okee Nims, dit is de 1e keer dat ik je zie op foto.
Wel grappig op iedere foto van de 3 zie ik andere trekjes..maar goed ik wil het graag proberen.....
Innerlijke wijsheid en ergens iets kinderlijks....daar bedoel ik mee het kind in jou ligt aan de oppervlakte..mooi hoor.
Leuk dat je me gelezen hebt. Ik geef graag een reactie.
Ja dat klopt helemaal. Mijn innerlijke kind ligt zeker aan de oppervlakte. Ik houd er van om echt me helemaal kind te voelen!
.
Innerlijk wijsheid...Dingen gewoon ween uit een bepaalde ervaring, ik zou zeggen een oude ziel..
Klopt helemaal. Ik heb een heleboel wijsheid in me, en probeer dit ook zoveel mogelijk uit te dragen.
Anderzijds zie ik ook onzekerheid en dan vooral t.o.v. het vrouwelijke geslacht...een eventuele liefdespartner.
Misschien een beetje eenzaam op dat vlak..een gemis.
Nee dat klopt zeker niet. Ik krijg redelijk wat aandacht van het andere geslacht, maar buiten dat, ben ik heel erg gelukkig met mijn vriendinnetje
.
Saamhorigheidsgevoel maar van de andere kant kun je ook echt een einzelganger zijn.
Ja dat klopt wel. Ik vind het heerlijk om met mensen samen te zijn, maar ook heerlijk om alleen te zijn en in mijn eigen energie te zitten.
Bhoedisme kwam trouwens meteen in me op toen ik je foto zag.
Nee daar heb ik niets mee. Ik heb mijn eigen overtuigingen
.
Eigenzinnig, je weet heel goed wat je wil en wat je niet wil.
Ja dat klopt zeker. Ik weet heel precies wat ik wil, en zal ook zeker vechten voor de dingen die ik wil.
Volgens mij ben je vooral heel erg grappig , je houdt wel van een lolletje .
Ja daar hou ik zeker van en ik merk dat mensen zeker om mij kunnen lachen.
Positieve levensinstelling en een tikkeltje eigenwijs.
Ja dat klopt ook heel goed. Ik ben altijd positief, en noem me maar gerust, flink eigenwijs
.
Is gezond eten belangrijk voor je?? En dan komt het woord macrobiotisch bij me boven..
Macrobiotisch niet, maar gezond eten wel degelijk. Ik hou van verse groeten en eet dat ook graag. Maar ik ben er niet overdreven in.
Je kunt je makkelijk verplaatsen in anderen, hebt een puur gevoel.
Ja dat klopt ook. Ik kan me zeer goed in andere verplaatsen.
Heb je een jonger broertje?...dat komt er ineens in.
Ja dat klopt ook. Ik heb inderdaad een jonger broertje.
Sport je wel genoeg? En kom je wel genoeg in de buitenlucht?
Ja ik probeer 3x in de week te spoten. In de buitenlucht kom ik minder dus dat zou zeker beter kunnen.
Je weet eigenlijk heel goed hoe het allemaal zou moeten,...ik bedoel dus gezond eten, wandelen, op tijd rust nemen enz enz.
Klopt ook heel goed. Ik let heel goed op mezelf en weet precies wat goed voor me is.
Je weet precies waar je zwakke plekken liggen en waar je meer aandacht aan zou moeten besteden. Het komt er alleen maar niet van....
Dat klopt niet helemaal, want het komt er juist wel van. Ik ben heel scherp op mezelf en bewaak mijn eigen grenzen heel goed.
al met al> perfektionist, optimist, vriendelijk, zachtaardig en een tikeltje eigenwijs.
Check, check, check en dubbelcheck
. Klopt helemaal. Hoewel dat tikkeltje mag je wel weglaten
.
Dat is mijn gevoel bij je foto's....ik hoop dat je er iets uit kunthalen..
groetekes sieske
Nou dat lijkt me wel. Je hebt een hele goed lezing gedaan en het klopt ook heel erg goed! Super bedankt voor de lezing!