Loading...
nl

Photoshop (foto bewerking)

Richie Richard
Richie Richard mrt 30 '10
Hey mensjes.
Sinds 2 dagen eigenlijk ben ik begonnen met het zwaar bewerken van foto's. Normaliteit is da tik websites e.d. creeer met photoshop. Maar ik had zin in wat variatie.

Ik zal mijn recente werk hier plaatsen inclusief de vooruitgangen.

En ik zou graag foto's van jullie ontvangen die ik zou mogen bewerken. 2 Eisen, de belichting moet goed zijn, niet donker en ook niet te licht. En een grootte van 1024x960 min moet voldoende zijn.
Daarbij moet je er mee akkoord me gaan dat er de meest leukste, grappigste, stomste of engste dingen er uit komen. Reacties zijn leuk, kritiek is leuk, maar dan wel opbouwend. En met argumenten als het niet te veel is gevraagd.

Zie hier, mijzelf xD:
Delen:
admin
admin apr 2 '10
Hey Denzil,

Mag ik vragen wat je bezighoudt om foto's op deze manier te bewerken? Wat wil je daarmee voor jezelf bereiken?

Geen kritiek, maar echt een vraag recht uit mijn hart smileWant ik heb geen link met het soort forum wat Merudi is en deze foto's/fotobewerkingen.

Groetjes
Marjan
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 2 '10
Ha! Ha! grin

Ken je de Tv serie "V"?
Snor die eens op en kijk!!!


Liefs!
admin
admin apr 2 '10
Hee, leuk Denzil! haha..en het is goed gedaan, en benieuwd naar wat je nog allemaal gaat doen.

hmmm.. effe kijken welke foto ik heb dat je mag bewerken!
admin
admin apr 2 '10
Afschuwelijk!
Smaken verschillen dus smile
Maryssa
Maryssa apr 2 '10
Hmm ik vind het ook wat creepy die fotobewerking. Ik vind de "originele Denzil" leuker.

Ow jaaaaaaa Hemelwandelaar "V" goh dat is lang geleden! Ik denk dat Denzil die serie niet kent. Of toch wel??
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 2 '10
grinJa!!!! Weet je nog? Ik zat aan de buis gekluisterd...

Griezelig, zeker als de vrouwen de cirkel om de hals gesloten was en ze moesten bevallen van die aliens!

Denzil kan het vast wel ergens vinden. Mocht hij willen zien waar wij 'oldies' het over hebben wink
admin
admin apr 2 '10
Origineel bericht van: Karin
Afschuwelijk!
Smaken verschillen dus smile


Ja, mooi die verschillen in gedachten en krachten he! Maar ik hou hier dus ook niet van, maar dat was al duidelijk geloof ik. Hahahaha....

Liefsss mij
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 2 '10
Ach, weet je, ik zie het wat meer door de bril van Denzil.

Eigenlijk is het ook wel humor. Maar of Denzil het zo bedoelt....
Maryssa
Maryssa apr 2 '10
Quote:
Ja!!!! Weet je nog? Ik zat aan de buis gekluisterd...

Griezelig, zeker als de vrouwen de cirkel om de hals gesloten was en ze moesten bevallen van die aliens!

Denzil kan het vast wel ergens vinden. Mocht hij willen zien waar wij 'oldies' het over hebben


Hahaha helemaal leuk! Ik was toen nog wel een klein mupke hoor! Keek mee met mn oudere broer en zus en vond het enorm spannend en eng!Ik kan me die cirkels nog vaag herinneren. Hahah Hemelwandelaar zo'n "oldie" ben je toch nog nie? laugh
admin
admin apr 2 '10
ouderwetse mama's !!!! laugh
het is een foto he.. niet echt!
laughen ik vond het zelfs nog vrij braafjes,
admin
admin apr 3 '10
Hahaha, ouderwetse mama's grin
Nah, misschien ook wel, maar ik vind het niet mooi ... hahhah
En braafjes, lieve uitdrukking smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '10
V is opnieuw gemaakt en wordt nu in de VS uitgezonden. Best een leuke serie:

http:///..._nav;subtabs;summary
Helma
Helma apr 3 '10
Och, mijn dochter doet een opleiding Fotografie en Vormgeving en doet niet anders dan gezichten compleet veranderen! Wel gaaf om te zien trouwens.
Maar idd, de link met Merudi... wel vind ik het gaaf dat de jeugd sinds enige tijd Merudi weet te vinden, dus laten we ze omarmen zou ik zeggen grin

(((((((((Denzil))))))))))
Anke
Anke apr 3 '10
Ik vind de fotobewerking wel okay en ik zou er ook zeker mee doorgaan, omdat je er veel kanten mee op kunt. (Heb zelf veel foto's en video=beelden bewerkt in het verleden.)

Wat mij tegenstaat is de grootte van de foto's. Je gezicht vult mijn hele beeldscherm en daar hou ik persoonlijk niet zo van.
Richie Richard
Richie Richard apr 6 '10
Gege, bedankt voor de reacties tongueSorry dat ik even niet actief was, maar ik was even in mijn eigen huis met mijn vriendin, even van een wel verdiende school vakantie genieten.

Eens kijken,

@larapinta: De reden waarom ik foto's bewerk.. Is voor mij niet echt duidelijk, ik vind het gewoon leuk om te doen. Om iets te creeeren wat totaal niet mogelijk is, maar toch nog zo realistisch mogelijk maken. Is voor mij een zeer grote uitdaging, en daar hou ik van.

@hemelwandelaar: Ik zal kijken of ik wat kan vinden over "V" Waarschijnlijk wel. Daarbij zou ik het ook proberen om het na te maken. Ik kan het op foto's van mij zelf doen, maar dat zorgt niet altijd voor de nodige afwisseling. Misschien hebben jullie een foto voor mij? Welliswaar moet dit wel van jouzelf zijn.

@bellefleur: Dank je wel smileIk wacht met smacht op je foto smile

@karin: Tot nu toe kwam het oog totaal van mij zelf, en kwam een klasgenoot met een bionische wond. Het leek mij wel een uitdaging tongue. Maar inderdaad smaken verschillen.

@maryssa: Nee ik heb eigenlijk nog nooit van "V" gehoord tongue

@hemelwandelaar: Ja er zit ook wat humor in. Puur voor het leuke.

@bellefleur: Braafjes? tongueNah, dan hou ik me niet meer in i guess tongue

@helma: Zeer bedankt voor je reactie smile

@Anke: Ik bewerk op een zo hoog mogelijke resolutie, zodat ik hoge kwaliteit bewerkingen kan doen. Though, zal ik de volgende keer op de grootte letten.

Ik ben op dit moment bezig met een tattoo om de oog. Dit was lastiger dan ik dacht. Helemaal om het realistisch te krijgen.
Anke
Anke apr 6 '10
Dat je foto's op hoge resolutie bewerkt, wil niet zeggen dat je ze ook op A3 formaat op het forum hoeft te zetten wink
Richie Richard
Richie Richard apr 6 '10
Ik had ze even simpel weg geexporteerd zonder de waardes in resolutie te veranderen. Daarbij is het op 300DPI gezet, maak je dat om naar de standaard 72DPI webformaat dan werd tie zowiezo kleiner. Dus moet je na gaan hoe groot het eigenlijk is tongue
Richie Richard
Richie Richard apr 11 '10
Zo, ik ben eindelijk een beetje degelijk klaar met de tattoo.

Was veel werk, en daarbij had ik weinig tijd de afgelopen week.

Maar hier is het dan!
Anke
Anke apr 11 '10
Heb je geen gebruik gemaakt van customized brushes dan? Dat het zoveel werk was? Want volgens mij kun je zo'n tattoo al in 10 minuutjes voor elkaar hebben?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki