Gege, bedankt voor de reacties
Sorry dat ik even niet actief was, maar ik was even in mijn eigen huis met mijn vriendin, even van een wel verdiende school vakantie genieten.
Eens kijken,
@larapinta: De reden waarom ik foto's bewerk.. Is voor mij niet echt duidelijk, ik vind het gewoon leuk om te doen. Om iets te creeeren wat totaal niet mogelijk is, maar toch nog zo realistisch mogelijk maken. Is voor mij een zeer grote uitdaging, en daar hou ik van.
@hemelwandelaar: Ik zal kijken of ik wat kan vinden over "V" Waarschijnlijk wel. Daarbij zou ik het ook proberen om het na te maken. Ik kan het op foto's van mij zelf doen, maar dat zorgt niet altijd voor de nodige afwisseling. Misschien hebben jullie een foto voor mij? Welliswaar moet dit wel van jouzelf zijn.
@bellefleur: Dank je wel
Ik wacht met smacht op je foto
@karin: Tot nu toe kwam het oog totaal van mij zelf, en kwam een klasgenoot met een bionische wond. Het leek mij wel een uitdaging
. Maar inderdaad smaken verschillen.
@maryssa: Nee ik heb eigenlijk nog nooit van "V" gehoord
@hemelwandelaar: Ja er zit ook wat humor in. Puur voor het leuke.
@bellefleur: Braafjes?
Nah, dan hou ik me niet meer in i guess
@helma: Zeer bedankt voor je reactie
@Anke: Ik bewerk op een zo hoog mogelijke resolutie, zodat ik hoge kwaliteit bewerkingen kan doen. Though, zal ik de volgende keer op de grootte letten.
Ik ben op dit moment bezig met een tattoo om de oog. Dit was lastiger dan ik dacht. Helemaal om het realistisch te krijgen.