon]. Het vloog ook niet zo hoog en je kon het makkelijk met het blote oog zien. Het kwam van uit het zuidwesten en ging naar het noordwesten. Het vloog ook met de zelfde snelheid als een vliegtuig.

Ik lag nog in bed beetje wakker te worden en dan kijk ik altijd naar de vogels die langsvliegen [ik heb een mooi uitzicht op het zuid westen]toen ik opeens iets aan zag komen vliegen. Ik dacht dat het een grote vogel was [maar daar was het te groot voor]. Ik sprong uit m'n bed om het beter te kunnen zien [het was geen vogel]. Toen het over het huis vloog ben ik aan de voor kant gaan kijken maar heb het niet meer gezien. Ik dacht dat het vliegverkeer weer was begonnen. Heb de tv aangezet om te kijken of dat zo was maar niet dus. Weet niet wat het geweest is, misschien hebben meer mensen het gezien.

Groetjes uit Rotterdam.

Flevoland - 17 april

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb deze site tot op de dag van vandaag nooit gezien, ook nooit dergelijke dingen.

Maar nu met het vliegverbod, en de dingen die ik zag kon ik niet anders dan deze site opzoeken.

Ik weet niet hoe het met ufo's zit, of met buitenaardse dingen, maar vanochtend rond een uur of half 10/ kwart voor tien tijdens het hond uitlaten in Flevoland zag ik een schittering, soort weerkaatsing waardoor mijn oog op de lucht viel en ik een object zag.

Het is helemaal niet zoals ik soms op filmpjes zag, de enige reden waardoor ik het zag was ook door een schittering of weerkaatsing. Daarna zag ik het nog ruim 10 á 15 seconde.

Niks lichtgevend, ik kon het amper zien. Het bewoog zich ook niet geweldig snel door de lucht, minder snel als een vliegtuig. Wel was het ineens uit mijn oog verloren. Misschien omdat het lastig te zien was, misschien niet, ik weet het niet.

Wat ik wel weet is dat het in geen mogelijkheid een vliegtuig kon zijn. Ik snap ook niet HOE het een vliegend object kon zijn, er zit toch as in de lucht?

Wat kan het wel geweest zijn?

Ben ik nu gek? Of wat kan het zijn.

Groeten,
anoniem

Maastricht - 17 april

Tijd: 17 april, omstreeks 13.00 uur.
Locatie: Maastricht Airport.
Weer: Strak blauwe lucht.

Ondanks de sluiting van ons luchtruim zagen wij (mij collega en ik) een witte bol overvliegen van oost naar west. Ik schat de hoogte op ongeveer 3 km. De bol vloog in de richting België en maakte daar een haakse bocht richting het zuiden om vervolgens uit het zicht te verdwijnen. Door de verrekijker kon ik een ovaalvormig object waarnemen.

Groet,
P.

Krommenie - 18 april

Beste niburu,

Vanmiddag 2 lichtbollen over de zaanstreek (krommenie) zien gaan. Ze gingen richting Amsterdam, ik heb er 1 op de foto maar er waren er 2.
Rechtsboven in de strakblauwe lucht zie je een witte glanzende bol, ze gingen niet bijster snel.

De tijd was 16.36 op 18 april.

bron: http://niburu.nl/index.php?articleID=23086
Delen:
gast
gast apr 20 '10
Er zijn wel testvluchten geweest zover ik weet in die dagen.
Waar zijn er foto's te zien?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '10
Via de link, kom je foto's tegen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki