Loading...
nl

Jasper123, Iemand proberen mijn foto te lezen?

Jasper123
Jasper123 apr 17 '10
Aangezien de foto's in dit topic zwaar veroudert zijn, ben ik benieuwd of er ook nog iets is verandert. Is er iemand die een poging zou willen wagen?

Delen:
admin
admin apr 17 '10
Schitterend!
Mooie volle uitstraling.
ik merk wel bij deze foto's een lichte geforceerdheid,
je wil via jouw buitenkant laten zien wat er aan de binnekant van jezelf te zien is.
Ik merk dat nog wel meer bij jeugdige mensen, dat ze foto's maken waarbij de uiterlijke uitstraling heel veel moet overbrengen,
Persoonlijk hou ik liever van iemands innerlijke te zien stralen, op een foto. Gewoon zoals je bent..
Als je dat doet, zal je er relaxter uitzien, zoals ongeveer bij de eerste foto hier in deze reeks.
Ik zie bij jou nu ook een indiaan.. bij je! Je Gids vermoed ik..( en meestal zijn dat shamanen geweest in een bepaald of meerdere levens)
je komt meer tot de aarde, tot bewustzijn...tot inzichten en dus ook meer vrede.

Dat blauw staat je heel mooi, past bij je energie.
je bent ouder geworden ja, T'is tijd voor een lief, voel ik , ze mag gaan komen of is net komen aanwaaien.
Als ik jou zie, en vb ook PJ.. en nog van je leeftijd hier op merudi, dan voel ik steeds dat ik zulke zonen als jullie zou willen gehad hebben in m'n leven. Zeg ik heel eerlijk.. ik zou trots op jullie zijn!! en ik ben het stiekum ... smile
nou voor de rest laat ik het over aan diegene die jou nog niet hadden gelezen!!

veel liefs
Bellefleur
Jasper123
Jasper123 apr 17 '10
Je hebt gelijk met dat de foto´s geforceerd zijn. Van die indianen gids is voor mij nieuw, maar wel iets moois. Verder klopt het inderdaad dat idealisme/dromerigheid en realisme bij mij bij elkaar komen.

Misschien wel leuk om te vertellen: ik vertrek niet aankomende week maar de week daarna naar Italië, waar ik een tijd op een camping resort/village ga werken in Toscane, om vervolgens verder te trekken en over de wereld te reizen.

Dat van dat blauw is mij eerder vertelt! Ik draag het ook erg graag. En wat je zegt over een lief, ik heb daar wel heel erg sterk behoefte aan, maar ik weet wel, door mijn vorige relatie dat ik nog niet klaar ben om mij volledig vast te leggen. Ik wil eerst alles voor mijzelf duidelijk hebben en mijn doelen duidelijk gedefinieerd hebben. Daarom ga ik ook reizen, om tot nieuwe wijsheden/inzichten te komen, maar wie weet kom ik onderweg wel de liefde van mijn leven tegen, het is in ieder geval een mooie gedachte.

Dat laatste wat je zegt is heel erg lief! Ik voel me gevleid. Mijn leven zou er denk ik een stuk anders uit zien als jij mijn moeder was geweest, aangezien hier thuis totaal geen ruimte/tijd is voor spiritualiteit. Maar goed, dat zal wel bij mijn lessen horen.

Bedankt voor je snelle reactie!

Groet,

Jasper
admin
admin apr 17 '10
Ja.. je bent klaar voor de reis!
Mocht je ooit terug komen en dan via de ardennen,
ben je van harte welkom om hier - in de tuin te kamperen indien goed weer- of in de logeerkamer bij slecht weer.
als je dit zelf ook leuk vind.. geef je maar een seintje, en dan geef ik mijn adres en telefoonnummer door.
Jasper123
Jasper123 apr 17 '10
Ik zal het onthouden Bellefleur, ik ben er in ieder geval helemaal voor in om iemand met zoveel wijsheid te ontmoeten.
gast
gast apr 17 '10
Jasper, misschien is het maar goed ook dat je de ouders hebt die je nu hebt. Nu kun je je eigen weg vinden in de spirituele wereld en wordt je niet voor geprogrammeerd of in een hokje geduwd. (hiermee bedoel ik niet jouw Belle)

Ik denk dat die reis je heel veel goeds zal brengen al zal het niet altijd even makkelijk zijn en zullen er veel heilige huisjes sneuvelen. Maar dat is alleen maar goed. Bouw aan je eigen huis, dus eerst slopen die oude die je hebt mee gekregen van je ouders/maatschappij. Bekijk alles van alle kanten voor je een oordeel velt. Als je dat doet kom je er achter dat de waarheid is wat het is. En dat zijn goede bouwstenen.

Succes!
Jasper123
Jasper123 apr 17 '10
Mooi stukje Gast, dankjewel! Ik zal een blog bijhouden op jaspervanson.blogspot.com. Na een paar maanden hard werken is het nu toch eindelijk bijna zo ver.. laugh
gast
gast apr 17 '10
Hé leuk, ik zal kijken of ik je een beetje kan volgen in je blog. Beloof niets......
gast
gast apr 17 '10
Hé JAsper, net even op je blog gekeken en wilde een berichtje achter laten maar ik kon met geen mogelijkheid bij het woord dat je moet over typen komen. Het scherm kan niet ver genoeg naar beneden.

Dan maar even zo:

Echt helemaal super Jasper! Ben zo benieuwd wat je met ons gaat delen. Ik zet je iig bij mijn favorieten zodat ik af en toe eens kan kijken wat en waar het leven jou brengt.

Succes, en vooral heel veel plezier,
Sylvia (gast)
Jasper123
Jasper123 apr 18 '10
laughleuk om te horen dat je me wilt gaan volgen Gast, ik ben zelf ook wel benieuwd wat ik straks te delen heb wink. Maar dat is ook het mooiste van zo'n reis: het is van te voren niet te plannen wie of wat je tegenkomt..

Dankjewel!

Jasper
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 19 '10
Hoi Jasper,

Ik heb er even een nieuw topic van gemaakt, om ervoor te zorgen dat de dingen niet door elkaar heen gaan lopen smile. Leuk dat je een nieuwe foto hebt geplaatst!
Jasper123
Jasper123 apr 22 '10
Het leek mij juist wel interessant voor mensen om deze twee foto´s van verschillende tijden naast elkaar te kunnen leggen om een eventuele ontwikkeling te kunnen benoemen. =D
Marenubium
Marenubium apr 22 '10
Hehe...meestal wordt er hier een periode van 6 maand gehanteerd, om een eventuele ontwikkeling te kunnen benoemen. Tenminste, dat heb ik mij onlangs laten vertellen smile
Jasper123
Jasper123 apr 22 '10
Als je goed leest zit er tussen deze foto's twee jaar verschil. hehe..
Marenubium
Marenubium apr 22 '10
Eheh..niet tussen de aanvragen.
Maar goed, eenieder zijn/haar ding wink
Jasper123
Jasper123 apr 22 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Eheh..niet tussen de aanvragen.
Maar goed, eenieder zijn/haar ding wink

Het gaat erom dat er een bepaalde tijd zit tussen de momenten waarop de foto's zijn genomen, wat uiteraard nogal logisch is. De vorige keer dat ik mijn foto liet lezen, liet ik mijn profiel foto lezen, deze was begin 2008 genomen. Aangezien ik net een nieuwe camera heb kon ik een nieuwe foto maken. En aangezien ik afgelopen twee jaar ontzettend ben gegroeid in bepaalde dingen vroeg ik mij af of dit ook aan de foto af te lezen is.

Als je ergens commentaar op levert, zorg dan in ieder geval dat je goed geinformeerd ben smile.
Maryssa
Maryssa apr 22 '10
Quote:
Het gaat erom dat er een bepaalde tijd zit tussen de momenten waarop de foto's zijn genomen, wat uiteraard nogal logisch is.

Ok dus dan kan ik ook allemaal jeugdfoto's laten lezen? Ik vind die theorie niet helemaal opgaan.

Quote:
Als je ergens commentaar op levert, zorg dan in ieder geval dat je goed geinformeerd ben .

Waarom voel je je zo aangevallen? Volgens mij wil Marenubium alleen maar dat het zo eerlijk mogelijk verloopt hier en iedereen gelijk wordt behandeld. En ik ben het daar wel mee eens. Er zijn wat mensen hier die te horen hebben gekregen dat hun foto niet gelezen wordt omdat er te kort tijd tussen 2 lezingen zit. Nu kunnen mensen wel kort na elkaar 2 foto's uploaden en zeggen "Ja maar daar zit wel een jaar tussen" Dat valt niet te controleren. Ik vind het eerlijk als zoveel mogelijk mensen een fotoreading kunnen krijgen en nieuwe mensen op Merudi voor mensen moeten gaan die al eens een reading hebben ontvangen.
Marenubium
Marenubium apr 22 '10
Quote:
Het gaat erom dat er een bepaalde tijd zit tussen de momenten waarop de foto's zijn genomen, wat uiteraard nogal logisch is

Is dat zo? Waar haal je die wijsheid(lees: informatie) vandaan als ik vragen mag laughMoeten we NiMS toch maar eens vragen de ongeschreven regels aan te passen, of in ieder geval duidelijkheid hierover te verschaffen! Zo kan iedereen toch wel zeggen: ow, heb vorige week mijn foto laten lezen, maar die was beheurlijk oud, dus hier een nieuwe, lees maar ff! *beetje krom*

Er wordt hier bij mijn weten gewoon gekeken naar de datum van de aanvraag, en niet naar de datum waarop een foto gemaakt is, gezien ook Belle haar terechte opmerking hier:

Origineel bericht van: Bellefleur
Ik vind het niet zo kloppen, Bart.. dat je alweer je foto laat lezen, zo snel achter elkaar.
Het is niet fair tov diegene waartegen wordt gezegd dat ze een half jaar of op z'n minst enkele maanden, moeten wachten..
alvorens ze hier weer gelezen worden.
Ten tweede vind ik het logisch dat de lijn wordt doorgetrokken naar iedereen,
en geen onderscheidt is tussen Merudianen en/of bezoekers die hun foto's een extra keertje meer willen laten lezen.
Velen zitten in een veranderingsfaze en gaan als een trein, en tuurlijk jij ook, vriend..
dat weet ik ook.
Daarom lees ik je graag binnen zes maanden namelijk eind oktober!

veel liefs van mij, like always
Bellefleur

Fotolezen is fotolezen, en we kunnen niet in het 'verleden' lezen. Volgens mij heb je toch behoorlijke goede lezingen gehad van 'dit' moment in je eerste aanvraag wink

Lat0rz
Jasper123
Jasper123 apr 22 '10
Zou dit topic dan aub verwijdert kunnen worden...?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 22 '10
Graag wil ik jullie vragen om de discussie over het lezen zelf hier voort te zetten: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/89687/Hoeveel_tijd_moet_er_tussen_fo.html#Post89687

Dan kan dit topic weer gebruikt worden voor de lezing van Jasper.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki