Loading...
nl

Elfje21, Wil iemand graag mijn foto lezen?

Elfje21
Elfje21 apr 12 '10
Hey allemaal,

Wie wil er graag mijn foto lezen? Iedereen mag proberen! Zeg maar wat je voelt. Hopelijk is er ook iets over de toekomst bij, maar andere dingen mag ook altijd.

Hier is mijn foto:

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1637

Veel liefs,

Elfje21
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '10
Oh het is je al gelukt smile

Anke
Anke apr 12 '10
Aaah, je hebt echt iets van een elfje... een boselfje laugh
Elfje21
Elfje21 apr 12 '10
Hey Nims,

Bedankt om de foto op het topic te plaatsen, dat is al wat gemakkelijker voor de lezers. Ja, inderdaad het lukte uiteindelijk, heb nog even geantwoord op het topic van 'foto toevoegen'.

En bedankt Anke, dat is lief van je. Wel leuk dat je boselfje zegt, want hou namelijk heel veel van de natuur en van bossen en bomen!

Veel liefs,

Elfje21
Anke
Anke apr 12 '10
Ik denk dat je goed met het bos zou kunnen communiceren. De boompjes, beestjes, geluiden... Toen ik je foto zag moest ik meteen aan Tolkiens Sylvan elven denken. De mysterieuze elfen die iets weg hebben van Ierse druïden.
Elfje21
Elfje21 apr 13 '10
Hey Anke,

Ja, vroeger had ik wel het gevoel dat ik kon communiceren met bomen, maar dat was als kind, en nu heb ik het al lang niet meer geprobeerd, maar ik voel me nog steeds verbonden met de natuur en bomen, dus zou het eigenlijk nog wel eens willen proberen.

Zie je dat zo aan mijn gezicht dat ik lijk op die elven? Wel lief dat je dat zegt.

Veel liefs,

Elfje21
Anke
Anke apr 13 '10
Erm, ja, dat was het eerste wat in me opkwam toen ik je foto zag smile
Tadaaaa, mijn allereerste foto-lees ervaring ooit laugh

En ik zou het zeker weer gaan proberen, dat communiceren met bomen!
admin
admin apr 14 '10
hee, lief Elfje ik ga je schrijven wat ik doorkrijg bij het zien van je foto.

- het eerste wat me opvalt zijn jouw grote ogen! trouw dat stralen ze uit. Je bent heel erg trouw. Ik zie dieren voorbij komen. dat gebeurt wel meer hoor, als ik foto lees grin
Ik zie een gevleugeld paard zoals bij Pegasus.
Ik zie een wit hondje..
Ja het zijn witte dieren, een witte vogel (een gaai denk ik)
en een witte soort tijgerachtige poes , een witte eekhoorn.
Je straalt een soort elfe-koningin uit,
Ik voel zelfs een behoeft om dicht bij je aan te kruipen.. dat is mooi. Ik voel een natuurlijke warmte van jou uitkomen, een natuurlijke soeplesse.. een zuiverheid dat in je zit, jij doet geen vlieg kwaad, en je bent licht en liefde. Het zit in jou!
Je vrouwelijkheid straalt, en toch ben je bedeest.. je aura trekt zich terug, je komt niet helemaal op de voorgrond.
je hebt nog niet je echte plek in het leven opgeeist!
Niet een letterlijke plek, maar figuurlijk gezien.
Dat gaat wel gebeuren.. wanneer jouw yin/jang meer evenwicht heeft. Jang is jouw mannelijke kant, die jouw je sterkte meer naar voren zal/mag brengen.
Want die zit daar die kracht, maar..mag dit echt getoont worden aan de wereld, zegt het stilletjes. Ja het mag, kom maar weer tevoorschijn.
Je vrouwelijke elfjes-zijn samen met je mannelijke natuurkracht in één!
Iets zegt me.. dat je toch in die ontwikkeling wordt gebracht.
kinderen zullen daar van kunnen genieten! Zij staan oook heel dicht bij de elfen, de feeën en ander wezens, en natuur

heel veel liefs van mij,
Bellefleur.
Elfje21
Elfje21 apr 14 '10
Hey Anke,

Ja, met het bos communiceren ga ik zeker nog eens proberen.

En hey Bellefleur,

Bedankt voor je fotolezing. Er zijn zeker dingen bij die kloppen. Ik zal proberen morgen te antwoorden op je lezing.

Veel liefs,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 apr 16 '10
Hey Bellefleur,

Ik heb net een privéberichtje naar je gestuurd. Kan je even laten weten of je het ontvangen hebt?

Veel liefs,

Elfje21
admin
admin apr 16 '10
ontvangen hoor! en schrijf je snel terug!
Elfje21
Elfje21 apr 16 '10
Hey Bellefleur,

Ok. Dat is goed hoor!

Veel liefs,

Elfje21
HarryS
HarryS apr 16 '10
Een twijfelaartje, te goed voor deze wereld. Je lijkt ook tussen 2 gedachtes te zweven....is keuzes maken moeilijk? Kijk naar wat goed is voor jezelf en hak de knoop door.

smile
Petra
Petra apr 17 '10
Ik denk meteen aan (klassieke) muziek als ik je foto zie.

Je bent bijzonder gevoelig op je zintuigen en indrukken kunnen bij jou nogal eens naar binnen vallen. Je hebt dan even tijd nodig om tot jezelf te komen.

Het is alsof het je de laatste twee jaar allemaal wat teveel is geweest. Je hebt een plotselinge scheiding of verlies meegemaakt in het gezin waar je opgroeide. Diegene was de spil van de familie en ieder van jullie lijkt het nu even kwijt te zijn.

Ik zie je veel op jezelf zijn, jij verwerkt de dingen in jezelf op je eigen manier.

Je kunt goed tekenen, je zou er meer mee mogen doen!!

Je bent echt een gever, denkt meestal eerst aan anderen en dan aan jezelf.

Je hebt enorm veel kwaliteiten en je bent een intelligente vrouw en een echte analyticus/denker.

Je bent goed van vertrouwen en staat dicht bij het kind in jezelf. daardoor wordt je ook gekwetst omdat de wereld soms harder blijkt dan jij graag zou zien. Ik moet daardoor een beetje denken aan Alice in Wonderland. Je lijkt je soms een beetje te voelen als Alice.

Je weet niet zo goed wat je wilt in de toekomst, omdat jij je altijd erg hebt laten sturen en er nu achter komt dat het leven anders blijkt te zijn dan je dacht.

Je houdt enorm van zoete dingen en je houdt van dieren (paard, hond) en ik zie ook een beeld van een kat of poes, hoewel het lijkt alsof je er een tijdje overgevoelig/allergisch voor bent geweest.

Er is voor jou nu een periode aangebroken om uit je schulp te kruipen, jezelf een plek op de wereld te geven en voor jezelf op te komen. Je niet meer te veel aan te passen aan anderen, zorgen dat zij het naar de zin hebben. Durf grenzen aan te geven, je emoties te laten zien, stop ze niet weg, maar laat ze gaan. wees niet bang een keer boos of onredelijk te zijn, dat hebben we allemaal wel eens! Maar er nu eerst achter komen wat jij allemaal wilt en wees niet bang om fouten te maken of mensen te kwetsen door jouw keuzes. Keuzes hebben nu eenmaal wel eens invloed op anderen, dat is onvermijdelijk, en meestal niet zo erg als we denken.

Fouten bestaan niet lieverd, alleen het oordeel van jezelf of anderen maakt iets goed of fout. En iedereen beoordeelt de dingen eenmaal anders.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Elfje21
Elfje21 apr 17 '10
Hey HarryS,

Bedankt voor je reactie. Het klopt wel wat je zegt. Ik zal je een privéberichtje sturen.

Kan je het laten weten als je het ontvangen hebt?

Veel liefs,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 apr 17 '10
Hey Petra,

Erg bedankt voor de lezing. Ik haal er veel uit voor mezelf.

Ik zal je een privéberichtje sturen. Kan je het laten weten als je het ontvangen hebt?

Veel liefs,

Elfje21
Petra
Petra apr 17 '10
Ha lieve meid, ik heb je berichtje gekregen hoor, ik zal zo per pb naar je terug reageren.
Elfje21
Elfje21 apr 18 '10
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!

Zijn er nog mensen die willen proberen?

Veel liefs,

Elfje21
Jolisa
Jolisa apr 18 '10
Hoi,

Je bent een leuke meid die nieuwsgierig is naar de wereld en veel wil leren.

In het leven heb je het weleens moeilijk met je moeder. Ze zet je onder druk, verwachtingen waar jij niet aan wil voldoen.
Op het moment sta je er ook alleen voor.

Maar daar gaat binnenkort nog verandering in komen.
Het heeft ermee te maken dat je voor jezelf op zal moeten komen.

De kleur geel past bij jou. Iemand die lichtelijk ontdeugend is en daar van kan genieten.
- Je houdt van plezier en gezelligheid
- Je bent bereid je aan te passen aan de wensen van anderen
- Je wilt goed zijn voor anderen en ze helpen
- Groot gevoel voor humor
- Gulheid en openheid zijn centrale levens lessen in jouw leven

Je bent spiritueel maar beperkt jezelf hierin, durf daarin meer naar buiten te komen en dan komt het ook positief meer naar jouw toe.

Groetjes van Jolanda en Robbert(Core).
Elfje21
Elfje21 apr 19 '10
Hey Jolanda en Robbert (Core),

Bedankt voor jullie lezing. Ik zal een privéberichtje sturen.

Veel liefs,

Elfje21
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy