Loading...
nl

Wit jongetje

Anke
Anke apr 12 '10
Mijn vriend had vanacht een korte droom.
Hij zag hoe een wit jongetje bij ons door de brievenbus naar binnen kwam.

Hij werd met een schok wakker, want hij is als de dood dat ik zwanger ben. (Zo interpreteerde hij de droom).
Ik dacht dat het misschien een entiteit was die binnen kwam. Of dat het iets zegt over de spirituele ontwikkeling van mijn vriend.

Hebben jullie een idee wat het zou kunnen betekenen?
Delen:
Cialara
Cialara apr 12 '10
Misschien een gekke vraag hoor, maar waarom is hij zo "als de dood" dat je zwanger zou kunnen zijn... vanwaar die angst?

Misschien was het iets totaal anders winkmeerdere dingen zijn mogelijk. Zijn inner-child kan het ook zijn geweest...

Liefs Jorine
Anke
Anke apr 12 '10
Hij vindt zichzelf om meerdere redenen er nu niet klaar voor om pappa te worden. In sommige opzichten ben ik het met hem eens, in andere weer niet.

Inmiddels heeft hij nog wat meer woorden aan zijn droom kunnen geven. Het jongetje had een soort wit nachthemd aan en het straalde iet puurs/wijs/stralends uit. Maar op het moment dat het jongetje ons huis binnenkwam, schrok hij zo erg dat hem de adem werd benomen.
Pas toen hij wakker werd, dacht hij aan zwangerschap. Tijdens de droom zelf nog niet.
Cialara
Cialara apr 12 '10
Ha ha ha, mensen zijn er zelden helemaal klaar voor winkhet moet soms ook groeien dat besef, dat je vader of moeder kunt worden.

En zo te zien werd hij bij het wakker worden geconfronteerd met iets van zijn ego, dat een beeld uit zijn onbewuste vertaalde naar iets heel anders wink

Maar over de droom... wel heel mooi beeld hoor, van dat witte gewaad en het pure wijze en stralende. Ik vraag me alleen af wie er nu schrok bij de binnenkomst van het jongetje, was dat je vriend of het jongetje dat schrok...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki