Lieve Irm,
Wat is dat toch vervelend dat sommige artsen de onderzoeken niet goed uitleggen!
Ik ben wel opgelucht te lezen dat het nemen van de biopten je is meegevallen en je geen pijn hebt. Goed dat je je man hebt meegenomen dat geeft je steun en warmte.
Heel veel sterkte met het wachten op de uitslag op 29 april. Ik zal aan je denken.
Veel liefs en knuffel,
Maryssa
lieve Maryssa,
dank je wel van je reactie, maar sorry dat ik wat laat nu reageer.
de 29 april, ja dat was een zware dag. er zat een verpleegkundige bij, en schreef alles op wat m"n Gynaecoloog vertelde, en ik van antwoord gaf.
de uitslag is,Agressieve kanker.
daarna na het gesprek werd ik begeleid met mijn man naar een ander kamertje. Ik zou een T.C. scan laten maken, en wel snel.
het kon hier in Dokkum. en hoefde niet extra de weg af te leggen naar het UMC Groningen. dat zijn 55 Km van ons af.
dezelfde middag, belde Dokkum nog, om 30 April met Koninginnedag, ("n zondag) geen personeel aanwezig, de CT Scan te laten maken.na 7.00uur niets meer eten-dus nuchter.
8.00uur melden bij de rontgen. Ik kreeg een akn water gemengd met laxeer middel voorgezet, en 1 glas per 1 kwartier drinken.
10.30uur werden we geroepen, en kreeg een prik met een slangetje in mijn arm , en onder de scan, Radio-actief vloeistof. het werd warm tot heet, door mijn lichaam.
10.50uur stond ik weer buiten.
ik heb geen pijn. wel wat moe, dat komt door mijn COPD fase 3.
de foto"s van de scan worden opgestuurd naar Groningen.
en nu wachten, op de oproep inteek gesprek.
mijn besluit staat vast, zo wie zo.
in elk geval wou ik je(jullie) op de hoogte houden.
veel liefs en groetjes.
irm.