Loading...
nl

fotolezen

Marlotte
Marlotte dec 29 '06
Zou 1 van jullie mijn foto willen lezen?
Delen:
Wendy's
Wendy's dec 29 '06
Heeey marlotte welkom,
Ik wil binnenkort wel een poging wagen om je foto te lezen! maar heb je ook een foto waar heel je gezicht op staat en 2ogen (en die niet scheef is)? dan word het al makkelijker voor mij. :)
Marlotte
Marlotte dec 29 '06
Heej wendy
jaa nou yannick die regelt wat dingetjes voor me. alleen het lukt niet helemaal. ik heb wel een andere foto maar niet op dit moment. sorry ik zet het er morgen op. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '06
Wendy's
Wendy's dec 30 '06
Heeey Marlotte,
Ik zie dat het al gelukt is met je foto! :Dmooi :). Dan zal ik is kijken wat er te lezen valt ;). Kan zijn dat ik met sommige dingetjes mis zit.

Als er iets aan je gevraagd word, en je hebt daar geen zin in, of je wilt het niet. Dan durf je ook te zeggen dat je er geen zin in hebt. Maar als het echt niet anders kan dan doe je wel wat er gevraagt word, alleen dan wel met tegenzin. Je doet een beetje wat je zelf wilt.

Volgensmij kan je ook goed je mening uiten naar andere. Je zegt wat je ook echt vind. En dit is goed, want dan begrijpen andere je. :)

Zelf weet je goed dat je een mooi meiske bent, maar ik krijg het gevoel alsof je toch nog een beetje onzeker bent over je lichaam. En volgensmij is dat helemaal niet nodig!

Als je jezelf een keer niet goed voelt, zoals verdriet hebben. Dan zet je jezelf er zo snel mogelijk overheen. En probeer je de draad zo snel mogelijk weer op te pakken.

Ook denk ik dat je snel verveeld bent, en dan vooral wanneer je thuis bent. Wel hou je ervan om een keertje lekker te chille en helemaal niks te doen!

Ik zie dat je eerlijk bent, Maar je bent niet altijd even eerlijk ;), als het je uitkomt (of het is negatief voor je) dan kan je ook wel eens liegen.

Als je met vrienden omgaat, dan ben je vooral jezelf!

Ik zie ook een beetje verlegenheid in je. Zelfvertrouwen heb je ook! :)
Je hebt een positieve kijk op het leven.

Ik ben benieuwd wat je er van vindt. :)
Groetjes van Wendy
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '06
Ok ik zal ook eens een lezing voor je doen. Ook deze is ondervoorbehoud. Mag ik eigenlijk vragen waarom jij graag je foto gelezen wilt hebben?

Ik heb Wendy's lezing niet gelezen, dus het kan zijn dat er overlap inzit. Zie het dan maar als een bevestiging ;).

Je bent erg spontaan en redelijk populair.

Kritiek kan je moeilijk hebben, en voelt je snel persoonlijk aangevallen. Toch ben je wel goed in staat omdat niet aan anderen te laten merken.

Je hebt een sterke persoonlijkheid en trekt je niet veel aan van andere mensen.

Je bent meestal wel vrolijk, en niet echt vaak chagerijnig. Je staat vrolijk op, en je gaat vrolijk naar bed.

Toch zie ik onderhouds wel verdriet, alleen heb ik het idee dat je er weinig aan kan doen. Iets wat je wel weet, maar niet echt kan veranderen.

Is er iemand onlangs overleden toevallig? Ik weet eigenlijk niet hoe oud deze foto is. Maar nu dit er zo staat twijfel ik weer een beetje. Goed ik laat het toch staan.

Je bent een verzorgd typje die niet zonder makeup kan. Er goed uitzien is belangrijk voor je.

Je bent niet altijd even eerlijk, en ik denk dat jij je minder schuldig voelt als je een keertje gelogen hebt. Toch is het niet zo dat jij alles aan elkaar vastliegt, maar een leugentje om eigen bestwil is jou niet vreemd.

Verder lijk je me erg gezellig! En hebt zeker een goed gevoel voor humor.

Dat was hem. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Thomas A
Thomas A jan 4 '07
Hoi Marlotte

De foto is voor mij enigszins in een waas verhuld maar toch!!!!!

Liefdevol

Stoïcijns

Jouw zielsleven

luiheid

Kracht

Je kunt erg liefdevol zijn en zoals je ziel je ook aangeeft, zou je dit het liefst altijd zijn. Toch is dit voor jouw lang niet altijd mogelijk omdat je geblokkeerd wordt dit altijd te laten stromen. In de liefde is er ergens een stukje gekwetstheid die je voorzichtig maakt. Iemand moet zich aan jou eerst bewijzen voordat jij je geeft en openstelt. Ergens is dat jammer en mag je ook beseffen dat er momenten zijn dat je gewoon nee mag zeggen, als er dingen gevraagd worden die jou niet zinnen. Communicatie dus!
Als jij je veilig voelt ben jij ook iemand die zich helemaal geeft en dat is veel Marlotte, je draagt een heel mooie energie bij je die een zekere grenzenloosheid in zich herbergt. Zoals een kind dat ook heeft en iedereen eigenlijk zou moeten koesteren, maar het helaas verspelen door een te geconditioneerde manier van leven; van achter muren vandaan bedoel ik!!.
Jouw enige muurtje in de liefde is een beetje voorzichtigheid niet weer gekwetst te worden, maar dat maakt ook dat je beter naar de liefde kijkt.

Je kunt behoorlijk stoïcijns zijn. Mensen krijgen dan niet gemakkelijk vat op je. In die momenten ben je in je eigen sfeer en bijna onbereikbaar. Afgeschermd voor de wereld om je heen verwerk je wat je ziet en doet er je ding mee. Anderen vragen zich af wat er in je omgaat en je hebt vast de ervaring dat daar regelmatig naar gevraagd wordt. Dit maakt je op een zekere manier wat mysterieus.

In jouw afgeslotenheid maak je een diep contact met je ziel. Onrecht wordt goed bekeken en is voor jou een graadmeter in jouw dagelijks bestaan. Je gevoel voor onrecht is groot maar kunt je soms onmachtig voelen. Je hebt de wijsheid om dingen die niet kunt verdagen en be-grijpt " die je om je heen ziet gebeuren " met rust te laten tot een beter moment, zonder je ogen ervoor te sluiten/te verdringen.
Het gaat door je heen iets te willen betekenen in deze wereld waardoor dingen beter worden. Maar besef Marlotte dat het voldoende is, zelf in liefde en harmonie te staan. Dit zal als een lichtbundel op jouw omgeving overslaan en anderen zullen van je willen leren. Als iedereen dit zou volgen zie je de wereld veranderen.

De een noemt het luiheid!!!! Eigenlijk ben je niet zo lui maar toch laat jij dingen liggen die eigenlijk niet kunnen. Verslons niks. Let daar een beetje op, het zal je verder helpen een succes van je leven te maken en meer in je eigen sereniteit te komen. Daarbij mag je best ook wat meer voor jezelf vragen, want dat vergeet je wel eens. Voor wat jij te bieden hebt mag je beslist goed opkomen.

Kracht; daar heb jij best veel van. Vaak denk jij daar heel anders over en ziet dat dan niet/kunt daar moeilijker bij. Op andere momenten is dat ondergesneeuwd onder twijfel. Leuk om te beseffen dat bij twijfel we het meest leren. Simpelweg omdat we dan een kwestie beter bekijken en dat geeft altijd wijsheid. Meer zelfgeloof en vertrouwen zal je kracht vaker bereikbaar maken. Het zal je ook brengen dat je je eigen unieke Ik zult ont-dekken en gaan waarderen!!!!!!.

Onderhuids leeft een krachtige en unieke persoonlijkheid. Op een dag gooi je alle schillen van je af en zullen veel mensen je kennen!!!!!.

Met respect

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske