Hoi Maryssa.
* Ik krijg een beeld te zien van jou samen met een oudere man met grijzend haar. De hij zit op de bank en jij op de fauteuil. Bank en fauteuil zijn oranjebruin van kleur. Er liggen wat patchwork kussentjes op. Kun je dat plaatsen?
dit kan ik niet echt plaatsen,mischien als ik er wat beter over nadenk...
[1]* Ik zie een heleboel eigenwijsheid bij je. Je hebt hele bijzondere ideeën en overtuigingen. En je bent niet van plan je daar door iemand vanaf te laten brengen.[/1]
Dat klopt helemaal,eigenwijs zou mijn 2e naam kunnen zijn.
ik heb inderdaad hele sterke ideeen en overtuigingen,en iemand moet wel met gruwelijk goede argumenten komen willen ze mij daar vanaf brengen,is tot nu toe ook nog niet gebeurt. ...
* Femme fatale ben je wel. Je houdt er van als mensen naar je kijken als je binnenkomt. En als jij binnenkomt dan komt er ook iemand binnen. Je hebt uitstraling. Maar ergens wil je ook weer niet te lang in het middelpunt staan dan wordt je wat ongemakkelijk.
Klopt ook helemaal ik vind het in eerste instantie heerlijk om in het middelpunt van de belangstelling te staan,maar het voelt al snel gênant,en misplaatst.
* Als ik invoel op je lichamelijke klachten en kwalen dan krijg ik een soort angstgevoel te voelen. Alsof je bang bent voor iets of iemand. Ook wat hoofdpijn vlak boven jouw ogen. Voor de rest pik ik niets op qua klachten.[i/]
Dat angstgevoel klopt ook,al kan ik je niet pressies zeggen waar ik bang voor ben,ik weet het zelf niet zo goed eigenlijk ,maar het gevoel kan best heftig zijn soms.De hoofdpijn klopt ook wel..
* Ben je aan iets nieuws begonnen en moet je jezelf bewijzen? Leg je de lat niet iets te hoog voor jezelf? Dit zeg ik omdat ik het gevoel heb dat je jezelf geen 100% maar 200% inzet en toch onzeker er tegenaan kijkt. Je doet je best en meer kun je niet doen.
ik ben niet aan iets nieuws begonnen,maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat ik me moet bewijzen,tegenover anderen maar vooral voor mezelf.
en inderdaad ik kijk er onzeker tegenaan ,ik vind dat ik het lang niet zo goed doe als ik zou moeten.
[i]* Je hebt een dromerige, poëtische kant die niet veel mensen van jou kennen.
klopt mensen zien vooral een hard iemand die wel lief kan zijn als je haar kent.
* Volgens mij ben je best wel gesloten van karakter. Ik moet de informatie naar me toe trekken merk ik.
klopt ook ,ik moet me veilig voelen om info los te laten.
* Jouw ene oog zegt kom maar op en jouw andere oog is afwachtend en weifelend. Volgens mij ben je een dame van wisselende stemmingen.
weer raak ik kan zeer snel omslaan van de ene bui in de andere.
heel goed dus ,ik ben echt onder de indruk .
heel erg bedankt