Loading...
nl

Nims, Wie wil mij lezen?

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '10
Het is alweer een hele tijd geleden en ik vroeg me af of iemand het leuk vindt om mijn foto te lezen.

Deze zijn een weekje oud, dus vrij recent.

Kies maar uit welke je het leukst vindt:

Delen:
Duifje
Duifje apr 20 '10
Oke, nu ga ik een poging doen.

Ik zie een heel "wijs" iemand, een positief mens. Je hebt veel voor mensen van wie je houd over. Soms ga je daarin wel eens te ver.
ik krijg het gevoel dat er iets is met je linker onderbeen (links aan de voorkant) en misschien de voet ook. Ook de linker schouder.
Heb je een ongeluk gehad? of iets dergelijks?.

Je hebt in je jonge leven het nodige aan negative dingen mee gemaakt. Teleurgesteld in mensen die verantwoordelijk voor je waren? (bv. ouders, leraren oid)

Ik zie ook een onwijs gevoel voor humor.

Het is wel belangrijk dat je goed voor je zelf zorgt. (geen idee waarom ik dit gevoel heb dat het even gezegd moet worden maargoed...)

Wil je me laten weten of het klopt of dat ik er volledig naast zit?. Het is de eerste keer dat ik dit doe. Ik zag je foto's en toen MOEST ik gewoon proberen.

Lieve groetjes Geraldine
JulienMoorrees
Hey Duifje, heel erg bedankt voor je lezing! Ik zal even hieronder reaferen.

Origineel bericht van: Duifje

Ik zie een heel "wijs" iemand, een positief mens.

Ik ben zeker altijd heel positief. Ik weet ook dat het werkt als je de dingen positief benadert, ze ook positief waarheid zullen worden. Er wordt ook vaker tegen mij gezegd dat ik een wijs persoon ben, en daar kan ik me ook wel in vinden wink.

Je hebt veel voor mensen van wie je houd over. Soms ga je daarin wel eens te ver.

Ik heb zeker veel over voor de mensen van wie ik hou, maar ga daar niet te ver in. Ik respecteer mijn eigen grenzen juist wel, want ik hou toch echt het meeste van mezelf wink.

ik krijg het gevoel dat er iets is met je linker onderbeen (links aan de voorkant) en misschien de voet ook. Ook de linker schouder.
Heb je een ongeluk gehad? of iets dergelijks?.

Ik heb geen ongeluk gehad, maar heb wel een blessure gevoelige linker enkel. Als ik Ricochet (soort Squash, maar dan sneller) dan speel ik altijd met een enkelband.

Wel is het zo dat de laatste periode ik veel aandacht aan mijn benen en voeten besteed, omdat ik heb ontdekt dat ik hier veel ellende heb weggestopt, omdat het zover mogelijk bij mij vandaan is.

Dat ben ik nu weer langzaam aan het toelaten, en dat kan je misschien opgepikt hebben.

Je hebt in je jonge leven het nodige aan negative dingen mee gemaakt. Teleurgesteld in mensen die verantwoordelijk voor je waren? (bv. ouders, leraren oid)

Ja dat klopt zeker! Zo heb ik geen goede band met mijn vader en ben ik zeker teleurgesteld geweest in een aantal dingen.

Ondertussen ben ik dat niet meer omdat ik weet waar het vandaan komt en waarom de dingen zo gelopen zijn zoals ze zijn.

Ik zie ook een onwijs gevoel voor humor.

Ja dat klopt ook zeker smile.

Het is wel belangrijk dat je goed voor je zelf zorgt. (geen idee waarom ik dit gevoel heb dat het even gezegd moet worden maargoed...)

Dat heb ik altijd al gedaan en doe ik ook.

Wil je me laten weten of het klopt of dat ik er volledig naast zit?. Het is de eerste keer dat ik dit doe. Ik zag je foto's en toen MOEST ik gewoon proberen.
Lieve groetjes Geraldine

Volgens mij heb je het heel goed gedaan. Er is niets wat niet klopt dus ga vooral zo door! Voor een eerste keer heb je het echt super gedaan. Bedankt voor de lezing!

En mocht iemand anders het ook willen proberen, voel je vrij om het te doen. Ik zal zeker reageren.
Duifje
Duifje apr 20 '10
Nims,

Wouw. Dit is goed voor mijn zelfvertouwen. Ik weet nu dus hoe ik het kan doen.... helemaal top!.

Ik ben zelf nog een ontdekkertje....dus kijken wat bij me past en me zeker nog niet volledig bewust van wat er allemaal in me zit.

Soms ga je daarin wel eens te ver.

Ik heb sterk het gevoel dat dat meer met het verleden te maken heeft....

En wat je wijsheid betreft! Wouwwww, ik heb natuurlijk geen idee hoe jong je bent, maar als ik je foto zo bekijk kan het niet ouder als 30 zijn. (endat is echt de boven grens...) ik gok begin 20. En dan heb je dus ontzettend veel wijsheid voor iemand van die leeftijd.

Knuf Duifje
JulienMoorrees
Haha bedankt voor het compliment, maar ik ben 31 wink.

en p.s. misschien wist je dat ook nog niet, maar ik heb Merudi opgezet wink.

En p.s.2. Heb jij toevallig een collega die Johan heet? Ik herken jouw e-mail adres van een maatje van me. Ik heet Julien namelijk.
Aislin
Aislin apr 20 '10
Oke, lets give it a try..

Vooral bij de laatste foto krijg ik echt een sterk gevoel van spiritualiteit. Je hebt veel inzicht in hoe mensen denken en waarom zij op een bepaalde manier handelen.

Je lijkt me een wat verlegen persoon in situaties met vreemden. Ik heb het idee dat je dat een beetje verbergt door je heel anders op te stellen dan dat je werkelijk bent.
Onzeker ben je wel, vooral door voorgevallen gebeurtenissen uit je verleden. Je bent vaak gekwetst.
Heb ook het idee dat je vroeger als kind wat concurrentie voelde. Misschien met een zus of broer?

Als laatst kan ik nog zeggen dat je wel een sportief type bent.

laat je even weten wat wel en wat niet klopt?
Bedankt!
Duifje
Duifje apr 20 '10
Hi Nims,

Okeee..... ik was me er niet bewust van dat je dit opgericht hebt. Zag wel je naam overal voorkomen....... dus dat je belangrijk bent voor de site had ik al wel door. Gaaf joh!.

En nee sorrie ik heb geen collega's. Conculega's genoeg...LOL
admin
admin apr 21 '10
Doos...*grijns*..
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '10
Hoi Annepanne,

Ook jij bedankt voor je lezing! Ik zal even reageren.

Origineel bericht van: Annepanne
Oke, lets give it a try..

Vooral bij de laatste foto krijg ik echt een sterk gevoel van spiritualiteit. Je hebt veel inzicht in hoe mensen denken en waarom zij op een bepaalde manier handelen.

Ja dat klopt helemaal. Ik kan mensen heel makkelijk doorgronden.

Je lijkt me een wat verlegen persoon in situaties met vreemden.

Nee dat ben ik niet. Ik vind het juist leuk om vreemde mensen te ontmoeten en maak heel snel contact. Verjaardagen van onbekenden ga ik dan ook graag heen en vind ik juist leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik sta dan ook wel vaak op de voorgrond en ben helemaal niet verlegen.

Ik heb het idee dat je dat een beetje verbergt door je heel anders op te stellen dan dat je werkelijk bent.

Nee dat doe ik juist zeker niet. Ik laat juist mijn omgeving weten wie ik ben en hoe ik ben en zo weet ook iedereen in mijn omgeving dat ik Merudi heb en dingen voel en kan.

Onzeker ben je wel, vooral door voorgevallen gebeurtenissen uit je verleden.

Nee onzeker ben ik ook niet. Ik ben juist heel zeker. Sommige mensen vinden mij wel eens te zeker.

Je bent vaak gekwetst.

Dat valt wel mee. Ik ben zeker wel gekwetst in mijn verleden, maar heb dit allemaal kunnen plaatsen en begrepen.

Heb ook het idee dat je vroeger als kind wat concurrentie voelde. Misschien met een zus of broer?

Ik heb wel een broertje, maar absoluut geen concurrent. Ik voelde me juist verantwoordelijk voor hem en wilde altijd voor hem zorgen.

Als laatst kan ik nog zeggen dat je wel een sportief type bent.

Dat klopt wel degelijk heel goed. Ik hou echt van sporten en probeer dat ook 3x in de week te doen.

laat je even weten wat wel en wat niet klopt?
Bedankt!

Heb ik gedaan en bedankt voor je lezing!

Groetjes Julien.

En mocht iemand anders het nog leuk vinden om mij te lezen dan reageer ik weer graag!
susie14
susie14 apr 24 '10
okee Nims, dit is de 1e keer dat ik je zie op foto.
Wel grappig op iedere foto van de 3 zie ik andere trekjes..maar goed ik wil het graag proberen.....

Innerlijke wijsheid en ergens iets kinderlijks....daar bedoel ik mee het kind in jou ligt aan de oppervlakte..mooi hoor.
Innerlijk wijsheid...Dingen gewoon ween uit een bepaalde ervaring, ik zou zeggen een oude ziel..
Anderzijds zie ik ook onzekerheid en dan vooral t.o.v. het vrouwelijke geslacht...een eventuele liefdespartner.
Misschien een beetje eenzaam op dat vlak..een gemis.

Saamhorigheidsgevoel maar van de andere kant kun je ook echt een einzelganger zijn.
Bhoedisme kwam trouwens meteen in me op toen ik je foto zag.

Eigenzinnig, je weet heel goed wat je wil en wat je niet wil.
Volgens mij ben je vooral heel erg grappig , je houdt wel van een lolletje .
Positieve levensinstelling en een tikkeltje eigenwijs.
Is gezond eten belangrijk voor je?? En dan komt het woord macrobiotisch bij me boven..

Je kunt je makkelijk verplaatsen in anderen, hebt een puur gevoel.
Heb je een jonger broertje?...dat komt er ineens in.
Sport je wel genoeg? En kom je wel genoeg in de buitenlucht?
Je weet eigenlijk heel goed hoe het allemaal zou moeten,...ik bedoel dus gezond eten, wandelen, op tijd rust nemen enz enz.
Je weet precies waar je zwakke plekken liggen en waar je meer aandacht aan zou moeten besteden. Het komt er alleen maar niet van....

al met al> perfektionist, optimist, vriendelijk, zachtaardig en een tikeltje eigenwijs.
Dat is mijn gevoel bij je foto's....ik hoop dat je er iets uit kunthalen..

groetekes sieske
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 25 '10
Origineel bericht van: sies
okee Nims, dit is de 1e keer dat ik je zie op foto.
Wel grappig op iedere foto van de 3 zie ik andere trekjes..maar goed ik wil het graag proberen.....

Innerlijke wijsheid en ergens iets kinderlijks....daar bedoel ik mee het kind in jou ligt aan de oppervlakte..mooi hoor.

Leuk dat je me gelezen hebt. Ik geef graag een reactie.

Ja dat klopt helemaal. Mijn innerlijke kind ligt zeker aan de oppervlakte. Ik houd er van om echt me helemaal kind te voelen! smile.

Innerlijk wijsheid...Dingen gewoon ween uit een bepaalde ervaring, ik zou zeggen een oude ziel..

Klopt helemaal. Ik heb een heleboel wijsheid in me, en probeer dit ook zoveel mogelijk uit te dragen.

Anderzijds zie ik ook onzekerheid en dan vooral t.o.v. het vrouwelijke geslacht...een eventuele liefdespartner.
Misschien een beetje eenzaam op dat vlak..een gemis.

Nee dat klopt zeker niet. Ik krijg redelijk wat aandacht van het andere geslacht, maar buiten dat, ben ik heel erg gelukkig met mijn vriendinnetje smile.

Saamhorigheidsgevoel maar van de andere kant kun je ook echt een einzelganger zijn.

Ja dat klopt wel. Ik vind het heerlijk om met mensen samen te zijn, maar ook heerlijk om alleen te zijn en in mijn eigen energie te zitten.

Bhoedisme kwam trouwens meteen in me op toen ik je foto zag.

Nee daar heb ik niets mee. Ik heb mijn eigen overtuigingen wink.

Eigenzinnig, je weet heel goed wat je wil en wat je niet wil.

Ja dat klopt zeker. Ik weet heel precies wat ik wil, en zal ook zeker vechten voor de dingen die ik wil.

Volgens mij ben je vooral heel erg grappig , je houdt wel van een lolletje .

Ja daar hou ik zeker van en ik merk dat mensen zeker om mij kunnen lachen.

Positieve levensinstelling en een tikkeltje eigenwijs.

Ja dat klopt ook heel goed. Ik ben altijd positief, en noem me maar gerust, flink eigenwijs smile.

Is gezond eten belangrijk voor je?? En dan komt het woord macrobiotisch bij me boven..

Macrobiotisch niet, maar gezond eten wel degelijk. Ik hou van verse groeten en eet dat ook graag. Maar ik ben er niet overdreven in.

Je kunt je makkelijk verplaatsen in anderen, hebt een puur gevoel.

Ja dat klopt ook. Ik kan me zeer goed in andere verplaatsen.

Heb je een jonger broertje?...dat komt er ineens in.

Ja dat klopt ook. Ik heb inderdaad een jonger broertje.

Sport je wel genoeg? En kom je wel genoeg in de buitenlucht?

Ja ik probeer 3x in de week te spoten. In de buitenlucht kom ik minder dus dat zou zeker beter kunnen.

Je weet eigenlijk heel goed hoe het allemaal zou moeten,...ik bedoel dus gezond eten, wandelen, op tijd rust nemen enz enz.

Klopt ook heel goed. Ik let heel goed op mezelf en weet precies wat goed voor me is.

Je weet precies waar je zwakke plekken liggen en waar je meer aandacht aan zou moeten besteden. Het komt er alleen maar niet van....

Dat klopt niet helemaal, want het komt er juist wel van. Ik ben heel scherp op mezelf en bewaak mijn eigen grenzen heel goed.

al met al> perfektionist, optimist, vriendelijk, zachtaardig en een tikeltje eigenwijs.

Check, check, check en dubbelcheck wink. Klopt helemaal. Hoewel dat tikkeltje mag je wel weglaten wink.

Dat is mijn gevoel bij je foto's....ik hoop dat je er iets uit kunthalen..

groetekes sieske

Nou dat lijkt me wel. Je hebt een hele goed lezing gedaan en het klopt ook heel erg goed! Super bedankt voor de lezing!
susie14
susie14 apr 27 '10
Bedankt voor je uitgebreide uitleg ! laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '10
Graag gedaan! En als er nog iemand wil wink
admin
admin mei 10 '10
Hoi Nims ik ga kijken,

Heb nog niet de andere gelezen dus ik ben vers, Oke Nims je bent een vrolijke en handige jongen.
Met name ben je op zakelijk gebied sterk en ik voel een lichte energie bij je.
Je bent sterk verbonden met een andere dimensie en ik voel ruimte bij je, er zweven heel wat energien om je heen maar dit is erg licht allemaal ik voel een bepaalde koelte om me heen en ik denk dat je niet zo van de warmte houd, liever ben je in koele ruimte,s
Ik voel een enorme stuwende koele energie door mijn handen gaan en mijn neus word ook erg koud, kan je mensen magnetiseren en op rust zetten, je kan ze bijna bevriezen denk ik, het voelt in ieder geval erg prettig.
Ik zou haast zeggen dat je goed kunt werken bij onstekingen.
ik zie nu de ruggegraat en zie dat de energie daar voledig doorstroomt, heb je iets met Tantra?
Ik zie een hele mooie kleur blauwgroen bijna fluoriserend.
Ben je vaak in een ruimte waarin een verhoging zit, ik zeg tegen je denk om het afstapje of ben je al eens er over gevallen.
Het was meer het opstapje waar je even niet goed mee zat.
Je was aan het kletsen of met andere dingen bezig en daar ging het even mis.
Ik zie je een hondje aaien, maar het beestje is niet van jezelf, hij vind je wel aardig en jij hem ook.
Maar je bent geen type om je vast te leggen en een hond te nemen, je houd erg van je vrijheid.
Je bezit een aparte humor die sommige mensen niet vatten.
Ik zie je erg onthecht zijn en er is weinig wat je uit balans kan brengen.
Je laat niet veel van jezelf zien ook omdat je er zelf niet mee bezig bent wie je echt bent er is een soort aceptatie van oke ik doe in plaats van ik ben, het geeft mij een heerlijk gevoel erbij,ongecompliseerd en voor jou maakt het niet uit er is aceptatie in wat is.
prrttttttt hoor ik en je keert je acuut om en gaat wat anders doen. hahahahahaha je bent niet te volgen hoor voor velen.
Oke Nims dit was het even denk ik voor nu

liefs en groetjes van Bea
Lin
Lin mei 12 '10
Hey hoi

Het eerste wat me opvalt aan je foto is dat je jezelf goed kunt afblokken en dat niet iedereen zomaar dicht bij je kan komen. Het duurt even voor dat je scherm naar beneden doet.
Zowel bewust als onbewust. De vrienden en familie die je heel dierbaar zijn die zal je ten alle tijden beschermen als een echte ridder.
Waardoor er nu ook een puzzelstukje valt bij mij.Word nu heel duidelijk.
Want ook het Merudi-forum is jou heel dierbaar.
Het klinkt mss heel raar maar ik kan heel moeilijk kontakt maken met de foto's die geplaast worden door leden.
Een soort energie veld lijk ik te voelen.

Want het verschil is heel goed te merken met het verschil in foto lezen op een andere fora waar ik lid van ben.
Mmm bijzonder dit.

Verder worden mijn handen heel erg geprikkeld als ik naar je hoofd ga en dan achter je oren "voel".
Mijn 1e ingeving ..heb jij als klein jongetje buisjes in je oren gehad ?

Voor zover

Hoop dat je er enige herkenning in ziet

Liefs Linda
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '10
Origineel bericht van: Bea
Hoi Nims ik ga kijken,

Hoi Bea,

Bedankt voor je reactie. Ik zal hieronder even reageren.

Heb nog niet de andere gelezen dus ik ben vers, Oke Nims je bent een vrolijke en handige jongen.

Ja dat klopt zeker wel. Ben zeker heel vrolijk en handig.

Met name ben je op zakelijk gebied sterk en ik voel een lichte energie bij je.

Klopt ook. Heb een eigen bedrijf en werk ook nog voor een baas. Zie kansen als ze er liggen.

Je bent sterk verbonden met een andere dimensie en ik voel ruimte bij je, er zweven heel wat energien om je heen maar dit is erg licht

Ja dat klopt ook. Ben erg verbonden met de engelenwereld.

allemaal ik voel een bepaalde koelte om me heen en ik denk dat je niet zo van de warmte houd, liever ben je in koele ruimte,s

Nee dat klopt niet. Ik heb echt een hekel aan kou smile. Ik zeg altijd dat ik warmbloedig ben wink.

Ik voel een enorme stuwende koele energie door mijn handen gaan en mijn neus word ook erg koud, kan je mensen magnetiseren en op rust zetten, je kan ze bijna bevriezen denk ik, het voelt in ieder geval erg prettig.

Dat weet ik niet of ik het met kou doe. Ik kan wel magnetiseren of mijn energie gebruiken om mensen te helen.
Ik zou haast zeggen dat je goed kunt werken bij onstekingen.
ik zie nu de ruggegraat en zie dat de energie daar voledig doorstroomt, heb je iets met Tantra?

Nee ik heb geen idee wat Tantra is en ben er ook nooit bewust mee bezig geweest.

Ik zie een hele mooie kleur blauwgroen bijna fluoriserend.
Ben je vaak in een ruimte waarin een verhoging zit,

Ik woon in een flat en werk ook in een kantoorpand met meerdere verdiepingen. Dus ja, dat is wel een verhoging.

ik zeg tegen je denk om het afstapje of ben je al eens er over gevallen.
Het was meer het opstapje waar je even niet goed mee zat.
Je was aan het kletsen of met andere dingen bezig en daar ging het even mis.

Nee dat is nog nooit gebeurd. Ik heb ook geen opstapjes of afstapjes in mijn omgeving dus dit kan ik niet plaatsen.

Ik zie je een hondje aaien, maar het beestje is niet van jezelf, hij vind je wel aardig en jij hem ook.
Maar je bent geen type om je vast te leggen en een hond te nemen, je houd erg van je vrijheid.

Ik heb inderdaad niet zoveel met dieren. Ik weet ook niet goed waar je nu op doelt aangezien ik niet echt iets met honden heb.

Je bezit een aparte humor die sommige mensen niet vatten.

Volgens mij niet echt. Meestal wordt ik wel goed begrepen en kunnen mensen wel gewoon om mij lachen smile.
Ik zie je erg onthecht zijn en er is weinig wat je uit balans kan brengen.

Dat klopt wel degelijk. Er is weinig wat mij uit balans kan brengen. Maar dat komt niet omdat ik onthecht ben, want ik heb wel degelijk veel dingen die waar ik me goed bij voel en aan gehecht bent.

Je laat niet veel van jezelf zien ook omdat je er zelf niet mee bezig bent wie je echt bent er is een soort aceptatie van oke ik doe in plaats van ik ben,

Nee dat klopt niet. Ik laat juist veel van mezelf zien en vind het ook belangrijk om mezelf te zijn. Ik ben juist smile.

het geeft mij een heerlijk gevoel erbij,ongecompliseerd en voor jou maakt het niet uit er is aceptatie in wat is.

Ik ben wel ongecompliceerd smile. Maak van niets een probleem eigenlijk.

prrttttttt hoor ik en je keert je acuut om en gaat wat anders doen. hahahahahaha je bent niet te volgen hoor voor velen.

Ja dat kan wel kloppen. Voor veel mensen ben ik onbegrijpelijk.
Oke Nims dit was het even denk ik voor nu

liefs en groetjes van Bea

Dank je wel voor de lezing!
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Lin
Hey hoi

Hi smile

Het eerste wat me opvalt aan je foto is dat je jezelf goed kunt afblokken en dat niet iedereen zomaar dicht bij je kan komen.

Dat klopt heel goed. Ik heb heel goed onder controle wat ik laat zien en wat niet.

Het duurt even voor dat je scherm naar beneden doet.
Zowel bewust als onbewust.

Inderdaad. Alleen bij degene die ik vertrouw gaat het scherm naar beneden.

De vrienden en familie die je heel dierbaar zijn die zal je ten alle tijden beschermen als een echte ridder.

Ja dat klopt. Grappig dat je het woord ridder gebruikt, want dat is iets wat ik afgelopen zondag heb ervaren. Het ridder-zijn uit een vorig leven.

Oh vertel smile. Ik ben benieuwd wat je hiermee bedoelt.

Ja dat is het zeker. Komt ook vooral omdat ik het heb opgezet en iedere keer weer versteld sta, hoe goed het werkt en hoe goed iedereen ermee geholpen wordt smile.

Het klinkt mss heel raar maar ik kan heel moeilijk kontakt maken met de foto's die geplaast worden door leden.

Wat bedoel je hiermee? Waarom klinkt het raar?

Want het verschil is heel goed te merken met het verschil in foto lezen op een andere fora waar ik lid van ben.
Mmm bijzonder dit.

Wat is er anders aan dit forum dan de andere fora?

Verder worden mijn handen heel erg geprikkeld als ik naar je hoofd ga en dan achter je oren "voel".

Nee helemaal niet. Ik weet ook niet precies wat dit betekend.

Voor zover

Zie mijn reactie. Ik herken er zeker wel iets in.

Liefs Linda

Erg bedankt voor je lezing!
HarryS
HarryS mei 13 '10
Zal ook eens een poging wagen.

Je algemene karakter trekken zijn wel duidelijk denk ik inmiddels. Vrolijk, spontaan, zelfverzekerd, oplettend enz.

Daarnaast inderdaad een speels iemand. Maar ook iemand die regelmatig wat 'ingefluisterd' krijgt. Bedek je rechteroor maar eens, en je zult merken dat het dan minder wordt.
Soms denk je wel eens TE rechtlijnig. Af en toe wat flexibeler zijn mag best.
Probeer wel iets meer te bewegen, altijd op een stoel zitten is ook niet alles wink
JulienMoorrees
Origineel bericht van: HarryS
Zal ook eens een poging wagen.

Je algemene karakter trekken zijn wel duidelijk denk ik inmiddels. Vrolijk, spontaan, zelfverzekerd, oplettend enz.

Klopt die zijn er zeker.

Daarnaast inderdaad een speels iemand.

Ja dat is zo.

Maar ook iemand die regelmatig wat 'ingefluisterd' krijgt. Bedek je rechteroor maar eens, en je zult merken dat het dan minder wordt.

Ik zal er eens op letten. Meestal krijg ik de berichten van binnen door en niet via mijn oren, dus weet niet of het zal helpen.

Soms denk je wel eens TE rechtlijnig. Af en toe wat flexibeler zijn mag best.

Ja dat is absoluut waar. Ik ben echt iemand van grote stappen, snel thuis smile. Ben ook zeker druk bezig om mijn flexibiliteit wat meer te gebruiken laugh.

Probeer wel iets meer te bewegen, altijd op een stoel zitten is ook niet alles wink

Dat zit denk ik wel goed hoor. Ik sport 3x in de week en heb het hardlopen weer opgepakt. Doe aan ricochet en fitness. Dus echt veel stilzitten valt reuze mee smile.

Bedankt voor jouw lezing! Goed gedaan smile.
Lin
Lin mei 13 '10
Origineel bericht van: NiMS
Hey hoi

Hi smile

Het eerste wat me opvalt aan je foto is dat je jezelf goed kunt afblokken en dat niet iedereen zomaar dicht bij je kan komen.

Dat klopt heel goed. Ik heb heel goed onder controle wat ik laat zien en wat niet.

Het duurt even voor dat je scherm naar beneden doet.
Zowel bewust als onbewust.

Inderdaad. Alleen bij degene die ik vertrouw gaat het scherm naar beneden.

De vrienden en familie die je heel dierbaar zijn die zal je ten alle tijden beschermen als een echte ridder.

Ja dat klopt. Grappig dat je het woord ridder gebruikt, want dat is iets wat ik afgelopen zondag heb ervaren. Het ridder-zijn uit een vorig leven.

De samenhang tussen het beschermen van je dierbaren en de bescherming van je forum. Is heel erg voelbaar.

Oh vertel smile. Ik ben benieuwd wat je hiermee bedoelt.

Ja dat is het zeker. Komt ook vooral omdat ik het heb opgezet en iedere keer weer versteld sta, hoe goed het werkt en hoe goed iedereen ermee geholpen wordt smile.

Het klinkt mss heel raar maar ik kan heel moeilijk kontakt maken met de foto's die geplaast worden door leden. Tja hoe ga ik dit uitleggen; Het is net of ik door een extra beschermlaagje heen moet, wat meer energie kost en ik minder informatie lijk door te krijgen dan "normaal".Dat ik veel langer bezig ben ook om info binnen te krijgen.

Wat bedoel je hiermee? Waarom klinkt het raar?

Mmm bijzonder dit. Blijf je uitleg schuldig.Het is een gevoel die ik niet onder woorden kan brengen, juist oomdat bij mij het energie zo intens bij me binnen komt.

Wat is er anders aan dit forum dan de andere fora?

Buiten het feit dat je helderhorend bent, viel me op dat er iets met je oren was op jonge leeftijd. Heb jij op jonge leeftijd, een jaar of 9 een soort knal aan de binnenkant van je hoofd gehoord ? Net of je trommelvliezen knappen.

Nee helemaal niet. Ik weet ook niet precies wat dit betekend.

Voor zover

Zie mijn reactie. Ik herken er zeker wel iets in.

Liefs Linda

Erg bedankt voor je lezing!

Ik hoop je vragen te hebben beantwoord

Liefs Linda
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela