Loading...
nl

foto lezen van me hond en mezelf?

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 3 '07
Hoi Dvunz,

Helaas is de foto erg klein. De 2e foto kan ik niet aanklikken want dan krijg ik de melding dat de grote versie van de foto niet gedeeplinkd kan worden. Misschien dat je het anders kan plaatsen? Dus alleen je gezicht uitsnijden of zoiets? Misschien is het ook wel leuk om je even voor te stellen in het voorstel forum. Dan weten we meteen wie je bent, en wat je wilt.
Wendy's
Wendy's jan 3 '07
Heeey,
Welkom op het forum. Ik heb nog nooit dieren gelezen, dus ik weet ook niet of ik het kan.

Ik wil wel graag je foto lezen. Alleen deze is wel erg klein dus ik weet niet of ik veel informatie door zal krijgen. Heb je misschien ook een grotere foto?

Groetjes, Wendy
dvunz
dvunz jan 3 '07
hey als je op 2e link klikt
krijg ik wel grotere foto te zien :)
Wendy's
Wendy's jan 3 '07
Nee, ik kan die foto niet zien. En die eerste link is gewoon dezelfde grote! :(
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 3 '07
Het klopt dat jij de grote foto ziet omdat hij nog in je cache staat van je browser. Toch staat mijnalblum.nl het niet toe om de grote foto direct te laten linken. Misschien moeten we toch iets verzinnen voor het uploaden van foto's. Ik zal een nadenken of er iets is waarmee je kan uploaden hier via deze site.
dvunz
dvunz jan 3 '07
vreemd...ff denke hoor

en via deze link?
http://www.mijnalbum.nl/Album=HFPOMEE4

staan meer fotos in van me hond en mij
andes ff pb met mailadres?
om foto te mailen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 3 '07
Ja die link werkt wel! Als je in het fotoboek rechts klikt, zie je ook deze foto staan. Als je weer die rode melding krijgt, even op f5 drukken en het werkt. Bedankt :D. We gaan kijken wat we voor je kunnenn doen. Tochh ben ik bang dat dieren lezen een groot probleem is. Degene van wie ik dacht dat die het zou kunnen, blijkt toch alleen maar goed te zijn in het lezen van paarden. Maar misschien zijn er andere mensen hier die een gave bij zichzelf ontdekken. Ik weet iig dat ik geen dieren kan lezen. Jou wil ik wel proberen te lezen iig. Dus die lezen hou je van me tegoed.
dvunz
dvunz jan 3 '07
ben benwd
Wendy's
Wendy's jan 3 '07
Jah, die link is wel beter!! Ik weet niet of ik vanaaf nog je foto ga lezen en anders morgen
jo
jo jan 3 '07
ik wil wel een poging wagen..
je hond...

erg lief en knuffelig maar ook ontzettend eigenwijs... wel waaks maar niet agressief..
heeft soms geen idee waar het over gaat of wat er allemaal om heen gebeurt.
is wel slim maar houd zich soms "dom" voor en denkt ja doe het zelf...

Laat je even iets weten...
is de eerste keer dat ik een foto probeer te lezen en ben erg benieuwd of mijn gevoel goed zit!
Gr Jo
mause
mause jan 3 '07
mooie hond. de hond van een vriend van ons is ook een rotweiler en heet ook simba. grappig. sorry, kan helaas geen foto's lezen.

trouwens welkom nog hier.
dvunz
dvunz jan 3 '07
eigenwijs is karakter van dat ras
was niet waaks...hielp je sjouwe met de spullen
zeg maar.en d8 idd soms van doe het zelf maar
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 3 '07
Hoi dvunz,

Ik zal de foto van jezelf even lezen. Ik heb namelijk inspiratie genoeg om er iets over te kunnen zeggen. Het is wel onder voorbehoud, dus ik hoor graag of het een beetje klopt.

Ik zie iemand die erg dromerig is. Soms gaan er dingen langs je heen, maar ik weet niet of je dat zelf ook door hebt.

Je hebt een heel lief en zachtaardig karakter en je kan echt geen vlieg kwaad doen.

Toch heb ik het gevoel dat je af en toe flink gefrustreerd om dingen kan zijn omdat ze niet lukken zoals je zelf wilt. Dan kan je nogal eens agressief zijn. Toch heb ik het idee dat jij hier niet zoveel aan kan doen.

Je bent een heel gevoelig persoon. Iets dat voor een ander niet bijzonder lijkt, kan jou soms enorm raken. Dan ben je echt ontroerd.

Ik vind je een hele bijzondere persoon. Het lijkt wel alsof je nog niet zo lang hier op aarde rond loopt (niet dat je een jonge ziel hebt, integendeel!). Maar als je diep van binnen voelt, heb je dan niet het idee, dat je hier helemaal niet thuishoort?

Ik denk dat jij veel om de natuur geeft en het heerlijk vind om een lekker stuk te lopen. Helaas kan het niet meer met je grote kammeraad, want jullie waren wel een enorm goed "stel" samen. Gecondoleerd met het verlies. Ik snap heel goed dat je hier steun zoekt!

Ik zie ook pret-oogjes. Iemand die enorm kan genieten van de simpele en leuke dingen. Ik denk ook niet dat jij heel erg materialistisch bent.

Ok dit was het. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Wendy's
Wendy's jan 3 '07
Allereerst wil ik wel kijken of ik ook dieren kan lezen. :D
Dus ik ga een poging wagen om je hond te lezen.
Ik heb dit nog nooit gedaan, dus misschien kan ik het ook helemaal niet!
Of ik krijg maar weinig informatie door.

Hier komttie: :)

Volgensmij luisterd je hond goed naar je (zijn baasje), en issie je erg trouw!

Ook zie ik iets speels. Waarschijnlijk speeld je hond ook veel, en dus ook met andere honden.

Het is een actieve hond. Maar ook zie ik er iets rustigs in, alsof je hond lekker een paar uurtjes kan rusten. Ik denk dat dit afwisselend is.

Ik denk dattie het goed met andere honden uit zijn omgeving (die bekent waren) kan vinden.

Ik kan me goed voorstellen dat wanneer jij thuis komt, je hond gelijk op je af loopt. (Ik weet niet of dit ook zo is). Maar in ieder geval wijst dit erop dat je hond erg aan je gehecht is. En jullie aan elkaar.

Ik krijg het gevoel alsoffie gelukkig is bij je thuis, en met zijn omgeving. Ik weet niet waar je hem vandaan had gehaald, maar ik krijg zoon gevoel dat hij er blij mee is.. dattie zo'n mooie omgeving heeft.

Ik krijg het woordje 'rakker' door, geen idee wat ik hiermee moet. Misschien dat jij dat beter weet!

Ik voel een klein beetje angst bij je hond. Denk dattie af en toe wel een beetje bang kan zijn.
Ook voel ik nieuwsgierigheid.

Je hond straalt ook vrolijkheid uit op de foto's! mooi om te zien.

Oke, dit wassie dan. Meer krijg ik er niet uit! Dit was dus wel mijn eerste keer dat ik een dier lees! Ik ben erg benieuwd of ik ook honden kan lezen ;).

Sterkte met je verlies!

Groetjes, Wendy
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 3 '07
 Quote:
Origineel van jo:
ik wil wel een poging wagen..
je hond...

erg lief en knuffelig maar ook ontzettend eigenwijs... wel waaks maar niet agressief..
heeft soms geen idee waar het over gaat of wat er allemaal om heen gebeurt.
is wel slim maar houd zich soms "dom" voor en denkt ja doe het zelf...

Laat je even iets weten...
is de eerste keer dat ik een foto probeer te lezen en ben erg benieuwd of mijn gevoel goed zit!
Gr Jo
Hey Jo, ik denk dat je een nieuwe gave bij je ontdekt hebt. Het klinkt gek, maar ik heb echt het gevoel dat dierenfoto-lezen iets is dat helemaal bij je past! Ik weet niet of meer mensen dit ook denken, of dat je zelf dit gevoel hebt, maar ik wilde het toch even kwijt! Ik vind dat je het heel goed gedaan hebt voor een eerste lezing. Iedereen hier weet hoe moeilijk het is, en hoe wij allemaal hier met niets zijn begonnen te lezen.

Groetjes Julien.
Wendy's
Wendy's jan 3 '07
Jah, dat vind ik ook! Ik denk dat je dat wel kan. Ik denk dat je meer gevoel hebt bij dierenfoto's dan bij die van mensen. Best goed voor de eerste keer! Hoe meer je oefend hoe beter het gaat!
dvunz
dvunz jan 3 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Hoi dvunz,

Ik zal de foto van jezelf even lezen. Ik heb namelijk inspiratie genoeg om er iets over te kunnen zeggen. Het is wel onder voorbehoud, dus ik hoor graag of het een beetje klopt.

Ik zie iemand die erg dromerig is. Soms gaan er dingen langs je heen, maar ik weet niet of je dat zelf ook door hebt.
klopt zeker,droom vaak en werk op auto piloot
 Quote:
Origineel van NiMS:

Je hebt een heel lief en zachtaardig karakter en je kan echt geen vlieg kwaad doen.
maak me wel es flink kwaad maar uiteindelijk hou ik me in,
verder ook zorrgzaam
 Quote:
Origineel van NiMS:

Toch heb ik het gevoel dat je af en toe flink gefrustreerd om dingen kan zijn omdat ze niet lukken zoals je zelf wilt. Dan kan je nogal eens agressief zijn. Toch heb ik het idee dat jij hier niet zoveel aan kan doen.
klopt,probeer wel
es wat en lukt niet altijd zoals ik ged8 had
en dan baal je erg
 Quote:
Origineel van NiMS:

Je bent een heel gevoelig persoon. Iets dat voor een ander niet bijzonder lijkt, kan jou soms enorm raken. Dan ben je echt ontroerd.
hard van buiten en zacht van binnen bij sommige dingen
 Quote:
Origineel van NiMS:

Ik vind je een hele bijzondere persoon. Het lijkt wel alsof je nog niet zo lang hier op aarde rond loopt (niet dat je een jonge ziel hebt, integendeel!). Maar als je diep van binnen voelt, heb je dan niet het idee, dat je hier helemaal niet thuishoort?
voel me idd niet altijd thuis en vraag me wel es af wat ik hier doe
 Quote:
Origineel van NiMS:

Ik denk dat jij veel om de natuur geeft en het heerlijk vind om een lekker stuk te lopen.
klopt ook,maar niet zo veel dat ik er ook voor inzet
 Quote:
Origineel van NiMS:

Helaas kan het niet meer met je grote kammeraad, want jullie waren wel een enorm goed "stel" samen. Gecondoleerd met het verlies. Ik snap heel goed dat je hier steun zoekt!

Ik zie ook pret-oogjes. Iemand die enorm kan genieten van de simpele en leuke dingen. Ik denk ook niet dat jij heel erg materialistisch bent.
pretoogjes als ik het naar me zin heb,spullen zijn handig maar is niet alles
 Quote:
Origineel van NiMS:

Ok dit was het. Ik ben benieuwd naar je reactie.
dvunz
dvunz jan 3 '07
 Quote:
Origineel van Wendy's:
Allereerst wil ik wel kijken of ik ook dieren kan lezen. :D
Dus ik ga een poging wagen om je hond te lezen.
Ik heb dit nog nooit gedaan, dus misschien kan ik het ook helemaal niet!
Of ik krijg maar weinig informatie door.

Hier komttie: :)

Volgensmij luisterd je hond goed naar je (zijn baasje), en issie je erg trouw!
aftoe oost indisch doof,verder wist ie precies wat ik bedoelde
 Quote:
Origineel van Wendy's:

Ook zie ik iets speels. Waarschijnlijk speeld je hond ook veel, en dus ook met andere honden.
was gek op spelletjes,stoeien en andere honden
 Quote:
Origineel van Wendy's:

Het is een actieve hond. Maar ook zie ik er iets rustigs in, alsof je hond lekker een paar uurtjes kan rusten. Ik denk dat dit afwisselend is.
zat geregeld al1 thuis en was geen enkel probleem,as we samen waren idd lekker spelen
 Quote:
Origineel van Wendy's:

Ik denk dattie het goed met andere honden uit zijn omgeving (die bekent waren) kan vinden.
idd naaste omgeving ging perfetc met die honden
en kwam ook voor ze op
 Quote:
Origineel van Wendy's:

Ik kan me goed voorstellen dat wanneer jij thuis komt, je hond gelijk op je af loopt. (Ik weet niet of dit ook zo is). Maar in ieder geval wijst dit erop dat je hond erg aan je gehecht is. En jullie aan elkaar.
klopt,kwam nie altijd
soms wast van kom jij maar,lig zo lekker,maar wel die blik van blijdschap en kwispele
 Quote:
Origineel van Wendy's:

Ik krijg het gevoel alsoffie gelukkig is bij je thuis, en met zijn omgeving. Ik weet niet waar je hem vandaan had gehaald, maar ik krijg zoon gevoel dat hij er blij mee is.. dattie zo'n mooie omgeving heeft.
heeft kort geduurd voor ie gewend was idd,en had ze draai snel gevonden
 Quote:
Origineel van Wendy's:

Ik krijg het woordje 'rakker' door, geen idee wat ik hiermee moet. Misschien dat jij dat beter weet!

Ik voel een klein beetje angst bij je hond. Denk dattie af en toe wel een beetje bang kan zijn.
Ook voel ik nieuwsgierigheid.
nwgierig was ie zeker,volop snuffle en kijke wat er almaal gebeurde,bang?ze laatste 2weken zeker
 Quote:
Origineel van Wendy's:

Je hond straalt ook vrolijkheid uit op de foto's! mooi om te zien.
vrolijk was ie zeker,zag em helemaal opbloeie
sinse hij bij mij was
 Quote:
Origineel van Wendy's:

Oke, dit wassie dan. Meer krijg ik er niet uit! Dit was dus wel mijn eerste keer dat ik een dier lees! Ik ben erg benieuwd of ik ook honden kan lezen ;).

Sterkte met je verlies!

Groetjes, Wendy
dvunz
dvunz jan 3 '07
voeg nog even foto toe van me hond.
iemand anders zag deze foto en zag bepaalde
dingen/mensen erop zonder dat ze wist dat
me hond dood was.ben dus benwd of iemand dat ook ziet?

Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420